Hop til indhold
Guest MushRoom

Århus GangBang igen igen

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Ja tak skæbne! Lige i det tilfælde ville det have været dejligt at være århusianer. B)

Og fedt at det er til at betale...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Badboyfyn skrev, for 9 timer siden:

Bare trist det næsten altid er på en hverdag :( der kan jeg ikk øv øv 

Det er altid på en hverdag, i tidsrummet 10 og fremad, der kan rigtig mange. Kombineret med frokost, tidlig-hjem-fra-job og en undskyldning for at du skal på tanken.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm..... Typisk, 2 gode gangbang på samme tid. Ser sgu godt ud med hende i aarhus, .... Men jeg er tilmeldt det i Herning. Der har jeg været en del gange efterhånden, hende bliver jeg aldrig træt af. Sød og naturlig og 100% ægte liderlig. ;)  og priser der er til at forstå.

www.fruennanna66.123hjemmeside.dk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser sgu fræk ud hende i Herning, måske man skulle komme det mår at hun bliver anbefalet:)

 

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker gb skrev, for 10 minutter siden:

Hmmm..... Typisk, 2 gode gangbang på samme tid. Ser sgu godt ud med hende i aarhus, .... Men jeg er tilmeldt det i Herning. Der har jeg været en del gange efterhånden, hende bliver jeg aldrig træt af. Sød og naturlig og 100% ægte liderlig. ;)  og priser der er til at forstå.

www.fruennanna66.123hjemmeside.dk

 

 

Kan du beskrive hende lidt mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, den 27/6/2018 at 07:17:

Så er der igen et lækkert  GangBang i Århus til de sultne fyre i området

GangBangÅrhus

At lade sig rå-kneppe i seks timer i træk. - Ja, man bliver helt ærbødig og benovet, når en kvinde med den optimisme stiller sig til afbenyttelse og brug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Pigeforskeren skrev, for 7 timer siden:

At lade sig rå-kneppe i seks timer i træk. - Ja, man bliver helt ærbødig og benovet, når en kvinde med den optimisme stiller sig til afbenyttelse og brug.

Hvis man tænker sig lidt om, så dukker der 6 fyre op, den første time eller 2. De kan kun lige kneppe lidt, ikke voldsomt meget, men kun lige til hun kun er småtændt. Så dør den for fyrene og så er der stille i en time eller 2, måske dukker der en enkel op.

Når de 6 timer så er gået, så har kun været aktiv i 4 timer ialt og haft måske 10 fyre ialt. Hvad kan de 10 fyre ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm..... Typisk, 2 gode gangbang på samme tid. Ser sgu godt ud med hende i aarhus, .... Men jeg er tilmeldt det i Herning. Der har jeg været en del gange efterhånden, hende bliver jeg aldrig træt af. Sød og naturlig og 100% ægte liderlig. ;)  og priser der er til at forstå.

www.fruennanna66.123hjemmeside.dk

Til jyskpik. Hun er en naturlig kvinde, med pæne former. Ser meget uskyldig ud, men for dælen da, når hun kommer igang, så vil hun have pik, og det kan man virkelig mærke hun tænder på.

Det er en fed oplevelse hver gang med hende. Så bare kom afsted, det skal opleves. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
elsker gb skrev, for 6 timer siden:

Hun er en naturlig kvinde, med pæne former.

Nu har jeg kun set billeder, men hun endda meget pæne former. Wauuuv siger jeg bare. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, den 1/7/2018 at 18:03:

Hvis man tænker sig lidt om, så dukker der 6 fyre op, den første time eller 2. De kan kun lige kneppe lidt, ikke voldsomt meget, men kun lige til hun kun er småtændt. Så dør den for fyrene og så er der stille i en time eller 2, måske dukker der en enkel op.

Når de 6 timer så er gået, så har kun været aktiv i 4 timer ialt og haft måske 10 fyre ialt. Hvad kan de 10 fyre ?

 

De GBs jeg har været til, har stort set alle fyrene kunnet mindst to gange og ofte også tre gange. Og pigerne har da velvilligt hjulpet til med at få fyrene på højkant igen :-) 

Så med 8-14 fyre har der været pænt tryk på :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som kan berette om deltagelse og hvordan det gik, så vi evt kan deltage næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker gb skrev, den ‎01‎-‎07‎-‎2018 at 23:33:

Hmmm..... Typisk, 2 gode gangbang på samme tid. Ser sgu godt ud med hende i aarhus, .... Men jeg er tilmeldt det i Herning. Der har jeg været en del gange efterhånden, hende bliver jeg aldrig træt af. Sød og naturlig og 100% ægte liderlig. ;)  og priser der er til at forstå.

www.fruennanna66.123hjemmeside.dk

Til jyskpik. Hun er en naturlig kvinde, med pæne former. Ser meget uskyldig ud, men for dælen da, når hun kommer igang, så vil hun have pik, og det kan man virkelig mærke hun tænder på.

Det er en fed oplevelse hver gang med hende. Så bare kom afsted, det skal opleves. ;)

 

Hej, ved du noget om, om hun snart kommer igen? Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, den 5/8/2018 at 11:36:

Hej, ved du noget om, om hun snart kommer igen? Nanna

Ja, har lige hørt at hun kommer igen. søndag d. 2 sep. Så det på den igen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker gb skrev, den ‎15‎-‎08‎-‎2018 at 01:48:

Ja, har lige hørt at hun kommer igen. søndag d. 2 sep. Så det på den igen. ;)

Hej, noget nyt, kommer der noget AL. tro du???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...