Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig besøgt Whitney, og jeg kan kun tilslutte mig flere andres anmeldelser af hende. Hun er toplækker!! Kønt ansigt, charmerende personlighed og en killer krop. De bryster må være de lækreste, jeg endnu er stødt på.

Jeg ville egentlig have haft en omgang med golden shower, men det lod sig ikke gøre, fordi hun er ved at afslutte en penicillinkur mod halsbetændelse, og hun mente, det ville få urinen til at smage grimt. Ærgerligt - men fair nok.

I stedet blev det til en gang gfe med dejlige og frække tungekys, sensuel kropskontakt og masser af øjenkontakt. Både blow og sex var til i den virkelig gode ende - og hun tog det i højt humør, da jeg leverede en enorm ladning i ansigtet på hende.

Det bliver helt sikkert ikke sidste gang - og næste gang skal jeg smage hendes gyldne dråber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Fausto skrev, for 2 timer siden:

Så fik jeg endelig besøgt Whitney, og jeg kan kun tilslutte mig flere andres anmeldelser af hende. Hun er toplækker!! Kønt ansigt, charmerende personlighed og en killer krop. De bryster må være de lækreste, jeg endnu er stødt på.

Jeg ville egentlig have haft en omgang med golden shower, men det lod sig ikke gøre, fordi hun er ved at afslutte en penicillinkur mod halsbetændelse, og hun mente, det ville få urinen til at smage grimt. Ærgerligt - men fair nok.

I stedet blev det til en gang gfe med dejlige og frække tungekys, sensuel kropskontakt og masser af øjenkontakt. Både blow og sex var til i den virkelig gode ende - og hun tog det i højt humør, da jeg leverede en enorm ladning i ansigtet på hende.

Det bliver helt sikkert ikke sidste gang - og næste gang skal jeg smage hendes gyldne dråber.

kanon ! fedt hun er ærlig omkring de dyre dråber... det er ligesom de mørke piger er specielt godt skruet sammen til sex :-) jeg skal også en tur forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet Fausto....ligesom dig, kan jeg også godt lide en gylden dråbe og det kunne være du havde et par tip til mig, da jeg endnu ikke har haft prøvet det med glædespiger. 

Jeg har faktisk en fantasi om to piger, som både giver og modtager dråber;) måske du kan hjælpe mig lidt videre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 18 timer siden:

kanon ! fedt hun er ærlig omkring de dyre dråber... det er ligesom de mørke piger er specielt godt skruet sammen til sex :-) jeg skal også en tur forbi

Yes, we are ..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan forstå, at ladning blev leveret i ansigtet på hende....Men hun tilbyder jo hverken super eller megafransk....?  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello @Thomsen 

You seem to be very "confused" about me. 

I've been looking around the forum and I discovered this: 

- 18th of May you wrote on a review about me (Whitney-Tina) and said " good writing" 

- 20th of June you opened a new thread asking for more info about me (again but acceptable) guys told you to use the searching option and you said that founded "another Whitney" . 

I'm still trying to find the "other Whitney" in this forum, I only founded very old reviews about a "Shemale" and when you search you have the option to put them in order by recent date... Easy.

And today you are asking how is possible I did COF if I don't perform super/mega french. 

Please @Fausto use your wonderful sense of humor to explain to him what we did and how.

 

About the services I don't perform as I say on my profile I have a saying

"HEALTH IS MORE IMPORTANT THAN MONEY" 

 

Hope all your doubts are now solved.

Here I leave the links about everything I mentioned

 

Have a good day, 

Regards.

 

LADY BASTET

Redigeret af LADY BASTET

Del dette indlæg


Link til indlæg
LADY BASTET skrev, for 12 timer siden:

Hello @Thomsen 

You seem to be very "confused" about me. 

I've been looking around the forum and I discovered this: 

- 18th of May you wrote on a review about me (Whitney-Tina) and said " good writing" 

- 20th of June you opened a new thread asking for more info about me (again but acceptable) guys told you to use the searching option and you said that founded "another Whitney" . 

I'm still trying to find the "other Whitney" in this forum, I only founded very old reviews about a "Shemale" and when you search you have the option to put them in order by recent date... Easy.

And today you are asking how is possible I did COF if I don't perform super/mega french. 

Please @Fausto use your wonderful sense of humor to explain to him what we did and how.

 

About the services I don't perform as I say on my profile I have a saying

"HEALTH IS MORE IMPORTANT THAN MONEY" 

 

Hope all your doubts are now solved.

Here I leave the links about everything I mentioned

 

Have a good day, 

Regards.

 

LADY BASTET

Hi Whitney,

the other posts you mention, was all my bad, and results of a bad search - and you are right, doing the correct search is easy...when you know how ;-)

I do now.

As you wrote to me (in PM) you mention, that I insinuate you doing COF, that is wrong - I ask into this matter since another guy claims to have done that with you - with is clearly a thing you do not offer - this is why I find it strange that he says you do.

Fausto writes; "- og hun tog det i højt humør, da jeg leverede en enorm ladning i ansigtet på hende." Sounds like COF to me.

I am not a "troll" and have nothing against you - why should I..?

I have been around for too long to be accused for bringing bad rumours about people ;-)

Have a nice day.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi again @Thomsen 

Please take a second to read again my profile and you will see that I offer as an "extra " CUM IN FACE . 

And I DON'T perform Super-Mega French.

The question you ask says: 

-How is possible he finished on my face Without doing a Super French or a Megafrench.

There are MILLIONS of options to do COF WITHOUT DOING Super-Mega,very easy so your question in my opinion has no sense I'm sorry to tell.

And this comment you wrote as I said in a PM is insinuating somenthing (easy to  see...) and could make people believe I perform unhealthy practices .

 

It's not the case AT ALL , there's no money in the world that can buy HEALTH. 

I hope now everything is completely clear for you.

Have a wonderful day 

Lady Bastet

 

Redigeret af LADY BASTET

Del dette indlæg


Link til indlæg
LADY BASTET skrev, for 9 timer siden:

Hi again @Thomsen 

Please take a second to read again my profile and you will see that I offer as an "extra " CUM IN FACE . 

And I DON'T perform Super-Mega French.

The question you ask says: 

-How is possible he finished on my face Without doing a Super French or a Megafrench.

There are MILLIONS of options to do COF WITHOUT DOING Super-Mega,very easy so your question in my opinion has no sense I'm sorry to tell.

And this comment you wrote as I said in a PM is insinuating somenthing (easy to  see...) and could make people believe I perform unhealthy practices .

 

It's not the case AT ALL , there's no money in the world that can buy HEALTH. 

I hope now everything is completely clear for you.

Have a wonderful day 

Lady Bastet

 

Crystal clear ;-)

Good for you, not doing unhealthy practice.

Alle the best, T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 29 minutter siden:

Crystal clear ;-)

Good for you, not doing unhealthy practice.

Alle the best, T

As @Tenderness said

Hun har ikke mange grænser, dog er hun ret omhyggelig med sikker sex, hvilket jeg betragter som et stort plus.

 

I respect anyone who likes to perform those services as everyone should respect and don't make any "doubt" or discussion around it if I don't. 

 

Kind regards, 

LADY BASTET

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fausto skrev:

Jeg ville egentlig have haft en omgang med golden shower, men det lod sig ikke gøre, fordi hun er ved at afslutte en penicillinkur mod halsbetændelse, og hun mente, det ville få urinen til at smage grimt. Ærgerligt - men fair nok.

I stedet blev det til en gang gfe med dejlige og frække tungekys,

Tungekys, er det godt sammen med halsbetændelse?  Jeg forstår godt du vil have tungekys, men har du også fået en penicillinkur?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 8 timer siden:

Fausto skrev:

Jeg ville egentlig have haft en omgang med golden shower, men det lod sig ikke gøre, fordi hun er ved at afslutte en penicillinkur mod halsbetændelse, og hun mente, det ville få urinen til at smage grimt. Ærgerligt - men fair nok.

I stedet blev det til en gang gfe med dejlige og frække tungekys,

Tungekys, er det godt sammen med halsbetændelse?  Jeg forstår godt du vil have tungekys, men har du også fået en penicillinkur?

 

Very smart comment, 

Give him an applause and ovation.

 

Screenshot_20180629-202313_Google.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 29/6/2018 at 11:29:

Fausto skrev:

Jeg ville egentlig have haft en omgang med golden shower, men det lod sig ikke gøre, fordi hun er ved at afslutte en penicillinkur mod halsbetændelse, og hun mente, det ville få urinen til at smage grimt. Ærgerligt - men fair nok.

I stedet blev det til en gang gfe med dejlige og frække tungekys,

Tungekys, er det godt sammen med halsbetændelse?  Jeg forstår godt du vil have tungekys, men har du også fået en penicillinkur?

 

Halsbetændelse smitter ikke, når man er i slutningen af sin penicillinkur - og nej, jeg blev skam heller ikke spor syg. Til gengæld blev jeg både glad og liderlig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...