Hop til indhold

Recommended Posts

Guest fraodense
Lasse63 skrev, for 2 timer siden:

SM-Porten, hvor hun annoncer massivt, har jeg været med på i flere omgange i de sidste år. 

På den baggrund mener jeg at have min research i orden.

Hvad er det for en “SM port” der refereres til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@fraodense

Google det

Men derovre er der ikke så højt til loftet, hvis man er lidt kritisk. Og kavaleriet fra Søborg skal nok holde øje med dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

smporten.com er oprettet som et debatforum af en ( eller flere ) dominaer der til dagligt huserer i Søborg .  Det er derfor også dem der er administratorer, og derfor også dem der censurerer hvad der skrives på siden . Siden er, som det antydes mest for brugere der foretrækker de mere avancerede former. 

eroguide er mere styret af brugerne af glædespiger, og her er nærmest ingen censur, men du kan risikere at få negative kommentarer især fra nogle enkelte glædespiger som følger med her på siden, og som ikke rigtig tåler negativ kritik fra brugerne, hvad enten det gælder dem selv eller andre glædespiger . 

Dominaerne fra Søborg var også medlem her på siden, men havde vist også oprettet en (del) falske brugere som skrev lidt for flotte anmeldelser om stedet i Søborg fra samme IP adresse som de annoncerede for pigerne her på Eroguide . Fed ide - altså indtil det blev afsløret - så blev de smidt ud :o . 

Jeg har haft en profil på smporten, men det blev sku´lidt indspist, og desuden kom jeg til at skrive en anmeldelse som ikke var særlig positiv om en af pigerne i Søborg, og så var jeg historie på den side , og det kan jeg snildt leve med - der er andre skorstene der ryger !

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 15 timer siden:

smporten.com er oprettet som et debatforum af en ( eller flere ) dominaer der til dagligt huserer i Søborg .  Det er derfor også dem der er administratorer, og derfor også dem der censurerer hvad der skrives på siden . Siden er, som det antydes mest for brugere der foretrækker de mere avancerede former. 

eroguide er mere styret af brugerne af glædespiger, og her er nærmest ingen censur, men du kan risikere at få negative kommentarer især fra nogle enkelte glædespiger som følger med her på siden, og som ikke rigtig tåler negativ kritik fra brugerne, hvad enten det gælder dem selv eller andre glædespiger . 

Dominaerne fra Søborg var også medlem her på siden, men havde vist også oprettet en (del) falske brugere som skrev lidt for flotte anmeldelser om stedet i Søborg fra samme IP adresse som de annoncerede for pigerne her på Eroguide . Fed ide - altså indtil det blev afsløret - så blev de smidt ud :o . 

Jeg har haft en profil på smporten, men det blev sku´lidt indspist, og desuden kom jeg til at skrive en anmeldelse som ikke var særlig positiv om en af pigerne i Søborg, og så var jeg historie på den side , og det kan jeg snildt leve med - der er andre skorstene der ryger !

 

 

 

Tænkte nok du ville komme forbi og rode lidt op i det gamle mudde

Gamnelt pløre som forlængst burde være tørret ind  

Du er bare utrolig 

Er sikker på du ved hvad mener 

Men go karma 

Husk  Vi er alle forskellige & Ser verden med vidt forskellige øjne 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 37 minutter siden:

Tænkte nok du ville komme forbi og rode lidt op i det gamle mudde

Gamnelt pløre som forlængst burde være tørret ind  

Du er bare utrolig 

Er sikker på du ved hvad mener 

Men go karma 

Husk  Vi er alle forskellige & Ser verden med vidt forskellige øjne 

 

 

Har hørt at der røg i en skorsten i Brøndby (avatar; Homer) og sikkert også et mekaniker værksted, for at snakke i hints.... 

Sjovt at Porten altid står for skud om indavl og kontrol, og så eksisterer det stadig i god stil. Har rigtig meget fornøjelse af dette site og i øvrigt en del venner der igennem, men man ligger som man har redt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
BM29 skrev, den 16/12/2018 at 09:24:

 

eroguide er mere styret af brugerne af glædespiger, og her er nærmest ingen censur, men du kan risikere at få negative kommentarer især fra nogle enkelte glædespiger som følger med her på siden, og som ikke rigtig tåler negativ kritik fra brugerne, hvad enten det gælder dem selv eller andre glædespiger . 

 

 

 

 

Madame Ilonas indlæg og svar bekræfter blot ovenstående !! 

Det gode ved denne side er at man ikke behøver at være enige ( det er jo et debatforum) men alligevel kan være kunde i Villaen i Odense  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 8 minutter siden:

Madame Ilonas indlæg og svar bekræfter blot ovenstående !! 

Det gode ved denne side er at man ikke behøver at være enige ( det er jo et debatforum) men alligevel kan være kunde i Villaen i Odense  :D 

Kunne da godt lide at vide hvad du mener med din bemærkning 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

Kunne da godt lide at vide hvad du mener med din bemærkning 

 

Hvad er det du ikke forstår ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Madame Illona skrev, for 16 minutter siden:

Det du skriver om mig 

Jeg har da været forbi jeres fantastiske villa et par gange eller tre i 2018 . 

Fordelen ved at færdes i denne verden er at man er rimelig anonym, og kan besøge steder uden at blive genkendt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har da været forbi jeres fantastiske villa et par gange eller tre i 2018 . 

Fordelen ved at færdes i denne verden er at man er rimelig anonym, og kan besøge steder uden at blive genkendt. 

Jeg er udemærket godt klar over din ironi og sarkasme 

Er godt bevist om du ikke kan døje mig. Men hold villa Bella udenfor. Det har intet og gøre med mine meninger og udtalelser herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Madame Illona skrev, for 3 minutter siden:

 

Er godt bevist om du ikke kan døje mig.

 

Det er så ikke rigtigt , jeg synes du er en super dygtig domina, og fordi man ikke stemmer på det samme politiske parti, kan man jo godt have det hyggeligt sammen . 

 

GOD JUL OG GODT NYTÅR 

Skal vi ikke afslutte debatten her . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 5 minutter siden:

Det er så ikke rigtigt , jeg synes du er en super dygtig domina, og fordi man ikke stemmer på det samme politiske parti, kan man jo godt have det hyggeligt sammen . 

 

GOD JUL OG GODT NYTÅR 

Skal vi ikke afslutte debatten her . 

 

Så slap man igen uden at forklare sig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Madame Illona skrev, den 17/12/2018 at 20:28:

Så slap man igen uden at forklare sig. 

 

Arhhh... Det mener du ikke seriøst ? 

Hvad er der mere at forklare ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Madame Illona skrev, for 10 timer siden:

Glem det har jeg 

julefreden har sænket sig 

God jul til dig også 

Vi ses i 2019 til nogle sjove oplevelser . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...