Hop til indhold

Recommended Posts

Efter nogen tids engagement anderswo fik jeg lyst til at genbesøge dejlige Ju på Hans Knudsens Plads.

http://www.kalasin-thai-massage.dk

Jeg kender faktisk en der hedder Hans Knudsen, han er pianist og spiller boogie-woogie - men det er en anden historie.

Dejligt at møde Ju igen, hun er den samme søde naturligt pige, som jeg har dyrket tidligere.

Jeg synes hun er en af de bedste massører i branchen.  Dybt professionel, ved hvad hun har med at gøre - no nonsense.

Og så slutter hun gerne af med en god håndtrold, som hun udfører med dygtighed og indlevelse.

Jeg tog en kombination af 1 times olie/thai massage til kr. 450.- Hun startede med thaimassagen, hvor hun virkelig

kom i dybden med myoserne.  Den efterfølgende oliemassage var nærmest en lindring ovenpå thai-delen.

Ikke noget med tilfældig oliesjask som man efterhånden ser mange steder, men god dybdegående massage.

Under massagen tilpas afslappet munterhed og mange smil. Hun er sød og naturlig, og nem at konversere

på en blanding af engelsk og dansk.

Den kombinerede massage varede en fuld time, og derefter fulgte en dejlig tålmodig (man er jo efterhånden

en ældre herre) håndtrold, som nok ikke fås meget bedre. 

Hun er ikke berøringsvenlig eller afklædt, det er massagen der er i højsædet.

Jeg var ude af døren efter knapt halvanden time, nærmest genfødt efter massagen og tryklettelsen,

med et smil på læben og ialt kr. 750.- fattigere.  Hver en krone værd.

På vej ud bemærkede jeg en buttet thaipige, som tilsyneladende også arbejder der.

Hun er måske ansat til at tage sig af de ønsker som Ju ikke opfylder? Er der nogen der ved det?

Genbesøg? 100%

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har gennem årene læst meget godt om Ju og har selv besøgt hende 2 gange. Senest for ca 3 måneder siden. jeg har kun en gang fået Hj som jeg fandt mekanisk og lettere uengageret. Massagen er som sådan okay, men det er min holdning at det nok er Ju´s udseende der er med til at øge antallet af positive oplevelser. 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 10 timer siden:

Jeg har gennem årene læst meget godt om Ju og har selv besøgt hende 2 gange. Senest for ca 3 måneder siden. jeg har kun en gang fået Hj som jeg fandt mekanisk og lettere uengageret. Massagen er som sådan okay, men det er min holdning at det nok er Ju´s udseende der er med til at øge antallet af positive oplevelser. 

Det har måske været et spørgsmål om manglende kemi mellem jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, den 25/6/2018 at 01:36:

Er der nogen der har prøvet hendes buttede kollega og ved om hun tilbyder mere end Ju??

Det må være Nok, du hentyder til. Hun er bomstærk og derfor lidt af en mester, når der skal masseres hårdt - hendes sportsmassage er efter min mening i særklasse. Hun er typen, der kravler rundt på en, mens hun masserer. Hvordan det står til med de blødere discipliner, ved jeg ikke, men mon ikke hun også har styr på dem. Synes man, hun taler for meget, skal man bare signalere, at nu er det tid til nydelse. 

Hj leveres med et fast greb (dog ikke for fast) og god øjenkontakt. Jeg synes så absolut, det er godkendt.   

Om hun tilbyder mere end Ju, må du selv finde ud af. Men Ju er vist ikke vild med alt for meget snavs på sin klinik, så skulle du have heldet med dig, så gør Nok den tjeneste at lade det blive mellem jer.  

Tak for en sober anmeldelse i øvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, den 25/6/2018 at 01:38:

Det har måske været et spørgsmål om manglende kemi mellem jer.

Det kan da også være hun havde en dårlig dag, det finder jeg ud af hvis jeg lægger min vej forbi igen en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...