Hop til indhold
Oldtimer

Advarsel på "marker alt læst"

Recommended Posts

Argh, ved et uheld fik jeg trykket på "Marker alt læst", nederst til højre. ZAP! alt var markeret læst. Her ville jeg have været glad for en boks, der spurgte:"Mener du det?"

Er det muligt, til hjælp for utålmodige fjolser som mig?

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg da være modstander af og finde pænt irriterende.

Hvis jeg skulle bekræfte, hver gang at jeg ønsker at markere alt som læst skal jeg foretage en masse unødvendige klik.

Nu har du lært af erfaring og er mere opmærksom, hvor du klikker.

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Advarslen er tidligere fjernet på anmodning fra brugerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 5 minutter siden:

Advarslen er tidligere fjernet på anmodning fra brugerne.

Viser bare, man kan ikke stille alle tilfreds. Øv for mig :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg kunne måske godt arbejde på at lave en personlig indstilling, men det kommer lidt an på evt. opbakning til at få det ændret og hvorvidt prioriteringen her i firmaet vil være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden:

Advarslen er tidligere fjernet på anmodning fra brugerne.

Jeg synes at et sådant tilfældigt klik, ikke burde have så vidtrækkende konsekvenser uden en ekstra advarsel - og har funktionen været der tidligere - må den være ret enkel at genindføre.

 

 

Harran skrev, for 4 timer siden:

Hvis jeg skulle bekræfte, hver gang at jeg ønsker at markere alt som læst skal jeg foretage en masse unødvendige klik.

Siden du bruger funktionen, synes det ikke, som om du i  forvejen har noget imod at bruge unødvendige klik ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

 

Harran skrev, for 10 timer siden:

Hvis jeg skulle bekræfte, hver gang at jeg ønsker at markere alt som læst skal jeg foretage en masse unødvendige klik.

Siden du bruger funktionen, synes det ikke, som om du i  forvejen har noget imod at bruge unødvendige klik ;-)

Det var en ganske spændende konklusion.. Jeg kan lide funktionen. Den giver god mening for mig. At bede mig bekræfte at jeg VIRKELIG mener mit første klik er irriterende.

At kalde det for "vidtrækkende" konsekvenser er i min mening at overdrive. Vi taler altså ikke om at du sletter din profil eller redigerer dine profildata.

Så "nej tak" til ekstra klik.  

Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes at et sådant tilfældigt klik, ikke burde have så vidtrækkende konsekvenser uden en ekstra advarsel

 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint, som det er. Det er rart, at man kan vælge de tråde ud, der interesserer, og så slette resten med et fingerknips.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

At kalde det for "vidtrækkende" konsekvenser er i min mening at overdrive. Vi taler altså ikke om at du sletter din profil eller redigerer dine profildata.

Jeg synes det er vidtrækkende at man uforvarende kan komme til at slette overblikket over alle de tråde, man ikke har læst - eller har læst!  helt tilbage til starten på Eroguide.

Dem der ønsker at miste dette overblik, kan jo bare gøre det f.eks. en gang om ugen - og så betyder det lille ekstra klik altså ikke noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...