Hop til indhold
Mini_me

Silikonebryster

Recommended Posts

Håber ikke du bliver skuffet..

mange er dårlig lavet..

klam fidus at gramse på..

Jeg har prøvet et par mega store..

Da jeg ikke var int, hev hun blusen ned og de store balloner, med udspilede helt flade vorter.. Kom frem..

ta dem sagde hun,  ja ja men ikke noget jeg vil betale for..

ok, så kunne jeg ikke dy mig... Men en kedelig fornemmelse.. At føle hen over en glat mega stor fodbold..

MEN mens jeg gramsede , lynede hun ned til min herlighed... Hev den frem, håndjob begyndte..

op på sengen med dig og hun hev bukserne og sko af..

Patterne i mit hoved, for derefter at dreje rundt , hun fik sjoveren i munden, mens jeg stadig befølte melonerne..

så lå vi i en 69 ja så måtte jeg jo slikke..  Mum mum..

Det  nød jeg sku, men hun kravlede ned, suttede gummi på og red mig med ryggen til. ..

så kunne jeg ikke holde kanonen tilbage....

Gummi af, os så lidt Tørring, og afsluttende slikkeri på boller, skaft og hoved..

Fortrød du ikke at du sagde nej til disse her...?.. Og tvang mit hoved ned mellem babserne..

jo men jeg nød det rigtigt,,, blow , 69 , slikkeri og  ridetur, og så lige rundturen til afslutning..

Det fortalte hun at hun nød det mere end mig... God smag og godt jern, med gramseri på patterne, gjorde hende helt vild..

Derfor skal du ikke betale.. 

Har ikke haft kunder i dag, så var bare liderlig..

Denne oplevelse ligger vel 20-25 år tilbage, før EG blev opfundet,  på nu nedlagt bordel..

så hende ikke mere..

men må indrømme at de var sku for store..

Sexeren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...