Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

jeg er ny bruger herinde, men flittig bruger af sitet gennem nogle måneder :)

jeg søger en god thai massage i århus, hvor pigen er smuk.

sex er ikke en del af det jeg søger, men det skal gerne være en grundig massage hvor ingen dele af kroppen bliver udeladt :)

et handjob til sidst skal også være en mulighed...

 

nogen der kan anbefale et sted, hvor i har erfaringer med lignende:)

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så vil jeg da anbefale Lek i Højbjerg, Oddervej 71. Jeg kan ikke med sikkerhed sige hvad klinikken hedder, måske Saan eller SS Thaimassage (hvilket lyder lidt som en syg vits). Det skal være klinikkens ejer, en kvinde omkring de 40-45 år. Lille og rund, meget smuk og hun giver en virkelig kvalificeret massage med fokus på det du ønsker. Du smider blot undetøjet som signal til at du er åben for "mersalg" af ydelser og hun giver en fænomenal pirring undervejs. Når musikken for alvor spiller er det med meget rytme og et lydspor Åhhhh, Jaaaaa og netop den del er ikke helt i topklasse. Men min anbefaling på baggrund af dine ønsker. Tror stedet rammer plet og der er rigtig god justerende efterservice af massage, hvis noget blev forsømt undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...