Hop til indhold
Århusman

Anastaciaxxx FAKE - SD lidt fra sidelinien.

Recommended Posts

Jeg har hørt meget om SD - det meste af handler om fup/fake profiler og det er ikke noget som indtil videre har fristet mig til at melde mig ind der.

Men det har så til gengæld én af mine bekendte fra en tidligere GB-klub og han påstår at det da er muligt at mødes med søde piger, når blot man er tålmodig nok. Fik så i dag lov til at følge med på sidelinien, da han forsøgte at få en aftale i stand med en pige fra Århus. Hun har nu blokeret ham, men profilnavnet startede med Anastacia.

Der var ellers god kommunikation i starten og mødet var aftalt til i dag kl. 12:00. Kort forinden beder hun om anden måde at kommunikere på og resten foregår således pr. SMS. 

Først bliver mødet rykket frem til 11:30 - men intet problem der. Hun havde dagen i forvejen fået vejnavnet og det er en MEGEt lille vej med kun 4-5 huse pr. side men meget let at finde.1/2 time før mødet spørger hun om nummeret på vejen, men nu mener hun så at mødet skulle foregå på en anden vej. Allerede dér mente jeg at noget nok var galt. Denne vej ligger i forbindelse med den første, men har umiddelbart et helt andet navn - hurra for Google Maps! Hun siger nu hun er ved "stationen" - en sådan forefindes ikke i nærheden af stedet - vi er i en forstad tæt på Århus. Den første adresse præciseres over for hende - uden reaktion. Hun bliver så flere gange kontaktet - uden reaktion. Derefter skriver hun igen at hun ikke kan finde vejen uden et konkret vejnummer og hun stadig er på den førnævnte "station". 

Så blev det nok for selv min tålmodige ven og han måtte indrømme at denne profil nok var en nitte. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århusman skrev, for 3 timer siden:

Jeg har hørt meget om SD - det meste af handler om fup/fake profiler og det er ikke noget som indtil videre har fristet mig til at melde mig ind der.

Men det har så til gengæld én af mine bekendte fra en tidligere GB-klub og han påstår at det da er muligt at mødes med søde piger, når blot man er tålmodig nok. Fik så i dag lov til at følge med på sidelinien, da han forsøgte at få en aftale i stand med en pige fra Århus. Hun har nu blokeret ham, men profilnavnet startede med Anastacia.

 Der var ellers god kommunikation i starten og mødet var aftalt til i dag kl. 12:00. Kort forinden beder hun om anden måde at kommunikere på og resten foregår således pr. SMS. 

Først bliver mødet rykket frem til 11:30 - men intet problem der. Hun havde dagen i forvejen fået vejnavnet og det er en MEGEt lille vej med kun 4-5 huse pr. side men meget let at finde.1/2 time før mødet spørger hun om nummeret på vejen, men nu mener hun så at mødet skulle foregå på en anden vej. Allerede dér mente jeg at noget nok var galt. Denne vej ligger i forbindelse med den første, men har umiddelbart et helt andet navn - hurra for Google Maps! Hun siger nu hun er ved "stationen" - en sådan forefindes ikke i nærheden af stedet - vi er i en forstad tæt på Århus. Den første adresse præciseres over for hende - uden reaktion. Hun bliver så flere gange kontaktet - uden reaktion. Derefter skriver hun igen at hun ikke kan finde vejen uden et konkret vejnummer og hun stadig er på den førnævnte "station". 

Så blev det nok for selv min tålmodige ven og han måtte indrømme at denne profil nok var en nitte. 

 

 

Nu har jeg været tilmeldt i to måneder, og har mødt en god del piger derinde fra.

Det er slet ikke mit indtryk at der er mange fakes. Måske dem der har den oplevelse bare ikke kan erkende at problemet ligger ved dem, og så råber de "fake" hver gang de ikke kan få en aftale op at køre? Der er desværre en del useriøse, men de er ret nemme at sortere fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Århusman skrev, for 3 timer siden:

Jeg har hørt meget om SD - det meste af handler om fup/fake profiler og det er ikke noget som indtil videre har fristet mig til at melde mig ind der.

Men det har så til gengæld én af mine bekendte fra en tidligere GB-klub og han påstår at det da er muligt at mødes med søde piger, når blot man er tålmodig nok. Fik så i dag lov til at følge med på sidelinien, da han forsøgte at få en aftale i stand med en pige fra Århus. Hun har nu blokeret ham, men profilnavnet startede med Anastacia.

Der var ellers god kommunikation i starten og mødet var aftalt til i dag kl. 12:00. Kort forinden beder hun om anden måde at kommunikere på og resten foregår således pr. SMS. 

Først bliver mødet rykket frem til 11:30 - men intet problem der. Hun havde dagen i forvejen fået vejnavnet og det er en MEGEt lille vej med kun 4-5 huse pr. side men meget let at finde.1/2 time før mødet spørger hun om nummeret på vejen, men nu mener hun så at mødet skulle foregå på en anden vej. Allerede dér mente jeg at noget nok var galt. Denne vej ligger i forbindelse med den første, men har umiddelbart et helt andet navn - hurra for Google Maps! Hun siger nu hun er ved "stationen" - en sådan forefindes ikke i nærheden af stedet - vi er i en forstad tæt på Århus. Den første adresse præciseres over for hende - uden reaktion. Hun bliver så flere gange kontaktet - uden reaktion. Derefter skriver hun igen at hun ikke kan finde vejen uden et konkret vejnummer og hun stadig er på den førnævnte "station". 

Så blev det nok for selv min tålmodige ven og han måtte indrømme at denne profil nok var en nitte. 

 

 

Skægt, din Bekendt" kunne ikke selv skrive indlæg. Og i ventede begge på pigen ?

lyder mere som fri fantasi :-)

imorgen får jeg besøg af babe nr 3 i denne uge :-) altså 3 forskellige unge smukke babes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har samme oplevelse som de to ovenstående. Har været medlem i 1½ års tid og har fuldstændigt mistet overblik over hvor mange jeg har været sammen med, men det kan ikke tælles på mine fingre og tæer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

stiller mig også op i koret af dem som har fået genial tissekone via den side. har fuldstændigt droppet gpérne. det her er 1000 gange bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

At der skrives meget om fakes på sugardaters skyldes jo at eroguide af de fleste af os bruges til at advare mod de useriøse eller GP piger under dække, mens der ikke er nogen der ønsker at dele hvis de har mødt en sød reel pige på sd. For hvorfor skulle man det? Pigen bliver bare sur og blokere en, fordi hun ikke ser sig selv som en der skal omtales et sted hvor der skrives om prostituerede. Det har jeg selv lært på den hårde måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, jeg har mødt 3 under 30, resten har enten været for dyre, eller har været fakes, eller det er bare ikke blevet til en aftale. 

Det virker klart bedre for mig  i gruppen over 30

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 21 timer siden:

Jeg tror, jeg har mødt 3 under 30, resten har enten været for dyre, eller har været fakes, eller det er bare ikke blevet til en aftale. 

Det virker klart bedre for mig  i gruppen over 30

Af nysgerrighed, hvor gammel er du så selv?

Jeg har kun mødt piger i alderen 18-22, og ingen af dem har været dyrere end professionelle. Tværtimod, faktisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Jeg har vel mødt 15 piger alle under 25 år og prislejet har været fra 500-2000 kr. Over 3 år. De ældre jeg har mødt har oftest været en skuffelse men der er ubdtagelser.

Det svare sig at forhandle. Princesse typen der forventer kassen for ingenting springer fra.. Men de er ikke det værd ofte er de kun pengefokuserede har ikke dem som med i det og er ligeglade med om de levere. Den pige du kan score til en aftale med det samme for 1000 kr er ofte selv liderlig og derfor en super autentisk sexoplevelse. Og jeg er altså 60 år! Hvor finder man ellers lige sex med en 18 årig i min alder i dag spørg jeg bare.

For bare 5-10 år siden kunne man finde det samme fx i de åbne chattjenester jubii og forum. Og for 20 år siden på TDC træfpunkt på telefonen og endnu tidligere var der steder i byen eller barer som unge piger med lignende lyster opsøgte også selv om de ikke var prof GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 22 timer siden:

Af nysgerrighed, hvor gammel er du så selv?

Jeg har kun mødt piger i alderen 18-22, og ingen af dem har været dyrere end professionelle. Tværtimod, faktisk.

53.

Jeg er måske bare ikke selv tålmodig nok, som sting antyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 41 minutter siden:

53.

Jeg er måske bare ikke selv tålmodig nok, som sting antyder. 

Jeg er "kun" i 30erne, men jeg har i hvert fald ingen problemer med at de unge piger er useriøse derinde :) - Og synes faktisk at en del af dem er meget hurtigere og lettere at aftale møder med.

Jeg har så gode erfaringer med SD at jeg ikke går tilbage til uengagerede polakker fra Annoncelight eller lignende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...