Hop til indhold
Petro

Honey Loyse milf i Herning.

Recommended Posts

Hun er ikke dansk. Hun er sød men har virkeligt travelt med man skal komme med det samme. Enten gad hun ikke eller den næste kunde var på vej. Ikke så diskret en lejlighed. På vej ned af trappen mødte jeg en nabo der virkeligt kiggede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de oplysninger. Synd du ikke fik kvalitet  

 Jeg bruger resourcerne på noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, den 29/6/2018 at 10:32:

Hun er ikke dansk. Hun er sød men har virkeligt travelt med man skal komme med det samme. Enten gad hun ikke eller den næste kunde var på vej. Ikke så diskret en lejlighed. På vej ned af trappen mødte jeg en nabo der virkeligt kiggede. 

Nu er hun "på" igen. Det virker som en ret desperat annonce, samtidig med at man ikke lige har styr på helt de basale pc-færdigheder. Alt er skrevet med STORT - undtagen de vigtigste nøgleord som "sex", "kys" m.fl. Desuden virkelig dårlig skrevet - måske med hjælp fra google. Jeg holder mig også på sikker afstand. Men hvor gammel er hun? Det fortæller annoncen ingenting om. Hvis billeder er ægte, ligner hun en amatør med gode former, der snart runder de fireti :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja 40 år passer nok meget godt. Men vil ej anbefale hende.

 

Jysk mand skrev, den 29/6/2018 at 10:32:

Hun er ikke dansk. Hun er sød men har virkeligt travelt med man skal komme med det samme. Enten gad hun ikke eller den næste kunde var på vej. Ikke så diskret en lejlighed. På vej ned af trappen mødte jeg en nabo der virkeligt kiggede. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...