Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Gennemskue en dobbeltbooking

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Jeg har i dag fået en dobbelt-booking, som ringede en klokke i mit baghoved over ordlydende...

Og efter at have gennemgået mails og opstillet hans dialog og ønsker - som sjovt nok var ens - men vekslede på begge profiler - ja, så faldt tiøeren...

 

Hvis nogle af GPerne ønsker at høre nærmere - så skriv PB..

 

Kys Ms Kitty <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Undskyld jeg spørger, men hvad f... er en dobbeltbooking? Og hvorfor er den forfærdelig?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Piraten - en mand som udgiver sig for at være to forskellige og bruger den samme ordlydende på kryds og tværs. Han ønskede at booke 2 x 45 min i morgen og ville ikke dukke op. Og dermed ligge min formiddag helt i smadder... 

 

Og hvis andre ønsker at undgå dialog med denne mand/kvinde - så deler jeg gerne mailadresserne ud, så de kan blive blokeret fra andre GPers inboks ;-)  - og han/hun har gjort det tidligere.. ;-) :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Nå sådan. Mærkelig måde at spilde både din og sin egen tid på. Og da heller ikke særlig smart at sende to næsten enslydende mails til samme dag.:ph34r: tak for info.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Walter the Licker - det her er nu mest en service-announcement til andre GPere.. - hvordan han/hun (afsender) reagerer - har jeg ingen mening om.. ;-) - jeg kender jo ikke han/hende.. (og yes, det kan sagtens være en kvinde, som udviser den slags adfærd ;-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 timer siden:

Nå sådan. Mærkelig måde at spilde både din og sin egen tid på. Og da heller ikke særlig smart at sende to næsten enslydende mails til samme dag.:ph34r: tak for info.

vh. Piraten

Vedkommende laver nok samme nummer overfor flere piger, bruger åbenbart flere telefoner at gøre det fra - og har derfor ikke helt styr på hvilke piger han/hun allerede har lavet "aftaler" med.

Jeg synes det er helt fint og  mange tak til Frokostuartig for advarslen mod disse typer, som er med til at mindske udbudet af glædespiger og sætte priserne op.

Man kan jo selvfølgelig kun gisne om vedkommendes motiver - men det må være en med en meget lille og flad pik ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Da jeg gennemskuede sammenhængen, overvejede jeg kort, hvorvidt jeg skulle sende ham/hende en fiktiv adresse - det har jeg gjort en gang tidligere - men besluttede mig så for at sende en mail, hvori jeg afslørede, at jeg havde gennemskuet de fiktive aftaler.. Sjovt nok er der ikke kommet nogen tilbagemelding herpå ;-)

 

Men any GPer - skriv og få adresserne - så du ikke bliver brændt af denne type... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Du kommer til at opleve det der 100-vis af gange. 

Jeg forstår godt ønsket om at hjælpe andre piger mod at blive udsat for det samme, men du vil ende med ikke at kunne bruge din tid på andet. Fuskere er decideret tidsrøvere. Og lige nu har du brugt tid på ham op til flere gange. Så han har alligevel  lidt fået det han ville have :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Trinetease - I know.. men det ændrer ikke ved, at han måske bare skal have det lige en tand sværere...

Og jeg har mødt disse typer adskillige gange - men nogle gange må man bare gøre noget andet... ;-) og det var så i går... <3:ph34r:

Og reelt set tror jeg ikke, at han fik det, han/hun søgte.. for målet er sandsynligvis at blokere min mulighed for aftaler hele formiddagen og det forpurrede jeg jo ved at gennemskue hans "strategi".. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 30 minutter siden:

Og reelt set tror jeg ikke, at han fik det, han/hun søgte.. for målet er sandsynligvis at blokere min mulighed for aftaler hele formiddagen og det forpurrede jeg jo ved at gennemskue hans "strategi".. B)

Jo, men han er sikkert lykkedes med det hos andre piger - måske er de udenlandske piger, der laver dobbeltbookinger bare smartere ;-)

Ellers er det en god strategi ved bookinger at bede om en bekræftelse f.eks. før kl. 900 på dagen - og/eller 1 time før - det kræver ligesom mere energi end disse hustlere måske er istand til at udøve ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Jernsvinet - det tænker jeg, at alle gør. Stort set.

Men en time før kan være svær at få fyldt ud - og her er så muligheden for at opdage denne adfærd INDEN... og dét er nu alligevel endnu smartere... B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, Lige nu:

Men en time før kan være svær at få fyldt ud

Jo, men man sidder jo ligesom ikke og venter og venter - men er fri til at lave andre ting: gå på indkøb, lave hovedrengøring, få ryddet op på computeren, svaret på smser - eller broadcaste sig selv på webcam mm. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

  @Jernsvinet - nu skal du ikke se mit svar som en melding om, at jeg ikke kan få tiden til at gå.

Min melding gik alene på, at det kan være svært at nå at fylde en ny besøgende ind i den slags udeblivende aftaler, hvis der kun er en time til at få det til at ske.

Hvordan tid generelt skal udfyldes - tja.. den har de fleste af os nok rimelig tjek på.. tænker jeg...B)

Redigeret af FrokostUartig
mangler mit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...