Hop til indhold
Thomsen

Brunella, Melissa, Elissa...?

Recommended Posts

Når man søger på EG,Al og andre steder kan man finde frem til både Brunella, Melissa og Elissa....

Umiddelbart ligner billederne den samme person, de har forskellige mail, men samme slutning på adressen.

De refererer osse til samme sted, sådan cirka....præcis adresse er ikke angivet.

Spørgsmålet er så....er det i virkeligheden bare samme pige med 3 forskellige annoncer, eller er dernede 3 vidunderlige halvt brasilianske/danske kvinder på Frb på samme sted.

;-)

Redigeret af Thomsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melissa og Elissa er samme pige. Jeg har hilst på hende, har ikke været sammenmed hende. Kan sige hun er en sød, venlig og køn pige med store former og at der har været et par gode anmeldelser af hende.

Brunella er en petit pige. Hun yder en formidabel service i GFE segmentet, priserne er moderate. Brunella har været på min top 3 liste i nogle år efterhånden - hun kan varmt anbefales

Mvh
balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Balshoi skrev, for 12 timer siden:

Melissa og Elissa er samme pige. Jeg har hilst på hende, har ikke været sammenmed hende. Kan sige hun er en sød, venlig og køn pige med store former og at der har været et par gode anmeldelser af hende.

Brunella er en petit pige. Hun yder en formidabel service i GFE segmentet, priserne er moderate. Brunella har været på min top 3 liste i nogle år efterhånden - hun kan varmt anbefales

Mvh
balshoi

Ahaaaa....så Brunella er en pige, og Melissa/Elissa er samme, men en anden pige...ja, det lyder forvirrende, men...ja, du ved ;-)

Tak for opklaring. Brunella står på ønskesedlen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, den 28/6/2018 at 15:22:

Ahaaaa....så Brunella er en pige, og Melissa/Elissa er samme, men en anden pige...ja, det lyder forvirrende, men...ja, du ved ;-)

Tak for opklaring. Brunella står på ønskesedlen ;-)

Annoncerne kan godt være noget forvirrende - enig, men Brunella er en vildt dejlig GFE'er - god fornøjelse^_^

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...