Hop til indhold

megababe

Featured Replies

Skrevet

Er kommet i kontakt med "megababe". Er der nogen der har erfaringer med hende? :)

Link: https://sugardaters.dk/show?alias=Megababe

Skrevet
Supermayn skrev, for 9 minutter siden:

Er kommet i kontakt med "megababe". Er der nogen der har erfaringer med hende? :)

Link: https://sugardaters.dk/show?alias=Megababe

Er faktisk lidt i tvivl om det er en transkønnet??

Redigeret af Supermayn

Skrevet

Havde faktisk også kigget lidt på hende, og nu du siger det, kan der godt være nogle maskuline træk på billederne. Så jeg hører da også gerne mere, hvis nogle har erfaringer. 

Skrevet

Profiler i rigets udkanter som fx Kruså er ofte useriøse profiler. Kender dog ikke profilen har ikke skrevet til vedkommende 

Skrevet
Sting222 skrev, for 1 minut siden:

Profiler i rigets udkanter som fx Kruså er ofte useriøse profiler. Kender dog ikke profilen har ikke skrevet til vedkommende 

Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves :)

Skrevet
Supermayn skrev, Lige nu:

Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves :)

Jo sådan er de jo ofte nogen gange helt op til minutter før man skal mødes, så udsætter de eller foreslår man kan købe billeder i stedet. Men kender hende som sagt ikke

Skrevet

Hvis du har været i dialog med hende - tror du så ikke hun ville have sagt at hun var trans? ellers risikerer hun da godt nok nogle uheldige situationer ved et møde? 

Derudover kan man sagtens finde seriøse piger i Udkantsdanmark. Hygger selv med en fast sb fra det vestlige Sønderjylland. Hun er så stoppet på SD, så har ikke skrevet om hende, da jeg ikke tror hun ønsker nye. 

Skrevet

nogen som har mødt hende ?

• 3 weeks later...
Skrevet
Supermayn skrev, den 24/6/2018 at 12:31:

Tog du dig sammen og mødtes med hende?

ollie

Skrevet

Slet ingen der har besøgt denne kvinde og har lidt at berette?

ollie

Skrevet

Er der nogle der har kontakt data på nogle af de der babes ???

Er gift så det går ikke jeg betaler for sugar daters

Skrevet
hottekenneth skrev, for 1 time siden:

Hvis du ikke vil betale, hvad skal du så med kontaktdata?

Skrevet

Flere af pigerne har i de seneste dage modtaget et antal hadefulde mail’s fra “den unævnelige”. Jeg vil advare imod at dele kontakt data med nogen, undtaget selvfølgelig oplysninger der fremgår af annoncerne.

vh. Piraten

Skrevet
hottekenneth skrev, 1 time siden:

Er det ham der genere alt og alle ?

Nej, ikke alt og alle. Han generer kun dem han finder sårbare. Så meget “macho” er han. Og vi skal jo ikke gøre det nemmere for ham at finde sine ofre. Derfor denne advarsel:) Det er iøvrigt også imod EG’s regulativer at dele oplysninger der ikke fremgår af annoncen. Apropos regler, så har jeg vist lige overtrådt en, afsporing af en tråd, så vi må vist tilbage til emnet:)

vh. Piraten

Skrevet
hottekenneth skrev, for 12 timer siden:

Hvis du bare betaler med kort så kommer det ik til at fremgå på din kontoudskrifter noget om at du har betalt for et medlemskab på sådan en site

Redigeret af Klumb

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.