Hop til indhold

Recommended Posts

Efter Mange års massiv læsning har jeg nu besluttet mig at blive mere aktiv. Jeg forklarer inder denne anmeldelse.

Var forbi Daisyclub i Sydhavn. Jeg havde SMS'et med stedet om noget thaimassage. Stedet er med asiatiske piger og massage er måske ikke deres levevej.

 

Nok om det.. Det VAR EN KONGEVÆRDIG oplevelse!

 

Valgte pigen Jiajia, sød lille nips pige med små bryster. Hun er fra Japan. Normalt ville jeg ikke vælge 1 time et sted jeg ikke kender,,,, men blev fanget på mellemhånd om valget med 900 for en halv og så 1300 for en hel... Indtrykket af stedet var godt, der var rent og pænt.... og havde lige spundet noget guld jeg ikke rigtig havde arbejdet hårdt for.. so Why not tænkte jeg.

 

Vi startede med fælles bad, hun vaskede mig i alle revner og sprækker .. og sig selv..

ind og ligge i rummet, og hun bad mig ligge på maven. Hun hev en serviet frem og rensede mine ører.. tænkte WTFFFFF????? ... nå men de trængte måske.. ingen skade sket..

så begynder hun på den vildeste kysse massage jeg i mine 39 år har oplevet.. slikkede mine ører/øreflipper.. kyssede/slikkede/kørte rundt i alle kroppens hjørner med hendes tunge og blødt med neglende.. det kildede som en sindsyg.. virkeligt pirrende.. samtidig med hendes bryster strejfede ben og baller..og senere ryggen.. 

je var HELT solgt... så efter noget der føltes som ventetiden på en hofteopperation blev jeg vendt om.. hun gentog det med at kysse ørene og gik igen rundt på kroppen. Syndsygt dejligt.

 

Kiggede på uret der var gået 30 minutter,,,og hun gik igang med tissemannn.. hun gik virkelig til den og gav et fantastisk blow (uden) og gik ned og slikkede 0g kyssede inderlår og helt ned til motoren.. hun "sugede" lidt på en af bollerne så den nærmest var i munden på hende.. 

jeg fik vendt hende til 69 og hun har en krop jeg kan godkende fra den vinkel. Hun er IKKE glatbarberet men gør mig ikke noget.. 

 

Uhadada.. hun hev et gummi frem og tog det op og spurgte om det skulle på... ikke forstået på den måde om det om det skulle på var til diskution... men mere om at tiden var inde.. JO OG JAA tak.

efter alt den massage og kilderi var jeg godtnok klar.. havde i forvejen planlagt at jeg gerne ville holde lidt længere hvilket en rumtemperatur lig med en sløv sauna hjalp meget med til... men hun var sygt spændstig og red mig samtidig med at hun kyssede mine brystvorter og slikkede dem.. jeg fik vendt hende om og kunne så trodt 400 grader varmt lokale ikke holde den tilbage længere..

 

om på maven igen og hun begyndte så at massere mig igen, denne gang med hænderne.

 

Vi gik i bad sammen igen, jeg blev vasket og tørret fra A-Z.. stod nede på gaden igen.. 65 minuttere senere..... og tænkte WTF.....

 

Har SÅ tit havnet hos en massage klinik med FP for 1000kr.. 30 minutter...og hvor pigen bare ligger og kigger i retning af asien og overhovedet ikke er med på den ide..

Der er self. også gode,, men syns efterhånden der er tyndet godt ud i de gode oplevelser.

men anyway... pointen er her gav jeg 300 mere... og fik en hel time.. med sjov og virkelig en pige der spiller med på legen. kongeoplevelse!

 

Jeg har benyttet mig af dette forum i MANGE år.. tak for jeres gode og sjove anmeldelser.

Jeg var selv aktiv på det hederslagne Hedomax og har som i nok kan regne ud en hel del erfaring med nok alle thai steder i kbh.

Jeg lover fra DD nok sla bidrage til "klubben"

 

God dag til alle!

 

B-Good!

Martin

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber det betyder at Daisyclub er tilbage på niveau. Har haft sublime oplevelser der, men det sidste år eller mere har det været virkelig skod, med piger der ikke har haft det fjerneste begreb om hvordan man har sex med en mand. 

Men optur hvis kvaliteten er tilbage.

har nogen testet nogen af de andre piger der er der pt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Dressmann skrev, 1 time siden:

Tak for deleren. Og thumbs up for den gode oplevelse. :-) 
Link: http://www.daisyclub.dk/

Formoder at der er tale om "model"billeder - og ikke af pigen, du hyggede dig med...?

Glæder mig til mere læsning fra din hånd :-)

Dressmann

Hej. 

http://www.daisyclub.dk/Images/Jiajia1x.jpg

 

NEJ det var hende på billedet her

selv håret var sat på samme måde!

havde lige været i Gormsgade 

der skulle man være fantasifuldt anlagt for at få annonce billede og hende jeg endte op med til at stemme bare nogenlunde overens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinbanke skrev, for 7 timer siden:

NEJ det var hende på billedet her

selv håret var sat på samme måde!

Godt at høre - måske Daisy er på vej til at bruge "ægte" billeder igen...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Wow – tak for en god beretning – for mig en reminder at der faktisk osse er gode ting på “djævleøen” :D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev inspireret af Martins positive historie, så jeg tænkte at jeg ville tage en for holdet og se om bredden på bænken også holder (de andre piger). Tog derfor forbi Daisyclub i går morges lidt over ni, og ringede to minutter før ankomst og fik at vide at der var tre piger available. Planen var at tage en tilfældig og se om hun også var god. Da jeg var blevet lukket ind for de allesammen rundt og havde lige været i bad så det endte med at der ikke var helt frit valg, jeg kunne få hende der først var færdig med at tørre hår.

således bestemt af tilfældighederne og hendes overlegne hårtørringsteknik blev det Jiajia jeg var sammen med. Hun er smuk og meget slank med små lækre bryster som man gerne må gramse på. Dog var hun ikke glad for at jeg rørte hendes brystvorter, selvom hun gladelig gav mig rigelig og rigtig god pirring på mine.

det er hende på billederne som trådstarter nævner. Samme hår tilmed og også dejligt hår på fissen. Jeg tog en halv time og oplevelsen minder ret meget om trådstarters - indtil vi kom til blow til hende og til sexen.

jeg elsker blow til pigen og fornemmelsen af at opbygge spænding hos hende til hun kommer. Jeg plejer at være god til det, men der var noget der gjorde at hun hele tiden ville tørre fissen af med vådservietter imens jeg slikkede. Lidt generende, men vi nåede da frem til sexen. Her viste det sig at jeg kun kunne få spidsen ind. Hun var simpelthen for snæver. Hun sagde too Big. Den slags har jeg altid svært ved at tro på, men det gik  hverken med missionær eller cowgirl, så jeg endte med at gnide den imod fissen til jeg kom. Lidt mystisk afslutning for jeg havde virkelig lyst til at knalde hende, men alligevel klasser bedre end mine seneste erfaringer på Daisy.

Cheers Bumse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bumse skrev, for 4 timer siden:

Blev inspireret af Martins positive historie, så jeg tænkte at jeg ville tage en for holdet og se om bredden på bænken også holder (de andre piger). Tog derfor forbi Daisyclub i går morges lidt over ni, og ringede to minutter før ankomst og fik at vide at der var tre piger available. Planen var at tage en tilfældig og se om hun også var god. Da jeg var blevet lukket ind for de allesammen rundt og havde lige været i bad så det endte med at der ikke var helt frit valg, jeg kunne få hende der først var færdig med at tørre hår.

således bestemt af tilfældighederne og hendes overlegne hårtørringsteknik blev det Jiajia jeg var sammen med. Hun er smuk og meget slank med små lækre bryster som man gerne må gramse på. Dog var hun ikke glad for at jeg rørte hendes brystvorter, selvom hun gladelig gav mig rigelig og rigtig god pirring på mine.

det er hende på billederne som trådstarter nævner. Samme hår tilmed og også dejligt hår på fissen. Jeg tog en halv time og oplevelsen minder ret meget om trådstarters - indtil vi kom til blow til hende og til sexen.

jeg elsker blow til pigen og fornemmelsen af at opbygge spænding hos hende til hun kommer. Jeg plejer at være god til det, men der var noget der gjorde at hun hele tiden ville tørre fissen af med vådservietter imens jeg slikkede. Lidt generende, men vi nåede da frem til sexen. Her viste det sig at jeg kun kunne få spidsen ind. Hun var simpelthen for snæver. Hun sagde too Big. Den slags har jeg altid svært ved at tro på, men det gik  hverken med missionær eller cowgirl, så jeg endte med at gnide den imod fissen til jeg kom. Lidt mystisk afslutning for jeg havde virkelig lyst til at knalde hende, men alligevel klasser bedre end mine seneste erfaringer på Daisy.

Cheers Bumse

Hej bumse... 

ja den med servietten undrede mig også. Hun gjorde det dog kun en enkelt gang. Da jeg var nede på hende.. hun smagte vildt sødt... som om hun havde puttet 2 kilo sukker ind i motoren.

 

nå men nok om det.. jeg havde intet problem med at komme helt ind i hende.. nu er jeg bare normal ca 17 cm 

mig hun mente også Big to me og smilede.. 

 

nu kan det være du vandrer rundt med en slante af den anden verden..et regulært kød-modul? :) :)

Hun er bestemt ikke glad for kys på brysterne.. det har du ret i.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinbanke skrev, for 51 minutter siden:

ja den med servietten undrede mig også. Hun gjorde det dog kun en enkelt gang.

Måske hun havde følesen af, at hun var MEEEGET VÅD af sin egen sekret, nogle piger tænker at manden måske ikke bryder sig om at det næsten ligefrem driver fra dem af lyst:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Martin, mht kødvedhænget, så skal den da slæbe hen ad jorden når man går ik? Nå, men det lyder nu som om vi er nogenlunde samme størrelse, jeg tror måske at det var dagsformen hos pigen det handler om. Måske dit positive indlæg havde gjort at hun havde været igennem halvdelen af eroguide brødrene inden jeg kom, så kan det være at hun var lidt øm og hævet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den gode anmeldelse. Har selv luret på Jiajia men har haft mange mindre skuffelser hos DC (og så hænger det mig ud af halsen af den næsten hverken taler dansk eller engelsk i telefonen eller har mail). Måske er turen kommet til et forsøg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til midnight cowboy, det er rigtigt at de generelt er dårlige til engelsk, og Jiajia er heller ikke for god. 

På positiv siden bruger mange af DCs piger ikke parfume da de vist går i bad imellem hver kunde. Det er meget fedt da jeg altid har syntes at det er svært at tage på arbejde når man stinker af parfume. Sådan har det ikke altid været, i starten da jeg kom på DC, lugtede jeg langt væk af bordel når jeg havde besøgt dem. Men så for et par år siden skiftede det, og har været meget bedre de seneste gange jeg har været der.

Redigeret af Bumse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bumse skrev, for 15 timer siden:

Til midnight cowboy, det er rigtigt at de generelt er dårlige til engelsk, og Jiajia er heller ikke for god. 

På positiv siden bruger mange af DCs piger ikke parfume da de vist går i bad imellem hver kunde. Det er meget fedt da jeg altid har syntes at det er svært at tage på arbejde når man stinker af parfume. Sådan har det ikke altid været, i starten da jeg kom på DC, lugtede jeg langt væk af bordel når jeg havde besøgt dem. Men så for et par år siden skiftede det, og har været meget bedre de seneste gange jeg har været der.

Det burde alle gp` er gøre tage bad mellem hver kunde, men sådan er det desværre ikke. Så tømmer de hellere parfumeflasken og tager et “truckerbad” til de mere intime dele af kroppen, hvis man er heldig.

Specielt i denne her varme her burde de tage en shower hvergang, og jeg som elsker 69` er og Facesitting, men kun hvis de er 100% nyvasket, men det et de som sagt ikke altid.:cry:

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Yuki
Martinbanke skrev, den 27/6/2018 at 08:39:
Dressmann skrev, den 27/6/2018 at 16:25:

Godt at høre - måske Daisy er på vej til at bruge "ægte" billeder igen...

Dressmann

Pigen på billedet er en model som promoter en "wig", hun er over det hele på kinesiske sider. Daisyclub har ikke ændret sig når det kommer til brug af falske billeder.

Overvejer dog alligevel at besøge dem hvis i mener at hun ligner hende nogenlunde. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
sthlmsman skrev, den 27/6/2018 at 20:04:

verkar spänannde.

Dock. På maps.google.com ser det ut som ett ganska risigt ställe.

Hur ser det ut nu?

 

Daisyclub ligger i udkanten af et mindre industrikvarter i Kbh. Sv. Jeg har boet næsten rundt om hjørnet og i dagtimerne er der ikke noget at frygte og har ej heller hørt om at der skulle være noget om aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinbanke skrev, den 27/6/2018 at 08:39:

 

Hej. 

http://www.daisyclub.dk/Images/Jiajia1x.jpg

 

NEJ det var hende på billedet her

selv håret var sat på samme måde!

havde lige været i Gormsgade 

der skulle man være fantasifuldt anlagt for at få annonce billede og hende jeg endte op med til at stemme bare nogenlunde overens.

Gormsgade har da ikke en annonce noget sted længere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...