Hop til indhold
Guest WideBeltLoverDK

Trans Liz i Nørresundby

Recommended Posts

Guest WideBeltLoverDK

Hej. Dette er mit første indlæg her på siden, men jeg har kigget og læst med i et stykke tid efterhånden.

Jeg har haft besøgt Trans Liz, som er i Ane Dams Gade Nørresundby. https://massage.side6.dk/transliz

Som jeg absolut ikke fortrød, selvom et par ting i annoncen måske ikke er 100% rigtige. Men hun stod i det tøj vist i annoncen, da døren blev åbnet.

Hun er ikke helt så feminin i ansigtet som på billederne, og alderen var nok tættere på 40 end de 29år. Og pikken nok 18-19cm, men stadig en rigtig god tykkelse.

Jeg var der en times tid, med masser af kys og berøring. Hun er noget af en liderbasse og lever sig rigtig godt ind i legen. Jeg har ikke den store erfaring med selv at modtage pik, men hun ved helt sikkert hvordan en pik skal bruges. Så jeg vil mene at, hun er meget god for en som ikke har meget erfaring. Efter jeg kom hjem, gik der stadig 2 timer før jeg kom helt ned på jorden igen. Det var en første gang for mig, men så også kun min tredje trans/shemale/ladyboy oplevelse.

Jeg kunne godt finde på at komme igen en anden gang, selvom jeg foretrækker dem lidt mere feminine. Men jeg fik hele timen, som var aftalt. Ikke noget med der, blev holdt skarpt øje med uret.

Det var med gummi på ved sex, men der blev suttet uden. Jeg gav 2000kr for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...