Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/249145

    <3     Wauuuu for en GFE oplevelse, det bedste jeg har prøvet, hun var Total der for mig.

Først kys og kram og derefter over i en 69'er, så red hun mig med fronten imod mig og bagefter tog jeg hende Doggy, hvor var det Godt.

Og så Red hun mig igen med udsigt til hendes dejlige numse, så jeg kom som jeg aldrig har gjort før.

Bagefter lå vi bare og krammede og nussede.

Hun var meget nemt at snakke med.

Vi havde den bedste kemi jeg har haft med en pige og jeg elskede bare hendes grin.  <3 :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcallan68 skrev, for 32 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/249145

    <3     Wauuuu for en GFE oplevelse, det bedste jeg har prøvet, hun var Total der for mig.

Først kys og kram og derefter over i en 69'er, så red hun mig med fronten imod mig og bagefter tog jeg hende Doggy, hvor var det Godt.

Og så Red hun mig igen med udsigt til hendes dejlige numse, så jeg kom som jeg aldrig har gjort før.

Bagefter lå vi bare og krammede og nussede.

Hun var meget nemt at snakke med.

Vi havde den bedste kemi jeg har haft med en pige og jeg elskede bare hendes grin.  <3 :)

 

 

Hold da op.  Her 28 minutter efter dit indlæg ligger din anmeldelse allerede på hendes annonce :huh:

Hun er en kvik lille en.....men nydelig det er hun sgu :) Tak for at dele.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Hold da op.  Her 28 minutter efter dit indlæg ligger din anmeldelse allerede på hendes annonce :huh:

Hun er en kvik lille en.....men nydelig det er hun sgu :) Tak for at dele.

Respekt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcallan68 skrev, den ‎24‎-‎06‎-‎2018 at 21:29:

https://annoncelight.dk/showad/249145

    <3     Wauuuu for en GFE oplevelse, det bedste jeg har prøvet, hun var Total der for mig.

Først kys og kram og derefter over i en 69'er, så red hun mig med fronten imod mig og bagefter tog jeg hende Doggy, hvor var det Godt.

Og så Red hun mig igen med udsigt til hendes dejlige numse, så jeg kom som jeg aldrig har gjort før.

Bagefter lå vi bare og krammede og nussede.

Hun var meget nemt at snakke med.

Vi havde den bedste kemi jeg har haft med en pige og jeg elskede bare hendes grin.  <3 :)

 

 

Ud fra denne fine anmeldelse  ville jeg også besøge hende - og yes, jeg kan fuldt ud tilslutte mig beskrivelsen. Hun er en fantastisk sød pige, og et par gange hvor vi lige slappede lidt af og jeg bare lå og kiggede beundrende på hende blev hun helt genert, det er vist sjældent hos en GP.

Men der var også en masse nussen og kyssen - simpelthen en dejlig pige :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt hende. Er normalt mest til danske piger, men må sige at hun var en god oplevelse. Hun er sød og lækker med en dejlig spøjs personlighed. Bestemt en jeg vil besøge igen. Hendes priser er bestemt også i orden - gav 1400 kr. for en time inkl. superfransk. Men for dælen, hvor er det hårdt at knalde, når det er så varmt. ;)

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcallan68 skrev, den 24/6/2018 at 21:29:

https://annoncelight.dk/showad/249145

    <3     Wauuuu for en GFE oplevelse, det bedste jeg har prøvet, hun var Total der for mig.

Først kys og kram og derefter over i en 69'er, så red hun mig med fronten imod mig og bagefter tog jeg hende Doggy, hvor var det Godt.

Og så Red hun mig igen med udsigt til hendes dejlige numse, så jeg kom som jeg aldrig har gjort før.

Bagefter lå vi bare og krammede og nussede.

Hun var meget nemt at snakke med.

Vi havde den bedste kemi jeg har haft med en pige og jeg elskede bare hendes grin.  <3 :)

 

 

Er billeder på Annoncelight ægte??.Hvis de er, så er hun da en rigtig flot pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg erklærer mig enig i alt der er skrevet om hende. Hun er super. Håber hun bliver i landet meget lang tid endnu :-)

Stedet i Vejle er fint, ligger ud til en mindre vej i midtbyen men der kan være en del trafik i perioder. Døren man skal ind af, er en stor "port" som man hurtigt lige kan snige sig ind af, derefter er der adgang til lejlighederne. Betalingsparkering et par minutters gang derfra.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcallan68 skrev, den 24/6/2018 at 21:29:

https://annoncelight.dk/showad/249145

    <3     Wauuuu for en GFE oplevelse, det bedste jeg har prøvet, hun var Total der for mig.

Først kys og kram og derefter over i en 69'er, så red hun mig med fronten imod mig og bagefter tog jeg hende Doggy, hvor var det Godt.

Og så Red hun mig igen med udsigt til hendes dejlige numse, så jeg kom som jeg aldrig har gjort før.

Bagefter lå vi bare og krammede og nussede.

Hun var meget nemt at snakke med.

Vi havde den bedste kemi jeg har haft med en pige og jeg elskede bare hendes grin.  <3 :)

 

 

Godt nok en flot pige.Nogen der kender hendes alder??.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mayweather skrev, for 5 timer siden:

Jeg erklærer mig enig i alt der er skrevet om hende. Hun er super. Håber hun bliver i landet meget lang tid endnu :-)

Stedet i Vejle er fint, ligger ud til en mindre vej i midtbyen men der kan være en del trafik i perioder. Døren man skal ind af, er en stor "port" som man hurtigt lige kan snige sig ind af, derefter er der adgang til lejlighederne. Betalingsparkering et par minutters gang derfra.  

Bare så vi er enig , hun er på fyn nu ikke ? Det står der på siden .. 

Ellers skal jeg da også lige besøge hende igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CB1988 skrev, den 31/7/2018 at 18:12:

Bare så vi er enig , hun er på fyn nu ikke ? Det står der på siden .. 

Ellers skal jeg da også lige besøge hende igen :)

Enige? Hvor hun er, kan man da ikke diskutere sig frem til. Eller nå til enighed om.

To - eller flere - brugere herinde kan da ikke blive enige om, at hun er på Fyn, f.eks. Hvis hun nu rent faktisk er et andet sted.

Det kan man da ikke "blive enig" om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...