Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg gennem længere tid haft fornøjelsen at læse jer andres indlæg her. Så er det vel på sin plads at give lidt igen.

Jeg kørte en aften forbi et hus på Vejlevej ved tarm. Det ene vindue var oplyst af et inferno af lys, og ellers var huset mørkelagt.

Jeg kendte ikke stedet, men jeg checkede på side6.dk. Intet resultat. Jeg var nu alligevel ret sikker på min sag, og kørte ind af indkørslen og om bag huset.

Bingo. To dørklokker. en til "Pige" og en til "Trans" 

Jeg ringede på den ene. og kort tid efter blev vinduet åbnet, og jeg så en ganske flot mørk... Nej sort pige. Jeg tror hun lige var vågnet.

Jeg overvejede at køre igen, da jeg ikke lige havde lyst til at bruge penge på en søvnig afrikaner. Det har jeg da kun dårlige erfaringer med.

Men så blev døren åbnet, og varen var på display. (Hun var iført absolut intet).

Jeg var overbevist om at det kun kunne blive godt. Hun var oplagt, og talte Engelsk. ( Meget ) hun fortalte en masse ting, der ikke er relevant, men det gave en god afslappet stemning.

Huset er ikke noget særligt, men hun holder det rent. og hendes egen hygiejne var også i top.

Jeg kunne li hendes selskab, så jeg valgte en time. Anal var ikke en mulighed, men ellers var der åbent for stort set alt.

Nu er mine sex præferencer også helt almindelige, grænsende til det kedelige, så jeg fik god valuta for pengene. 

Alt var med kondom også blow.

Men vil i prøve en god oplevelse med en mørk pige. (selv fissen er mørk indvendig), så er det værd at tage ud til vest-jylland.

Jeg havde betalt for en time, men i følge google maps havde jeg opholdt mig på adressen 1 time og 45 minutter. 

Prøv hende, hvis i er på de kanter. Hvis der holder en citroen bag huset, så er det fordi jeg er der igen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Ud af ren nysgerrighed (bor ikke tilnærmelsesvis tæt på) , hvad måtte du betale for besøget? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...