Hop til indhold
snakie

En time i Mettetøsens fantastiske selskab :)

Recommended Posts

Jeg har ofte fundet mig selv lægge vejen forbi Mettetøsens profil.

Slavetøs .. næh ikke så meget derfor. Jeg er vild med at styre en fræk, beskidt tøs, men det sker kun med en partner jeg kender eller har besøgt før.
Jeg tror mere, det er den direkte, ærlige, afklarede tilgang til hele paletten af voksen-fornøjelser, der har fanget min interesse.
Og se får hun jo en del god omtale :)

Det meste af sidste uge i København i andet ærinde var en oplagt anledning til at se, om min tiltrækning var ren fantasi, eller om noget magisk kunne ske.
Og onsdag formiddag lykkedes det mig at lave en aftale. At hun så viste at befinde sig ca. 600 meter længere nede ad gaden gjorde ikke sommerfuglene i maven mindre, da aftalen var i hus. Præcis på klokkeslettet skrev jeg, og blev guidet de sidste 100 meter hen til den rette dør, hvor jeg bankede på. Mette åbner lynhurtigt døren, og som hun træder frem i syne fra sin position bag døren med et stort smil, slår maven en lille kolbøtte, og jeg føler mig sikker på, at den næste time nok skal blive god :)

Mette er en spinkel kvinde med et smittende smil og en dejlig ligefremhed, som går lige i mellemgulvet. Vi ved begge, hvorfor vi er her, og ingen af os føler behov for at skjule det. Vi klarer afregningen, og Mette foreslår at jeg smider tøjet på sofaen - hvis jeg da ikke er genert. Det finder jeg ikke anledning til, og mens jeg tager tøjet af, betragter Mette mig og konverserer lidt om mit ærinde i byen og de ret fremtrædende tatoveringer på min overkrop, som hun napper et hurtigt snapshot af til fremtidig inspiration. Mig i bad, skønt jeg var trådt ud af mit eget 600 meter nede ad vejen 15 min før. Spændingen havde nok også fået en dråbe eller to til at pible frem på brystet.

Minutter senere befinder vi os foran fodenden af Mettes gedigne, håndbyggede seng. Det er der ved fodenden at jeg lykkeligt konstaterer, at Mette er glad for at kysse, og ovenikøbet er fantastisk til det. Min pik, som ikke er sen til at rejse hovedet, er fuldstændigt enig. Da jeg lidt senere hjælper Mette ud af de tætsiddende trusser bilder jeg mig ind, at der er en anelse fugt at spore. Men det er nok bare mig eget ego, som spiller mig et puds ;)

Jeg vil ikke gå ligeså detaljeret til værks i min anmeldelse som andre, men blot konstatere at den næste time afslørede, at Mette er en usædvanlig fræk, varm og letantændelig kvinde. Snapshots på min nethinde omfatter mig mellem hendes lår, blød velsmagende tungebehandling samme sted akkompagneret af Mettes frække nyde-lyde. Fornemmelsen af væden om min tunge og hage. Mette ridende langsomt og intenst på min pik, med hende bøjet ind over mig, og hendes tunge i leg med min. Mettes frække øjne, som kigger op over min mave, og de våde lyde mens min pik er begravet til roden i hendes hals.

Mette tilbyder efter eget udsagn ikke GFE som ydelse, da det i hendes verden handler om kemi. Jeg tillader mig at konstatere, at kemien var i skabet, og jeg bliver stadig rundtosset i maven ved tanken om den time. At planen om et yderligere besøg så gik i vasken grundet mine andre planer, ærgrer mig stadig gul og blå. 

Tak for dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske ikke traditionell GFE, men er den typen jag gerne har som kæreste så trots det GFE. Hon er fantastisk, sød og fræck på en gang! :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...