Hop til indhold

Recommended Posts

Pas på? Som overskriften siger? Hun kalder sig danskmodel? Hun var ved Hjørring i går? Og Brønderslev i dag. Skal være i Aalborg i morgen?  Hun brænder en af? Aftale møde sted tid? Hun var bare ikke på aftalte sted/naturen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god bekendt havde en aftale med hende i dag fredag i Aalborg? Det samme aftalt tid adresse osv? Hun var bare ikke på aftalte sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende.. Vi aftalte et blowjob med slug i bilen.. 

Da jeg kom tog hun det i munden og efterfølgende spyttede hun det bare ud i skridtet på mig og smed en bunke servietter i skridtet på mig og kiggede på pengene og sagde, “er det mine?”. Så tog hun pengene og sagde god aften og gik.. 

så sad jeg der helt paf, i en sø af min eget sæd og hendes savl.. bestemt ikke en pige jeg nogensinde kontakter igen.. hun er tæt på umulig at lave aftale med, giver et dårligt blowjob og er bestemt ikke noget i nærheden af model agtig.. 

De sidste tre ord jeg vil tilføje er, HOLD JER VÆK..!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerZ skrev, for 3 timer siden:

Jeg har mødt hende.. Vi aftalte et blowjob med slug i bilen.. 

Da jeg kom tog hun det i munden og efterfølgende spyttede hun det bare ud i skridtet på mig og smed en bunke servietter i skridtet på mig og kiggede på pengene og sagde, “er det mine?”. Så tog hun pengene og sagde god aften og gik.. 

så sad jeg der helt paf, i en sø af min eget sæd og hendes savl.. bestemt ikke en pige jeg nogensinde kontakter igen.. hun er tæt på umulig at lave aftale med, giver et dårligt blowjob og er bestemt ikke noget i nærheden af model agtig.. 

De sidste tre ord jeg vil tilføje er, HOLD JER VÆK..!!!

Crazy oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var faktisk der jeg mødtes med hende, men aftalen var virkelig svær at få i hus, blev først sendt et andet sted han og da jeg holdte der fik jeg besked på at køre til lufthavnsvej..!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Det lyder som om de mænd hun brændte af var de heldige. @PerZ sindsygt oplevelse, hader når folk ikke har respekt for betrækket i ens bil.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, 1 time siden:

Det lyder som om de mænd hun brændte af var de heldige. @PerZ sindsygt oplevelse, hader når folk ikke har respekt for betrækket i ens bil.. ;)

Samme her..! 

Er du klar over hvilken grim plet det har lavet? Nogle virkelig slemme hvide skjolder..!:!::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så dum at lave en aftale med hende i går?i Frederikshavn i dag?(ingen aftale) langt om længe fik jeg kontakt med hende? "Jamen der er dårlig vejr idag"  Okay hvad med at aflyse? Kan se hun skal være i Løgstør i morgen? Kan kun sige la vær hun spilder jeres tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg var så dum at lave en aftale med hende i går?i Frederikshavn i dag?(ingen aftale) langt om længe fik jeg kontakt med hende? "Jamen der er dårlig vejr idag"  Okay hvad med at aflyse? Kan se hun skal være i Løgstør i morgen? Kan kun sige la vær hun spilder jeres tid?

3 gang lykkens gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 5/7/2018 at 22:16:

3 gang lykkens gang. 

Der bliver ikke nogen 3 gang? Hun er jo totalt uduelig i alle henseende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Ida skrev, den 5/7/2018 at 22:16:

3 gang lykkens gang. 

Ja....så undres man over når de lyserøde hyler over udeblivelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 8 minutter siden:

Ja....så undres man over når de lyserøde hyler over udeblivelser 

Jeg tænker vi skal holde os til den ene som tråden handler om.. ;-) 

Du kan jo ikke slå alle over en kam.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
PerZ skrev, for 1 time siden:

Du kan jo ikke slå alle over en kam.. ;-)

Nej...men alle parter der laver aftaler inden for denne branche, er på en eller anden måde temmelig naive i troen på at aftalen holder....husk nu på at du bevæger dig i en anonym verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Nej...men alle parter der laver aftaler inden for denne branche, er på en eller anden måde temmelig naive i troen på at aftalen holder....husk nu på at du bevæger dig i en anonym verden.

Selvfølgelig er det en anonym verden og der skal værnes om anonymten/ diskretion. privatlivet? Men en aftale er sgu da en aftale? Og det er vel legalt mellem parterne at melde fra? om det er den ene eller anden grund er som ligegyldigt. Men det er vel ikke i orden bare lade som ingen ting og blive væk? Og det gælder begge veje?

Redigeret af Brian1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Brian1 skrev, for 14 minutter siden:

 Men det er vel ikke i orden bare lade som ingen ting og blive væk? Og det gælder begge veje?

Nej.. under ingen omstændigheder, men nu er dette en speciel verden med en promovering, og markedsføring som skriger til himlen af falskhed....så er man naiv hvis man tror på at alle aftaler holder, og det være begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Næ nej, men man skal vel gøre hvad man kan. Holde sin sti ren, mener jeg. Hvis man vil tages seriøs når man henvender sig. Jeg har aldrig brudt en aftale og jeg har da aldrig oplevet en aftale blive brudt den anden vej. Så det kan da godt lade sig gøre:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

Ja....så undres man over når de lyserøde hyler over udeblivelser 

Du har åbenbart ingen humoristiske sans. Tror nu nok trådstarteren ved hvad jeg mente.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden:

Du har åbenbart ingen humoristiske sans. Tror nu nok trådstarteren ved hvad jeg mente.

Syntes du det er morsomt når der udeblives fra aftaler, det er ikke særligt pænt men kan selvfølgelig kun tale for mit eget vedkommende, hvad med dig....humor arggg come on søde, næææ mere realist efter egne oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...