Hop til indhold
Mikkel K

Jana med mælk i brysterne

Recommended Posts

Ville SÅ gerne forbi hende, for hun har de dejligste nødder, fyldt med mælk. MEEENN !!! syntes det er mega øv, når hun ikke tilbyder nogen form for sex ydelser. Kunne jo bare være et handjob eller blowjob. OK med mig, hvis vi ikke skulle have sex, men ville være MEGA frækt, hvis hun ville give et handjob imens man lå og suttede hendes dejlige store bryster imens :) <3

Så jeg hopper fra desværre :( Syntes også, at 1500kr. måske er lige i overkanten for at sutte på nogle bryster og ikke få noget på den dumme... Eller er det bare mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigload skrev, for 5 timer siden:

Ville SÅ gerne forbi hende, for hun har de dejligste nødder, fyldt med mælk. MEEENN !!! syntes det er mega øv, når hun ikke tilbyder nogen form for sex ydelser. Kunne jo bare være et handjob eller blowjob. OK med mig, hvis vi ikke skulle have sex, men ville være MEGA frækt, hvis hun ville give et handjob imens man lå og suttede hendes dejlige store bryster imens :) <3

Så jeg hopper fra desværre :( Syntes også, at 1500kr. måske er lige i overkanten for at sutte på nogle bryster og ikke få noget på den dumme... Eller er det bare mig ?

Ville også gerne give hende den store tur :-)….

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 15 timer siden:

Palle Hansen . 

Har du besøgt Melissa? 

Er det godt? Er hun reel?

Og er hun dansk?

Har hun så meget mælk at man virkelig kan smage det?

 

Tillader mig lige at blande mig.

Jeg er 100% dansk :)

Og jeg har MEGET mælk, også så det flyder af sig selv.

 

Knus Melissa 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melissapleasure skrev, for 4 timer siden:

Det er da også noget så hyggeligt ;) Du skal være velkommen.

Må se om jeg ikke kan finde en dag, er det kun fredage, og eftermiddage? Eller måske alm hverdage, og gerne Morgen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...