Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Pas nu på mig

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen
Finn1101 skrev, for 21 minutter siden:

Nej! Jeg argumenterer bare for at folk, der fx går rundt med et lille forkølelsessår, rifter, som hoster lidt eller har en bums, måske ikke selv opfatter dette ligeså frastødende som du gør.

Du har din fulde ret til at afvise hvem som helst – det skal bare ske på en ordentlig måde, og jeg synes at det kan lyde som at du overreagerer, men igen: du må selvfølgelig sætte dine egne grænser, men gør det så nænsomt som muligt, og husk at give pengene tilbage. 

Ja okay, så er vi henne i metoden for hvilken jeg afviser og der er jeg faktisk helt enig med dig. Jeg er meget bevidst om at det må være super ydmygende for nogle mænd at være nødt til at betale for sex og det er kun sket et par enkelte gange, når folk har været helt over stregen, at jeg har råbt og decideret smidt folk ud. Som udgangspunkt forklarer jeg roligt hvad det handler om og udtrykker at jeg er ked af det, men at jeg må bede dem om at gå igen og at jeg desværre ikke tør byde dem indenfor en anden gang. 

At jeg her fortæller at jeg har tænkt mig at blackliste er desuden i et håb om at folk vil fatte alvoren og tænke sig om, så det ikke bliver nødvendigt at blackliste en masse mænd der ellers er søde og rare. 

Og selvfølgelig får de pengene igen, uanset hvorfor jeg afviser. De skal jo ikke betale for noget de ikke får. Og det koster mig også penge... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 1 time siden:

En lille forkølelse = to-tre sygedage uden løn, (for vi skal jo heller ikke smitte jer, vel?) ikke en lille ting i mine øjne ;) 

er vi ude i at der bliver tænkt på pengepungen ???...frem for det som er fornuftigt, det mest usunde er at stå ud af sin seng.... at mænd tænker med pikken naaaaa oplever da mere at det er pigen der som det vigtigste tænker på kundens pengepung, og at få halet så meget ud af den....det er trods alt et frit land, med fri valg på alle hylder, det som man kan savne er pigen mere siger fra over for diverse situationer som for hende er grænse overskridende....nå nej så går jeg bare glip at pengene, men på den anden side er det jo også noget være madre, jeg bliver jo bare syg...det er noget af et dilemma :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

I forhold til fokølelse, kan man tage det lidt mere afslappet.

Tilbyd mund til pik - undgå mund til mund;)

Giv manden mundbind på ;) så undgåes dråbeinfektion. Dette kan også bæres af gp'en....smågriner lidt...forestiller mig et virkeligt usexet scenarie. 

Risikoen for at blive smittet med forkølelse under sex er ikke større end den er i køen i netto. Blot undgå at kysse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 6 minutter siden:

er vi ude i at der bliver tænkt på pengepungen ???...frem for det som er fornuftigt, det mest usunde er at stå ud af sin seng.... at mænd tænker med pikken naaaaa oplever da mere at det er pigen der som det vigtigste tænker på kundens pengepung, og at få halet så meget ud af den....det er trods alt et frit land, med fri valg på alle hylder, det som man kan savne er pigen mere siger fra over for diverse situationer som for hende er grænse overskridende....nå nej så går jeg bare glip at pengene, men på den anden side er det jo også noget være madre, jeg bliver jo bare syg...det er noget af et dilemma :)

Du overfortolker, hvis den svada var tiltænkt mig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Missen666 skrev, for 1 minut siden:

I forhold til fokølelse, kan man tage det lidt mere afslappet.

Tilbyd mund til pik - undgå mund til mund;)

Giv manden mundbind på ;) så undgåes dråbeinfektion. Dette kan også bæres af gp'en....smågriner lidt...forestiller mig et virkeligt usexet scenarie. 

Risikoen for at blive smittet med forkølelse under sex er ikke større end den er i køen i netto. Blot undgå at kysse.

Sex med mundbind på? Sådan lidt ala’ Kina og Japan når der er smogalarm? Jeg tror jeg springer over, det bliver fanme uhyggeligt, du:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Piraten skrev, for 2 minutter siden:

Sex med mundbind på? Sådan lidt ala’ Kina og Japan når der er smogalarm? Jeg tror jeg springer over, det bliver fanme uhyggeligt, du:)

vh. Piraten

Håber du kunne gennemskue min sarkastiske undertone skat;-)

Men ikke desto mindre er det en realitet.

Redigeret af Missen666

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal man passe godt på hinanden.  Jeg vil jo blot lige tilføje "Der er forskel på at være GP på deltid/hobbyplan og have det som eneste indtægtkilde". Personligt tror jeg bestemt ikke, at der er sket en udvikling, men kan sagtens forstå at trådopretter oplever det således, når aktivitetsniveauet hæves.  Men derfor kan man jo sagtens blive enige om, at i en generel sammenhæng er der plads til forbedringer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal selvfølgelig passe på hinanden :wub:

Men!!

Det er da GP'eren der bliver betalt, og det må derfor være GP'erens ansvar, at sex'en er forsvarlig??

Man har da et seriøst problem som GP, hvis man ikke selv kan stå inde for at sikkerheden er i orden, men derimod skal opfordre kunderne til at tage det ansvar. Det svarer lidt til, at f.eks. Tivoli ikke gider sikrer sig, at sikkerheden ved forlystelserne er i orden, og beder de ansatte/gæsterne om at passe på sig selv :wacko:

At sige nej til en kunde som man som GP vurderer er syg, er 100% GP's eget ansvar. At blackliste er total overkill...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Du overfortolker, hvis den svada var tiltænkt mig....

der er andre end dig i dette univers, selv om det falder dig svært....overfortolke naaaaa, men igen en tråd hvor der bliver pudset glorie på alle fronter, hovedvægten af oplevelser på dette område er styret af profitten, og det være sig som på mange andre områder i forretnings livet.....så sig dog fra over for kunden, men kom ikke bagefter hylende over manglende indtægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
ListeFister skrev, for 3 minutter siden:

Man skal selvfølgelig passe på hinanden :wub:

Men!!

Det er da GP'eren der bliver betalt, og det må derfor være GP'erens ansvar, at sex'en er forsvarlig??

Man har da et seriøst problem som GP, hvis man ikke selv kan stå inde for at sikkerheden er i orden, men derimod skal opfordre kunderne til at tage det ansvar. Det svarer lidt til, at f.eks. Tivoli ikke gider sikrer sig, at sikkerheden ved forlystelserne er i orden, og beder de ansatte/gæsterne om at passe på sig selv :wacko:

At sige nej til en kunde som man som GP vurderer er syg, er 100% GP's eget ansvar. At blackliste er total overkill...

Der vil jeg faktisk give dig ret - god pointe:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

"Der er forskel på at være GP på deltid/hobbyplan og have det som eneste indtægtkilde".

hmmmm og hvor ligger forskellen her ???? er det indtægten du tænker på, hvor pigen på hobbyplan kan sige fra fordi hun ikke er afhængig af indtægten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
ListeFister skrev, for 25 minutter siden:

Det svarer lidt til, at f.eks. Tivoli ikke gider sikrer sig, at sikkerheden ved forlystelserne er i orden, og beder de ansatte/gæsterne om at passe på sig selv :wacko:

Næ, man sikre sig så godt man kan, men beder bare gæsterne om at tænke sig om og f.eks. sætte sig ned når de tager en tur med rutschebanen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NP88
ListeFister skrev, for 17 minutter siden:

Man skal selvfølgelig passe på hinanden :wub:

Men!!

Det er da GP'eren der bliver betalt, og det må derfor være GP'erens ansvar, at sex'en er forsvarlig??

Man har da et seriøst problem som GP, hvis man ikke selv kan stå inde for at sikkerheden er i orden, men derimod skal opfordre kunderne til at tage det ansvar. Det svarer lidt til, at f.eks. Tivoli ikke gider sikrer sig, at sikkerheden ved forlystelserne er i orden, og beder de ansatte/gæsterne om at passe på sig selv :wacko:

At sige nej til en kunde som man som GP vurderer er syg, er 100% GP's eget ansvar. At blackliste er total overkill...

Er det så Tivolis skyld hvis der kommer en tosse ind og selvmordsbomber Det Gyldne Tårn? Det er jo deres ansvar at sikkerheden er i orden. Men hvor meget skal og kan man tjekke? Skal Netto også have vagter der kropsvisiterer dig hver gang du går ind og ud af butikken, for du kunne jo have stjålet noget eller gemme på et våben til at røve butikken med. Og det er vel deres eget ansvar at stå for sikkerheden? Din sikkerheds-analogi rækker kun til at en GP skal sørge for at hun ikke selv har nogen kønssygdomme. Men hvis man bruger din logik kan man jo lige så nemt vende den om og sige at du har selv valgt at betale for sexen, så det er vel dit ansvar at sikre dig at pigen ikke har alle mulige sygdomme?

 

Det lyder til at folk herinde ikke helt har fattet hvad forkølelsessår er. Der er ikke noget "lille" forkølelsessår. Det er herpes. Og det kan smitte fra mund til kønsdele og omvendt. Og virussen forsvinder aldrig. At gå ind med sådan et gemt under skægget er da noget af det mest modbydelige man kan gøre mod andre. Er det en overreaktion at blackliste nogen når de har prøvet at give dig en kønssygdom? Hvis pigerne ikke gør det, så udsætter de jo ikke bare sig selv, men også deres fremtidige kunder. Det er da en kultur som kun fører til noget dårligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 5 minutter siden:

Næ, man sikre sig så godt man kan, men beder bare gæsterne om at tænke sig om og f.eks. sætte sig ned når de tager en tur med rutschebanen. :)

Det er vist langt tid siden du har været i Tivoli... forlystelserne kører IKKE, hvis ikke gæsterne overholder de reglerne der er opstillet.

Mao. gæsterne bliver afvist af Tivoli, hvis de ikke overholder de regler, som er opstillet at Tivoli. Og det er Tivolis ansvar at sikre at dette system fungerer.

Præcist ligesom at det er GP's ansvar at afvise gæster der ikke overholder de regler som GP'eren opstiller. Længere er den ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
ListeFister skrev, for 2 minutter siden:

Det er vist langt tid siden du har været i Tivoli... forlystelserne kører IKKE, hvis ikke gæsterne overholder de reglerne der er opstillet.

Mao. gæsterne bliver afvist af Tivoli, hvis de ikke overholder de regler, som er opstillet at Tivoli. Og det er Tivolis ansvar at sikre at dette system fungerer.

Præcist ligesom at det er GP's ansvar at afvise gæster der ikke overholder de regler som GP'eren opstiller. Længere er den ikke...

Det er korrekt, jeg har ikke været i Tivoli i 100 år, men det ændre ikke ved analogien. Forlystelsen er igang og der er en der formår at rejse sig og kommer til skade. Er det Tivolis skyld? Tja, de kunne jo lave det sådan at man bare ikke kan rejse sig. Er det gæstens skyld, tja vedkommende kunne jo bare blive siddende. 

Man kan kun forebygge det man ser/ved/aner. Måske kan GP'en ikke spotte gæstens forkølelsessår, men gæsten ved godt at den er der. Her må gæsten altså også påtage sig et ansvar. Det samme gælder andre smitsomme sygdomme som GP'en ikke har en chance for at spotte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I love it. Var blevet skuffet hvis denne tråd ikke var stukket af.

Fra forkølelsessår under skægget til selvmordsbombere i Tivoli. Man kan da kun elske denne side :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Jeg vil ærlig talt blive gal hvis en gæst dukkede op med et forkølelsessår! Jeg har da på ingen måde lyst til at blive smittet med herpes :shock:! Herpes er jo ikke noget der forsvinder igen, men ligger latent i kroppen og kan komme i udbrud igen og igen! Tænkt engang man overhovedet kan tillade sig at dukke op med herpesudbrud. Personen ville også blive blacklistet hos mig. Det er tilladt at bruge hovedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Anastasia skrev, for 7 minutter siden:

Jeg vil ærlig talt blive gal hvis en gæst dukkede op med et forkølelsessår! Jeg har da på ingen måde lyst til at blive smittet med herpes :shock:! Herpes er jo ikke noget der forsvinder igen, men ligger latent i kroppen og kan komme i udbrud igen og igen! Tænkt engang man overhovedet kan tillade sig at dukke op med herpesudbrud. Personen ville også blive blacklistet hos mig. Det er tilladt at bruge hovedet..

du skal nok regne med at med din baggrund i branchen har du selv herpes - ungdom og et stærkt immunforsvar gør at det ikke er i udbrud - op til 80% af befolkningen har herpes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 42 minutter siden:

du skal nok regne med at med din baggrund i branchen har du selv herpes - ungdom og et stærkt immunforsvar gør at det ikke er i udbrud - op til 80% af befolkningen har herpes.

Så fordi at mange allerede er smittet, så er det helt cool, at være pisse ligeglad med andres helbred og udsætte dem for smitte? Forunderlig logik. 

Jeg læste i en tråd om Mina, at hun tager ud til kunder selvom hun har Herpes, godt nok var de dækket af plaster, mén det skal ikke være særlig vådt, førend de ikke længere sidder hvor de skal. - Vil I mænd ikke synes at det var temmelig nederen, at ende med en øm og blærer-fyldt tissemand kort tid efter? 

AA52C1F4-C5CB-4D9E-BA77-181ABFD86DF6.gif.cd1c3317a0a170ee99a99e6ce2c5bd5d.gif

Ingen ved, hvem der er den sidste procentdel, som endnu ikke er smittet. Men det mindste man kan gøre, det er ikke at udsætte andre mennesker for smitte. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige med hensyn til herpes og forkølelses sår, er du først smittet har du det resten af livet. Det er ikke sikker du får det i udbrud, men du smitter når det er i udbrud. Jeg er sikker på at alle GPér vil forstå hvis "du" / kunden  aflyser pga udbrud af benævnte. 

God aften til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

der er andre end dig i dette univers, selv om det falder dig svært....overfortolke naaaaa, men igen en tråd hvor der bliver pudset glorie på alle fronter, hovedvægten af oplevelser på dette område er styret af profitten, og det være sig som på mange andre områder i forretnings livet.....så sig dog fra over for kunden, men kom ikke bagefter hylende over manglende indtægt.

Tak for det charmerende svar. Du citerer mit indlæg, så var det nærliggende at tro du hentyder til mig.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

der er andre end dig i dette univers, selv om det falder dig svært....overfortolke naaaaa, men igen en tråd hvor der bliver pudset glorie på alle fronter, hovedvægten af oplevelser på dette område er styret af profitten, og det være sig som på mange andre områder i forretnings livet.....så sig dog fra over for kunden, men kom ikke bagefter hylende over manglende indtægt.

Nøj hvor skulle du da over knæet. Så ifølge dig har jeg ikke ret til at "hyle" over manglende indtægt fordi jeg selv har afvist kunden, for hvis jeg virkelig havde brug for pengene ville jeg bare lade mig smitte og gå og give den videre til mine andre gæster? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
ListeFister skrev, for 3 timer siden:

Man skal selvfølgelig passe på hinanden :wub:

Men!!

Det er da GP'eren der bliver betalt, og det må derfor være GP'erens ansvar, at sex'en er forsvarlig??

Man har da et seriøst problem som GP, hvis man ikke selv kan stå inde for at sikkerheden er i orden, men derimod skal opfordre kunderne til at tage det ansvar. Det svarer lidt til, at f.eks. Tivoli ikke gider sikrer sig, at sikkerheden ved forlystelserne er i orden, og beder de ansatte/gæsterne om at passe på sig selv :wacko:

At sige nej til en kunde som man som GP vurderer er syg, er 100% GP's eget ansvar. At blackliste er total overkill...

Arh den må du sgu længere ud på landet med. Det er mit ansvar ikke at smitte jer, men så er det fandeme også jeres ansvar ikke at smitte mig! 

Og hvis ikke, så begynder jeg sgu da gladeligt at møde på arbejde med både forkølelse, influenza og skedesvamp så jeg kan tjene mine fucking penge, for jeg er tidligere bartender og kan snildt arbejde 16 timer i streg med 40 i feber. Hvad siger du til lidt diarré når min mavesygdom driller? For hvis det ikke er jeres ansvar at passe på mig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Mette Tøsen skrev, for 5 minutter siden:

Hvad siger du til lidt diarré når min mavesygdom driller?

Er det ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Prostituerede kan afvise enhver kunde af enhver grund - så må de affinde sig med mistet indtægt, mindre kundegrundlag, evt dårlige anmeldelser osv. Ligesom kunden kan afvise en prostitueret af samme grunde. Den eneste begrænsning her er i min verden om der er betalt eller ej - såfremt ydelse er leveret skal betaling falde og omvendt, ellers skal pengene retur.

2) Hvis du er syg så bliv hjemme, det er da ikke anderledes end på jobbet?!? - hvis du har en kønsygdom, (i udbrud endda:roll:)så bliv for helvede væk og gå til lægen! det er da fuldstændig ligegyldigt om det er herpes eller syfilis.. Med al ære og respekt, hvis du er så respektløs at du opsøger en prostitueret mens du har en kønsygdom (hvordan ville du, som kunde have det i den omvendte situation?), så fortjener du at blive kylet ud på røv og albuer og blacklistet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...