Hop til indhold
dongding

Alexandra’s friend

Recommended Posts

Min første indskydelse er, at hun er alt for dyr. Mig bekendt er det første gang, Katryna er heroppe? I så fald har hun ikke samme omdømme og ry som fx Alexandra endnu - og derfor synes jeg ikke, at hun kan være i samme prisklasse allerede, når de på papiret yder samme service med de samme ydelser. Derudover er hun kun 18 år (og deraf sparsom erfaring) - og ingen letpåklædte billeder i hendes annonce, hvilket også trækker ned for mit vedkommende. Så alt i alt er et no go herfra på forhånd til den pris - indtil andet er bevist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver....."girl with innocent beauty & (Who's NOT professional)"......Hendes annonce er da professionel formuleret at man skulle tro hun har været i brancen i årtier. Hun lovpriser sig selv og tager alle tænklige forbehold.

Men heldiglukke med hende, hvis der er nogen der vælger at besøge hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 16 timer siden:

Det er i store træk bare en kopi af Alexandras annonce. Mange af de samme formuleringer.

 Det vil jeg vælge at lade være en god ting.

 

The Rock skrev, for 17 timer siden:

Min første indskydelse er, at hun er alt for dyr. Mig bekendt er det første gang, Katryna er heroppe? I så fald har hun ikke samme omdømme og ry som fx Alexandra endnu - og derfor synes jeg ikke, at hun kan være i samme prisklasse allerede, når de på papiret yder samme service med de samme ydelser. Derudover er hun kun 18 år (og deraf sparsom erfaring) - og ingen letpåklædte billeder i hendes annonce, hvilket også trækker ned for mit vedkommende. Så alt i alt er et no go herfra på forhånd til den pris - indtil andet er bevist. 

Enig i at der er for få billeder men det med prisen er en anden sag. Jeg var en af de heldige der fik lov at mødes med Bambi som også bare pludselig dukkede op og med hende fik jeg en oplevelse for livet. Denne pige ser sød ud så chancen for at jeg sender hende en mail en af dage er 99%. Tak til dongding for at gøre os opmærksom på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 31 minutter siden:

Jeg var en af de heldige der fik lov at mødes med Bambi

Ja, Bambi er bestemt savnet...

Mht Katryna så er hun jo en af de polske piger - med "gymnasie"-look (læs ung uspoleret). Og uerfarenheden er bestemt et af de punkter, som tæller op hos mig. Og første besøg er jo altid (mere eller mindre) en lodseddel. Men der hvor forventningerne er mindst - er altid der, jeg har haft de bedste oplevelser med de polske-piger.

Jeg er også på 99% :P

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Katryna har opdateret hendes annonce med et billede uden en trevl på kroppen... og jeg må sige, jeg kan lide, hvad jeg ser! Det gør underværker - og har virkelig piftet annoncen op :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...