Henrik86 2 Skrevet 25. Juni, 2018 Halløjsa. Dette er mit første indlæg herinde efter at have være “passiv” følger i lang tid. Vi skal holde en drengeaften/fest i Nordsjælland snart og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der har nogle gode råd og erfaringer. Vi har prøvet almindelige serveringspiger og strippere,men det er blevet lidt for kedeligt. Er der nogle der kender nogle friske piger der køre ud og går all in ? Det kunne være sjovt at overraske mine venner. Mvh Den nye i klassen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. Juni, 2018 Hmm, lav en efterlysning i købe havn Sjælland, damerne læser med herinde og mon ikke du bliver kontaktet, et lille råd, skriv hvor mange i er, hvor mange damer og hvilke ydelser i ønsker, resten er ren business. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. Juni, 2018 Henrik86 skrev, for 2 minutter siden: Er der nogle der kender nogle friske piger der køre ud og går all in ? Det kunne være sjovt at overraske mine venner. Nogle piger skriver at de er party-girls og er dermed til fest og farver. Prøv at søge efter det på f.eks. annonceligt. Nogle mere end andre. Den brugte vending "White party" er f.eks. fester hvor de ikke siger nej tak, til lidt til næsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 587 Skrevet 25. Juni, 2018 Henrik86 skrev, for 24 minutter siden: Halløjsa. Dette er mit første indlæg herinde efter at have være “passiv” følger i lang tid. Vi skal holde en drengeaften/fest i Nordsjælland snart og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der har nogle gode råd og erfaringer. Vi har prøvet almindelige serveringspiger og strippere,men det er blevet lidt for kedeligt. Er der nogle der kender nogle friske piger der køre ud og går all in ? Det kunne være sjovt at overraske mine venner. Mvh Den nye i klassen Du er velkommen til at skrive til mig hvis det er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik86 2 Skrevet 25. Juni, 2018 Candy Cane skrev, for 2 timer siden: Du er velkommen til at skrive til mig hvis det er Super. Jeg skriver lige i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 26. Juni, 2018 Candy er pissesød, det skal nok blive godt God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 587 Skrevet 26. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 14 timer siden: Candy er pissesød, det skal nok blive godt God fornøjelse Taak smukke og lige over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 27. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, den 26/6/2018 at 09:48: Candy er pissesød, det skal nok blive godt God fornøjelse #vildmedamanda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 27. Juni, 2018 Isex skrev, 1 time siden: #vildmedamanda Helt enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg