Hop til indhold

Brunella, Melissa, Elissa...?

Featured Replies

Skrevet

Når man søger på EG,Al og andre steder kan man finde frem til både Brunella, Melissa og Elissa....

Umiddelbart ligner billederne den samme person, de har forskellige mail, men samme slutning på adressen.

De refererer osse til samme sted, sådan cirka....præcis adresse er ikke angivet.

Spørgsmålet er så....er det i virkeligheden bare samme pige med 3 forskellige annoncer, eller er dernede 3 vidunderlige halvt brasilianske/danske kvinder på Frb på samme sted.

;-)

Redigeret af Thomsen

Skrevet

Melissa og Elissa er samme pige. Jeg har hilst på hende, har ikke været sammenmed hende. Kan sige hun er en sød, venlig og køn pige med store former og at der har været et par gode anmeldelser af hende.

Brunella er en petit pige. Hun yder en formidabel service i GFE segmentet, priserne er moderate. Brunella har været på min top 3 liste i nogle år efterhånden - hun kan varmt anbefales

Mvh
balshoi

Skrevet
  • Author
Balshoi skrev, for 12 timer siden:

Melissa og Elissa er samme pige. Jeg har hilst på hende, har ikke været sammenmed hende. Kan sige hun er en sød, venlig og køn pige med store former og at der har været et par gode anmeldelser af hende.

Brunella er en petit pige. Hun yder en formidabel service i GFE segmentet, priserne er moderate. Brunella har været på min top 3 liste i nogle år efterhånden - hun kan varmt anbefales

Mvh
balshoi

Ahaaaa....så Brunella er en pige, og Melissa/Elissa er samme, men en anden pige...ja, det lyder forvirrende, men...ja, du ved ;-)

Tak for opklaring. Brunella står på ønskesedlen ;-)

Skrevet
Thomsen skrev, den 28/6/2018 at 15:22:

Ahaaaa....så Brunella er en pige, og Melissa/Elissa er samme, men en anden pige...ja, det lyder forvirrende, men...ja, du ved ;-)

Tak for opklaring. Brunella står på ønskesedlen ;-)

Annoncerne kan godt være noget forvirrende - enig, men Brunella er en vildt dejlig GFE'er - god fornøjelse^_^

Mvh
Balshoi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.