Hop til indhold

Recommended Posts

Virker seriøst nok. Jeg kunne fristes, men synes det lyder for dyrt og har selv ingen erfaring med gangbang. Hvis hun tilbød noget en til en ville jeg kraftigt overveje det.

God fornøjelse, hvis du skulle beslutte dig for at deltage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo tak, meeeen det er nu altså i den dyre ende, ja. Hvis andre skrev, at de også tog til dette arrangement, så kunne jeg nok kaste et par tusinde eller tre på bordet. Jeg har nemlig heller ikke erfaring med gangbang.

Vi må se, hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Med stor fare for at få ørerne i maskinen, vil jeg stille spørgsmål ved ægtheden af denne annonce....

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnapSåTro skrev, den 25/6/2018 at 16:46:

Ikke at jeg er interesseret, men annoncen minder meget om nedenstående link:

Julie

Jeg vil ikke drage konklusioner, men tænker bare mit. . . . . 

 

Hvordan i alverden kan du drage nogen som helst sammenligning imellem de to annoncer ???????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske var jeg for hurtig på aftrækkeren, men som jeg skrev ... så minder annoncen om den anden... har lige set begge igennem. 

Jeg vil stadig mene at de minder om hinanden. Mit input var udelukkende som en observation. Man er helt velkommen til at tænke sit... enten om min kommentar eller om de to annoncer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KnaldeKalle69

jeg har skrevet til hende, nu må vi se når der kommer billeder på bordet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...