Hop til indhold
ILoveThai

Ny forum fane

Recommended Posts

Hej EG og alle i andre brugere...

Nu har jeg været aktiv bruger her et par måneder, med et par enkelte opslag også. Jeg har gennem de sidste to år været passiv bruger af forummet og nyder at have muligheden for at kunne komme med indspark og lign.

Jeg savner dog, når man gerne vil lave en efterlysning, at man eventuelt kunne have en fetich fane. En hvor man kan efterspørge/anmelde mere specielle udskejelser som man har haft eller har udøvet.

Grunden til min forespørgsel er, at jeg selv har en forespørgsel, som egentlig nok vil "drukne" i de mere normale forespørgsler og derfor tror jeg der ville være større succes for min efterspørgsel ved at have en eventuel fetish fane.

Håber i vil overveje det

Tak for stor og godt arbejde

/ILT

Del dette indlæg


Link til indlæg
ILoveThai skrev, for 13 minutter siden:

Jeg savner dog, når man gerne vil lave en efterlysning, at man eventuelt kunne have en fetich fane. En hvor man kan efterspørge/anmelde mere specielle udskejelser som man har haft eller har udøvet.

Grunden til min forespørgsel er, at jeg selv har en forespørgsel, som egentlig nok vil "drukne" i de mere normale forespørgsler og derfor tror jeg der ville være større succes for min efterspørgsel ved at have en eventuel fetish fane.

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår din forespørgelse? Vi har allerede i dag, et underforum for der hedder "Anmeldelser af BDSM og fetichisme" og "Efterlysninger indenfor BDSM og fetichisme", hvor du kan henholdvis anmelde og efterlyse, alle de specielle fetishes du måtte have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår din forespørgelse? Vi har allerede i dag, et underforum for der hedder "Anmeldelser af BDSM og fetichisme" og "Efterlysninger indenfor BDSM og fetichisme", hvor du kan henholdvis anmelde og efterlyse, alle de specielle fetishes du måtte have.

Fordi jeg nok har været ignorant nok, til ikke at kigge længere ind, da det hed BDSM og jeg derfor forbandt det den vej....beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...