Hop til indhold
Guest MushRoom

SnuskePigen igen igen

Recommended Posts

Guest MushRoom

Sidste besøg hos SnuskePigen det gik vist lige lovligt hurtigt nok, jeg havde store planer om at skulle prøve hende, men ak ja - det gik vist lige for hurtigt. Hun sugede vist lige livet ud af mig inden jeg kunne tælle til 10.

Og så sidder hun og opfordre mig til at komme igen, det måtte jeg så lige gøre.

Greb tlf og sendte en sms til hende om hun evt havde tid idag til en forsømt kunde og der gik 5 min så trillede der et svar ind og det havde hun da. Da jeg tidligere har besøgt hende og vi snakkede kort efter endt leg om alle de useriøse fyre der spilder hendes tid, så tænkte jeg at min fantasi måske ville være passende og udleve med hende, nu hvor jeg er dømt som en seriøs fyr.

Jeg trillede op til hendes "mødested" og sms at jeg var ankommet og hun svarede pænt tilbage at hun var klar, du kender vejen.

Jeg parkerede bilen, gik op til hendes hovededør og lukkede mig selv ind, tog turen op til soveværelset hvor hun lå med måsen lige i vejret. Alt var blottet på hende, som jeg kan li og møde en kvinde.

Som sædvanlig stiller jeg min betaling i vinduet, som en gentlemand ville gøre det.

Jeg står og lure på hendes runde frække røv, synet at den glatte mis og aner et par store bryster som jeg sidste gang var ved at falde i svime over.

Jeg stiller mig lige bag hende og lader 2 hænder glide fra nakken og hele vejen ned langs ryggen, ned over ballerne og ned langs begge lår. Små lette berøringer som føre til at hun gisper og fissen trækker sig sammen. Det er de ting jeg kan se der virker.

Jeg pirre og nusser hendes baller, spreder dem blidt og lader en tunge stille lege med hendes røv og presser blidt en tunge op. Det giver et sæt fra hende af og presser røven bagud.

Et let finger finder vej til hendes røv, jo den er stram og jeg skal inden så længe prøve den som jeg ikke vidste hun var til, men nu fik jeg endelig lov HVIS jeg var forsigtig.

Pikken dunker allerede imellem mine ben, smider alt tøjet og sætter en gummidreng på og lader pikhovedet stille presse på måsen. Fra nu af styre hun selv tempoet og stille kan jeg se mit pikhovede forsvinde mere og mere op i hendes stramme røv. Nyder hun det, ja for jeg kan se hun krøller dynen med sine hænder.

Stille ind og ud går det, mere tempo kommer på og til sidst kan jeg igen fornemme at den snart går på mig. Jeg stopper og beordre hende om på ryggen hvor der er udsyn til hendes store dejlige bryster kommer til syne. Jeg bad hende om at ligge med blindfold og ikke kunne se hvad der skete, jeg havde forsikret hende at jeg skulle nok passe på hende.

Begge ben blev trukket op til hovedet og jeg trængte stille op i hendes mås og havde udsigt til bryster, en ledig mis og lyden af en amatør som virkelig nød hvad jeg gjorde ved hende.

Det syn fik mig til at springe i luften. Sidste gang var det hende som tog livet af mig og tømte min pik direkte i munden på hende. Nu blev det sgu min tur.

Da jeg havde fået tøj på og var på vej ud af døren sagde jeg tak fordi hun ville udleve en fræk fantasi med en tilbagevendende kunde. Og hun måtte ikke fjerne blindfoldet før jeg var gået.

På vej ud til bilen fik jeg en sms fra hende af.

Tak for en fræk oplevelse. Du er velkommen en anden gang hvis du har flere fantasier der skal udleves indenfor det normale..

Ja det skulle da lige være at man  en dag kunne deltage i et større GangBang sammen med hende og en flok fyre. Mon det nogensinde lykkes for hende og samle de fyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Ja der er åbenbart mange der har svært ved at finde til Assens, for det er da GODT nok småt med anmeldelser fra besøgene der. For ikke at sige ALT for lidt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lang tid siden man har set hende på annoncelight.dk

Er hun stoppet?

Efter det ballade der var her inde sidste år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener, at der var noget med at hun var blevet gravid sidste år, og jeg kan forestille mig, at hun ikke vil risikere at blive smittet, med risiko for at give smitten videre... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 12 timer siden:

Jeg mener, at der var noget med at hun var blevet gravid sidste år, og jeg kan forestille mig, at hun ikke vil risikere at blive smittet, med risiko for at give smitten videre... 

Præcis - jeg savner hende og de store bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...