Hop til indhold
hamr

Søren Møllers Gade 36A, Randers

Recommended Posts

Besøgte selv stedet forleden. Der var 2 piger, der ikke var i nærheden af at ligne dem på billeder i annonce - valgte at gå igen......

Redigeret af hamr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de er ikke noget jeg gider at bruge tid på, hende den krøllede har næsten været alle steder i Randers, hun er gammel og godt brugt efter hånden, jeg har besøgt hende for lang tid siden, det var kun lidt olie plask og så var det ellers med at få fat i banditen, så hun få den gjort færdig i en fart så hun kunne få en ud igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Nå, det er sgu da et par meget pæne piger. Måske man skulle hjælpe den første, hun har jo tabt trussen:). Jeg var der for år tilbage, der var der et par meget fnisende piger, ikke meget massage men masser af sex.

Men nu som dengang ikke et sted værd at besøge?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så er det beder du beholder pengene i lommmen, for der er ikke store chancer for du får en god oplevelse der, som skrevet før er de gammel og slidte. Så fin et andet sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...