Hop til indhold
8000

Mimi Beauty Massage Silkeborg Hmmm nej tak

Recommended Posts

Var her i fredags til en seance.

Blev modtaget af en ældre (læs gammel) kvinde som viste mig ned i kælderen i et lækkert lokale med 2 fine brikse.

Tog tøjet af og bad til at det ikke var hende der skulle betjene mig. Det hjalp ikke og hun gik igang.

Efter 5 min kom Mimi ind og overtog lidt buttet kvinde med en stor barm som straks blev kastet i nakken på mig. Snakken gik fint. Efter 10 min kom laila eller Linda ind og overtog. Hun var meget snaksalig også og alt var okay. Jeg blev tilbudt hj men spurgte til mere og fik en pris på 1500kr jeg foreslog 1000kr og fortalte at det var norm pris for en hyggetur.

Pigen takkede ja tak og jeg så frem til en tur med hende. 

Men Men da jeg efter hun havde haft pikken i hånden ville mere opstod misforståelsen. Hun mente at vi kun havde aftalt hj til 1000kr hvor jeg i min naivitet mente vi havde aftalt sex.

Fuck det var ned af bakke. Hun snakkede om 5 stjernede hoteller og dyr husleje. Jeg ville bare have et knald. 

Det endte med at hun forlangte 800kr for massage og for at have pikken i hånden i samlet 5 min uden udløsning.

Jeg betalte 800 kr for den næst dårligst oplevelse ever og kan ikke anbefale dette hustler sted.

Venligst 8000

ps dette bliver en af dem jeg aldrig glemmer så måske var de 800 kr ikke spildt helt. Jeg nåede jo at vise min bare røv til tre kvinder på tre kvarter.

https://mimi-beauty-massage-silkeborg.business.site/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 2 timer siden:

for at have pikken i hånden i samlet 5 min uden udløsning.

Du har da i det mindste opnået mere end de fleste i Silkeborg ;-)

For kr. 800 får jeg i Hamburg en glad aften og sex med 5 kvinder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@8000 . Der er sært de gør sådan noget. Der er intet der spredes så hurtigt som rygtet om dårlig service. Man kan jo ikke leve af at alle kunder kun besøger en gang. 

Kunne være man skulle banke et salgs og markedsførings kursus sammen rettet mod thaiklinikker?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 28/6/2018 at 01:33:

Du har da i det mindste opnået mere end de fleste i Silkeborg ;-)

For kr. 800 får jeg i Hamburg en glad aften og sex med 5 kvinder ;-)

hvor i hamburg er det. ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 13 timer siden:

hvor i hamburg er det. ???

 

Fantasy Lounge

http://fantasy-lounge.de/location/

NB. hjemmesiden er ikke helt opdateret med deres nye prispolitik.

Evt. kan du også besøge

https://www.clubfrivol.de/

Hvor der sådan set ikke er begrænsninger - men pigerne lader som regel fyrene komme til efter tur - og man skal være rimelig aktiv og meget udholdende, god til at time det, + være god til at charmere sig ind hos pigerne, for at komme til mere end 5 gange - eller komme til hos alle pigerne - til gengæld koster det altså kun kr. 375,- om onsdagen - andre dage kun kr. 150,- - men så er der ikke så mange piger - men dem kan man så finde længere nede ad gaden og få Einzelservice ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den ‎27‎-‎06‎-‎2018 at 23:26:

Var her i fredags til en seance.

Blev modtaget af en ældre (læs gammel) kvinde som viste mig ned i kælderen i et lækkert lokale med 2 fine brikse.

Tog tøjet af og bad til at det ikke var hende der skulle betjene mig. Det hjalp ikke og hun gik igang.

Efter 5 min kom Mimi ind og overtog lidt buttet kvinde med en stor barm som straks blev kastet i nakken på mig. Snakken gik fint. Efter 10 min kom laila eller Linda ind og overtog. Hun var meget snaksalig også og alt var okay. Jeg blev tilbudt hj men spurgte til mere og fik en pris på 1500kr jeg foreslog 1000kr og fortalte at det var norm pris for en hyggetur.

Pigen takkede ja tak og jeg så frem til en tur med hende. 

Men Men da jeg efter hun havde haft pikken i hånden ville mere opstod misforståelsen. Hun mente at vi kun havde aftalt hj til 1000kr hvor jeg i min naivitet mente vi havde aftalt sex.

Fuck det var ned af bakke. Hun snakkede om 5 stjernede hoteller og dyr husleje. Jeg ville bare have et knald. 

Det endte med at hun forlangte 800kr for massage og for at have pikken i hånden i samlet 5 min uden udløsning.

Jeg betalte 800 kr for den næst dårligst oplevelse ever og kan ikke anbefale dette hustler sted.

Venligst 8000

ps dette bliver en af dem jeg aldrig glemmer så måske var de 800 kr ikke spildt helt. Jeg nåede jo at vise min bare røv til tre kvinder på tre kvarter.

https://mimi-beauty-massage-silkeborg.business.site/

 

Det lyder som Laila du endte med. Spinkel pige med lidt for meget sminke og forholdsvis store kunstige kasser foran? Hun er god til at kradse penge ind men knap så god til massage eller det efterfølgende … din oplevelse af hende lyder meget som den jeg også har haft med hende … 

Men af ren nysgerrighed, det du fik tilbudt til de 1.500,- var det fuldpakken? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

Det lyder som Laila du endte med. Spinkel pige med lidt for meget sminke og forholdsvis store kunstige kasser foran? Hun er god til at kradse penge ind men knap så god til massage eller det efterfølgende … din oplevelse af hende lyder meget som den jeg også har haft med hende … 

Men af ren nysgerrighed, det du fik tilbudt til de 1.500,- var det fuldpakken? 

Ved faktisk ikke hvad jeg blev budt. Troede jeg havde lavet en aftale om fp til en tudse. Men jeg fik en lang næse og stiv pik for 800kr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

Kan man overhovedet købe sex der - eller kun handjob?

Tilbyder de andre thai steder i Silkeborg sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
silkeborg6 skrev, for 33 minutter siden:

Kan man overhovedet købe sex der - eller kun handjob?

Tilbyder de andre thai steder i Silkeborg sex?

Nej, kun HJ.

Nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
silkeborg6 skrev, for 3 timer siden:

Kan man overhovedet købe sex der - eller kun handjob?

Tilbyder de andre thai steder i Silkeborg sex?

Ifølge pålidelig kilde, som er en af de rigtige thaimassører i byen, kan du få det hele hos Mimi.  Og ifølge min kilde er det også det eneste sted i byen med ekstra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Captain skrev, for 2 timer siden:

Ifølge pålidelig kilde, som er en af de rigtige thaimassører i byen, kan du få det hele hos Mimi.  Og ifølge min kilde er det også det eneste sted i byen med ekstra...

Jeg kunne da godt lige tænke mig at høre hvem af pigerne det er der påstås at tilbyde det hele hos Mimi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 16/8/2018 at 19:40:

Jeg kunne da godt lige tænke mig at høre hvem af pigerne det er der påstås at tilbyde det hele hos Mimi?

Laila har givet mig sin private mobil nummer Med tilbud om at komme hjem til hende og få fp. 

Jeg er også blevet inviteret ind til Laila  i butikken efter lukketid, hvor der ikke var andre piger. 

Har efterfølgende spurgt Nana om hendes mobil nummer, men det ville hun ikke oplyse. Så ved hende  er der ikke mulighed for mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
jylland skrev, 1 time siden:

Laila har givet mig sin private mobil nummer Med tilbud om at komme hjem til hende og få fp. 

Jeg er også blevet inviteret ind til Laila  i butikken efter lukketid, hvor der ikke var andre piger. 

Har efterfølgende spurgt Nana om hendes mobil nummer, men det ville hun ikke oplyse. Så ved hende  er der ikke mulighed for mere. 

Er det nu smart at skrive?? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden:

Er det nu smart at skrive?? 

Nej det var nok absolut Usmart :huh:

Det er vidst kun at fodre, de forkerte Fugle

Feks. Dem på Taget, ja :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Er det nu smart at skrive?? 

 

Mon ik det lige går an....nu skriver han jo ik nogen privat nr eller adresse herindeB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
maxmuld skrev, for 12 minutter siden:

Mon ik det lige går an....nu skriver han jo ik nogen privat nr eller adresse herindeB)

Har du læst tråden? ;) 

Han skriver bla hun bruger stedet, efter lukketid til at give FP, som der eller ikke gives på stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Har du læst tråden? ;) 

Han skriver bla hun bruger stedet, efter lukketid til at give FP, som der eller ikke gives på stedet? 

Ja tak det har jeg...

han skriver han har fået privat mobil nr og privat adresse af hende, dem har han ikke udleveret herinde.

hvis han bliver tilbudt at komme efter lukketid i butikken så er jeg ret sikker på at Mimi hun vad alt om hvad der foregår.

jeg synes ik der er noget galt med det svar fra “Jylland”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...