Hop til indhold

Recommended Posts

Fandt denne anmeldelse af hende på Gimel...

http://gimel.dk/Nyheder/nyheder.htm

Emne : Patty - Sydhavnen - http://massage.side6.dk/patty

Indsendt af : Dick

Dato : 19-06-2012 21:00:57

Er lige kommet hjem efter at gennemknepper Patty i Sydhavnen. Det sædvanlige trick med at oplyse et husnummer overfor.

Billederne er af hende, men ikke helt nye: Maven og røven er blevet lidt mere slatten.

Valgte ½ time med dansk, superfransk, græsk, flere udløsninger, 69 og kys til 800.

Fik hurtigt konstateret et hun tar den helt til roden mens hendes tunge hele tiden har travlt med at lire op. Fik gummi på og bad hende om at sætte sig op - godt - Tog hurtigt styringen og skiftede til bagerste hul og frem og tilbage. Bagerste og 3 fingre i forreste for at kilde mit pikhoved. Fik hende til at fiste sig selv mens jeg var i bagerste. Af med gummi og deep throath. Sprøjtede dybt. Fortsatte i halsen til den var stiv igen. Nyt gummi. Ny tur i alle huller. To gange var hun tæt på orgasmen og en gang kom hun med et brag. Højlydt pige. Hun forstår kun spansk, så hele vejen igennem fortalte jeg på dansk hvordan jeg skampulede hende i alle huller - Si Si más más buen pene

Anden gang sprøjtede jeg hende i hele ansigtet.

Fik hende til at slippe pikken ren mens hun storsmilede og plaprede løs på spansk

Gik derfra med med en god fornemmelse - 50 minutter efter vi gik igang.

Absolut anbefalelsesværdig hvis du vil bestemme og styre - eller bare ha et godt knald...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...