Hop til indhold
FrbDaddy

Fissegaranti 2.0

Recommended Posts

Der har tidligere været en tråd om dette, men sugarbabes kommer vel og går ?

Hvem er på markedet for tiden, som man uden de store problemer kan få en sex-aftale med..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg huske på når jeg rammer Aalborg ; )  Hvad hhv. Aalborgpige og Bhadgurl på prismæssigt? 

Glemte at tilføje at det mere er hovedstadsområdet ( Fyn kan også gå ) at jeg søger :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men være opmærksom på at Aalborgpige er en stor pige, billedet skjuler den virkelige størrelse :( - og syntes desværre ikke pigen var god nok til den pris hun forlanger. det blev et engangs besøg for mit vedkommende.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, for 28 minutter siden:

Men være opmærksom på at Aalborgpige er en stor pige, billedet skjuler den virkelige størrelse :( - og syntes desværre ikke pigen var god nok til den pris hun forlanger. det blev et engangs besøg for mit vedkommende.   

Tak for "advarslen" :)

Jeg er til de buttede piger, så det går nok ;)

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, for 6 timer siden:

Men være opmærksom på at Aalborgpige er en stor pige, billedet skjuler den virkelige størrelse :( - og syntes desværre ikke pigen var god nok til den pris hun forlanger. det blev et engangs besøg for mit vedkommende.   

Hun er meget stor, men også rigtig sød og et pænt ansigt. Og så er virker det til at hun nyder at blive kneppet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 3 timer siden:

Hun er også helt fantastisk!

Det stik modsatte af Aalborgpigen lyder det til. Altså størrelsesmæssigt. ;)

Redigeret af MrHey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var så ikke noget fissegaranti i Aalborgpige alligevel :(

Havde kontakt med hende torsdag aften men har ikke hørt noget siden. Var kørt til Aalborg og ventede på retning til hende. Da jeg et par timer senere var på vej hjem, så jeg tilfældigt at hun var online, men heller ingen respons på den besked jeg sendte.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
KRSC skrev, for 10 timer siden:

Der var så ikke noget fissegaranti i Aalborgpige alligevel :(

Havde kontakt med hende torsdag aften men har ikke hørt noget siden. Var kørt til Aalborg og ventede på retning til hende. Da jeg et par timer senere var på vej hjem, så jeg tilfældigt at hun var online, men heller ingen respons på den besked jeg sendte.

Venligst

Lolmus er også en mulighed, hvis det er.

Hun er meget større end på billederne. 

Ikke engang hendes ansigt ligner

https://sugardaters.dk/show?alias=Lolmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...