Hop til indhold

Recommended Posts

Min sidste skud i bøssen inden sommerferien var landet på Roxana. Hun er herinde beskrevet som en legende med et højt bundniveau. Det vil jeg gerne tilslutte mig.

Spontant skrev jeg til hende og på kort tid var der en aftale i hus . Dominerende kvinde i Latex, feet and body whorship, facesitting, Black kisses, urinlege og strapon. Prisen var i den ende hvor jeg forventer noget, alene dominans bonner en plov, hvilket man tit er blevet skuffet over. Det er så heller ikke der hendes force er, hun er pivfræk, kinky og med et drive, der overskygger hendes dominans.
Hun åbner døren og ser fræk ud i sin lakkjole og røde latex handsker, men igen for en latexlover ikke det man forventer. Det blev også ret hurtigt for varmt for hende, så jeg hjalp hende outfittet af. 
Jeg får kysset og slikket hende små lækre fødder, og hun presser frækt foden i munden på mig. Hun finder et par tøjklemmer til min brystvorter og sætter sit skønne skød på mit hoved, hvor jeg tungeknepper hendes numsehul så længe jeg kan inden luften slipper op. Får lov til at trække vejret og så starter det på ny, hvilket er pisse frækt og lækkert, især når hendes numse og underliv er perfekt til det her. Det ved hun også godt, og hun nyder den leg. 
Vi lander oppe i sengen med mig på alle fire og med måsen strittende, klar til at blive kneppet. Hun bruger fingrene lidt til at udvide mig og så bliver jeg kneppet med en tynd dildo, der banker lige op i prostataen, hvilket er lækkert til en hvis grænse, men jeg er nød til at trække nogle gange, hvilket hun nok mistolker. Hun nævner, at hun gerne vil udvide mig lidt med en større dildo, hvilket jeg takker ja til, men det går lidt i glemmeren igen. I stedet skal jeg vende mig om og hun sætter sit skød over min mund og lader de gyldne dråber trille ned i svælget på mig. Jeg lapper med velbehag det hele i mig og slikker hende ren igen, for så at modtage en ny stråle. Hun har rimelig styr på sin tissetåre.
Hun begynder at massere mit lem med sine fødder og beder mig på et tidspunkt at sætte mig på knæ foran hende så jeg se hende dybt i øjnene, imens hun fortsætter med fødderne. Jeg sænker blikket mod hendes fisse, og som så mange gange før, så kan jeg ikke modstå en kvindes skød. Så jeg dykker ned i skødet og begynder at please hende. Hun tager hurtigt imod og virker tændt. Hun ynker en del og skifter imellen ordene ”åhh yeah” ”Fuck.. Fuck-fuck-fuck”. Og imellem ord og stønnen, så var der tid til at sende en tissetår afsted, som jeg slugte hver og en dråbe. Hun er så intens, sjask våd og lækker at slikke, og retter mig lidt til sidst i afslutningen indtil hun kommer. Jeg mærker hendes orgasmen som intens og hele hendes mavesektion går nærmest i krampe. Hun sunder sig lidt imens jeg kysser og slikker hendes skød lidt endnu. Men hun rejser sig og guider mig med ud i badet, hvor hun beordre mig til sidde på knæ foran hendes fisse. Hun løfter det ene over mig og jeg holder hendes balance ved at holde fast i hendes balder. Hun spiller sin fisse og kort tid efter squirter hun ud over mit ansigt. Wauw hvor var det vildt fræk. 
Hun hiver nu fat i banditten, og den er også tændt af legen, og vi bliver enig om at slutte af i sengen, så jeg tager lige en skyller. Men hun kommer hurtigt tilbage og meddeler at time is up, og den næste står nede på gaden og venter. Jeg skynder mig færdig i badet og i tøjet, og imens hun skyller sig, så lister jeg ud. 
På vej hen til bilen minder jeg mig selv om, at det er købesex og når kunderne hænger som perle på en snor, så kan det hurtigt blive koldt og kynisk. The show goes on. 
Konklusion : Vil jeg besøge hende igen? Uha, den er svær… Hun er super lækker og sprød, og det var vild fræk urinlege og squirting . Hun er smuk, sød og smagte himmelsk, men hun tager også prisen i min optik. Det er selvfølgelig antiklimaks ikke at få afslutningen med, hvilket trækker ned. Jeg har ikke taget stilling til det endnu. Måske når det er lidt på afstand og hun kommer til landet igen, så kan det være at jeg vil gøre krav på min afslutning og ny med i hatten. 
Men min anbefaling herfra. Hun er et besøg værd, men hun er her kun kort tid denne gang. 

https://annoncelight.dk/showad/236959


 

Redigeret af Walter the Licker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...