Hop til indhold
sunkist1

Blow i det fri i Fredericia eller omegn

Recommended Posts

Hej alle,

jeg elsker et godt blow, især hvis det kan foregå i det fri. Det er sgu ekstra lækkert at mærke vinden på kroppen mm.

jeg kan dog ikke, efter at Kira, er stoppet, kunnet finde en pige/dame, som tilbyder dette.

kender de herre/damer nogen, så hører jeg meget gerne fra jer.

pft sunkist

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft “fornøjelsen”  af Britt. Jeg blev lokket af hendes “skal du have en sutter i verdensklasse” men i min bog er der intet verdensklasse over hendes blow. Meget mekanisk med fake stønnen og så er hun gammel og stor. Ikke lige mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres henvisninger.

jeg skrev til Sara. Vi skrev frem og tilbage flere gange, for at kunne finde eg tidspunkt hvor vi kunne mødes. Skæbnen ville dog at jeg skulle hente unger midt i vores dialog, hvorfor jeg ikke svarede i ca 30 min. Da jeg så svarede på de 4 beskeder hun havde skrevet i de 30 min. Ja så var det hele pludselig lige meget. Jeg kan bare finde en anden, jeg har jo åbenbart travlt. Farvel. Var hendes seneste besked. I min bog en underlig opførsel.

så det blev ikke til noget med Sara. Andre gode bud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Captain skrev, den 26/6/2018 at 08:48:

Hvis det var mig ville jeg få en aftale med @Nemtøs<3

Kan se hun i dag er på farten mellem Randers og Haderslev

Hun skulle være på Fyn i denne uge, og har skrevet til hende, men intet hørt fra hende, så det er vist også en man skal ta med et gran salt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver lige en sidste gang. Udover de allerede nævnte GP’er i denne tråd, kender de herre så ikke andre som tilbyder det jeg søger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Mon ikke alle er blevet nævnt. Der er jo ikke et overflod af piger der køre netop det koncept og slet ikke i lille Fredericia. 

 

Ja du har nok ret.

Men omvendt, så kunne jeg jo være heldig at der befandt sig et guldkorn et sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...