Thomsen 902 Skrevet 28. Juni, 2018 (edited) Når man søger på EG,Al og andre steder kan man finde frem til både Brunella, Melissa og Elissa.... Umiddelbart ligner billederne den samme person, de har forskellige mail, men samme slutning på adressen. De refererer osse til samme sted, sådan cirka....præcis adresse er ikke angivet. Spørgsmålet er så....er det i virkeligheden bare samme pige med 3 forskellige annoncer, eller er dernede 3 vidunderlige halvt brasilianske/danske kvinder på Frb på samme sted. Redigeret 28. Juni, 2018 af Thomsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 28. Juni, 2018 Jeg har besøgt Brunella, hun er lækker nok og helt sikker et besøg værd, de andre kender jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 28. Juni, 2018 Melissa og Elissa er samme pige. Jeg har hilst på hende, har ikke været sammenmed hende. Kan sige hun er en sød, venlig og køn pige med store former og at der har været et par gode anmeldelser af hende. Brunella er en petit pige. Hun yder en formidabel service i GFE segmentet, priserne er moderate. Brunella har været på min top 3 liste i nogle år efterhånden - hun kan varmt anbefales Mvh balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 28. Juni, 2018 Balshoi skrev, for 12 timer siden: Melissa og Elissa er samme pige. Jeg har hilst på hende, har ikke været sammenmed hende. Kan sige hun er en sød, venlig og køn pige med store former og at der har været et par gode anmeldelser af hende. Brunella er en petit pige. Hun yder en formidabel service i GFE segmentet, priserne er moderate. Brunella har været på min top 3 liste i nogle år efterhånden - hun kan varmt anbefales Mvh balshoi Ahaaaa....så Brunella er en pige, og Melissa/Elissa er samme, men en anden pige...ja, det lyder forvirrende, men...ja, du ved Tak for opklaring. Brunella står på ønskesedlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 2. Juli, 2018 Thomsen skrev, den 28/6/2018 at 15:22: Ahaaaa....så Brunella er en pige, og Melissa/Elissa er samme, men en anden pige...ja, det lyder forvirrende, men...ja, du ved Tak for opklaring. Brunella står på ønskesedlen Annoncerne kan godt være noget forvirrende - enig, men Brunella er en vildt dejlig GFE'er - god fornøjelse Mvh Balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg