Hop til indhold
Guest johnf

Amy romantica

Recommended Posts

Guest johnf

Havde endnu et besøg hos Amy i dag . Det var den bedste oplevelse til dato  . Hun levere en Gfe som jeg ikke har prøvet bedre .smil lidenskabelige kys og intens samvær . Et blov som ikke fås bedre. Hun har dejlig øjenkontakt . Kan kun sige min favorit ud af 50 plus glædes piger . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Lynkineseren skrev, for 8 timer siden:

Og fantastisk med rigtige billeder, og ikke "bare" super-shoppede glansbilleder :rolleyes:

Det er der en enkelt eller to klinik piger, der kunne lære noget af :P

Oh yes......meget enig!!!!!!

Amy ligner i den grad sig selv på de "ægte" billeder. I love it!! Ualmindelig lækker og yndig petit skabning der både gir' og tar'. Forsøgte at suge energien ud af mig, da jeg var forbi.......heldigvis fik jeg hende "pacificeret" med min maskuline charme (i al beskedenhed) og en længere gang fransk til hende......jeg kunne spise hende med sølvbestik hver evig eneste morgen :twisted:.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med Lynkineseren. Selfie/egte pics er så meget bedre. Och jeg får mer intresse av att besöke en pige med selfiepics. Jeg tror det er bedre för business för en pige. Jeg förstår om icke alle vill ta selfies/icke megafixed pics men det er så meget mer intressant än de megafixed modelpics. Så super fra Amy! Även hendes duopartner, den fantastiske all star Sisse har någre selfies nu. Gott att se! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og lige nu har jeg nogle fantastiske mentale selfies på nethinden med Amy, Sisse og undertegnede i en super trio...

Pyha, måske bør man vente til en lidt køligere dag B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...