Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

jeg er på jagt efter lidt nyt guf i Vejle og har egentligt haft fast tilholds sted ved Nara, men er blevet trængende efter noget nyt og er faldet over denne annonce 

https://annoncelight.dk/showad/250737

 

er der nogle der kan anbefale Rida for mig? Jeg er til det hele, både en lille eller stor tur. Afhænger af humøret :) hvis i kun har prøvet yaya vil jeg da også gerne høre hvordan det er gået :)

på forhånd tak. 

 

Redigeret af frandsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
Ridderlig skrev, 1 time siden:

Ingen der har besøgt hende??

Så vidt jeg kan se er den pige der nu kalder sig Yaya, den samme som Ning i denne annonce. Hun er prøvet en enkelt gang og var ok, lidt mere tilbageholdende end hvad jeg var vant til i den klinik, men vi kom hele vejen rundt, og hun var sød blød og rar. 

https://annoncelight.dk/showad/250006

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
krillss skrev, for 3 minutter siden:

Jeg dælme gerne vide om de billeder af rida er ægte:shock:

Hendes fortrin ser godt nok vældig store ud på billederne, men der er vel ikke andet for end at du må booke hende og undersøge sagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, Lige nu:

Hendes fortrin ser godt nok vældig store ud på billederne, men der er vel ikke andet for end at du må booke hende og undersøge sagen

Det bare så ærgerligt og kører 1.30 time og det ikke er hende. Så skal man da ha en backup, synes bare ikke der noget der frister i øjeblikket. Synes det en jungle i øjeblikket med alle de fake billeder på thai også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
krillss skrev, for 32 minutter siden:

Det bare så ærgerligt og kører 1.30 time og det ikke er hende. Så skal man da ha en backup, synes bare ikke der noget der frister i øjeblikket. Synes det en jungle i øjeblikket med alle de fake billeder på thai også

Så tag en tur på hende her i vejle

Hun er helt ægte, og der har jeg gode erfaringer fra. 

https://annoncelight.dk/showad/252972

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rida er mega lækker!!!!

var forbi i dag uden dog at lave noget...

syns 1500 var i overkanten, det er noget over hvad jeg er vant til.

men jeg kan bekræfte at man får hvad man ser, hun er måske endnu mere lækker end i annoncen!!!

hvordan hendes service så er vides ikke?

måske nærrigheden forsvinder når jeg har tænkt lidt mere på hende...?

men jeg giver et frit besøg til ham der kan tale med hende (stå overfor hende) og nøjes med at kigge hende i øjnene :o

hold kæft hun er lækker!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos hende torsdag kl 16 og ja vil give friskmus ret ! hun er mega lækker, lille bitte størrelse , store bryster og køn meget køn pige  . lille røv og ikke et gram fedt på hende . normalt er jeg til piger der ikke føles som at vælte på en knallert men hende her whau at se min pik da jeg tog hende bagfra var et ego for min pik :-) den så jo kæmpestor ud :-) . men men men det var hyggeligt og meget afslappende time jeg havde med hende , men massagen var ikke noget at råbe op om . Ku godt lide hun små klynkede hele tiden og følte også hun nød det . men alt ialt syntes jeg pengene var givet godt ud . Ja fik superfransk sex med gummi og hun tog gummi af og jeg kom ud over hendes store bryster som føltes ægte . kommer jeg igen ja måske for hun er satme en flot pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
friskmus skrev, den 12/7/2018 at 22:08:

men jeg giver et frit besøg til ham der kan tale med hende (stå overfor hende) og nøjes med at kigge hende i øjnene :o

hold kæft hun er lækker!

 

Haha :D

jeg har nu talt med Rida og kun kigget hende i øjnene. Det var svært men det lykkes ;-) jeg er dog helt okay hvis du mente det som en joke, men vil da blive glad for er frit besøg :-D 

jep hun er lækker! Meget lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
friskmus skrev, den 12/7/2018 at 22:08:

Rida er mega lækker!!!!

var forbi i dag uden dog at lave noget...

syns 1500 var i overkanten, det er noget over hvad jeg er vant til.

men jeg kan bekræfte at man får hvad man ser, hun er måske endnu mere lækker end i annoncen!!!

hvordan hendes service så er vides ikke?

måske nærrigheden forsvinder når jeg har tænkt lidt mere på hende...?

men jeg giver et frit besøg til ham der kan tale med hende (stå overfor hende) og nøjes med at kigge hende i øjnene :o

hold kæft hun er lækker!

 

Jeg har også besøgt Rida. Flot sød pige. Glimrende blow.

Og nej, jeg kunne ikke nøjes med at kigge hende i øjnene. Fantastiske bryster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har også prøvekørt Rida. Sikke en maskine med store lækre forlygter. Jeg sluttede af med at komme i munden på hende. Jeg gav også 1500 for 1 time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder jo temmelig positivt alt sammen. Jeg kan forstå hun er en lækker pige, som billederne jo også antyder. 

Er der nogen der kan knytte et par ord til serviceniveauet og hendes personlighed? Hvordan med engelskkundskaberne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...