Hop til indhold

Recommended Posts

Havde faktisk også kigget lidt på hende, og nu du siger det, kan der godt være nogle maskuline træk på billederne. Så jeg hører da også gerne mere, hvis nogle har erfaringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Profiler i rigets udkanter som fx Kruså er ofte useriøse profiler. Kender dog ikke profilen har ikke skrevet til vedkommende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 1 minut siden:

Profiler i rigets udkanter som fx Kruså er ofte useriøse profiler. Kender dog ikke profilen har ikke skrevet til vedkommende 

Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Supermayn skrev, Lige nu:

Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves :)

Jo sådan er de jo ofte nogen gange helt op til minutter før man skal mødes, så udsætter de eller foreslår man kan købe billeder i stedet. Men kender hende som sagt ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har været i dialog med hende - tror du så ikke hun ville have sagt at hun var trans? ellers risikerer hun da godt nok nogle uheldige situationer ved et møde? 

Derudover kan man sagtens finde seriøse piger i Udkantsdanmark. Hygger selv med en fast sb fra det vestlige Sønderjylland. Hun er så stoppet på SD, så har ikke skrevet om hende, da jeg ikke tror hun ønsker nye. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Supermayn skrev, den 24/6/2018 at 12:31:

Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves :)

Tog du dig sammen og mødtes med hende?

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
hottekenneth skrev, for 1 time siden:

Er der nogle der har kontakt data på nogle af de der babes ???

Er gift så det går ikke jeg betaler for sugar daters

Hvis du ikke vil betale, hvad skal du så med kontaktdata?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Flere af pigerne har i de seneste dage modtaget et antal hadefulde mail’s fra “den unævnelige”. Jeg vil advare imod at dele kontakt data med nogen, undtaget selvfølgelig oplysninger der fremgår af annoncerne.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
hottekenneth skrev, 1 time siden:

Er det ham der genere alt og alle ?

Nej, ikke alt og alle. Han generer kun dem han finder sårbare. Så meget “macho” er han. Og vi skal jo ikke gøre det nemmere for ham at finde sine ofre. Derfor denne advarsel:) Det er iøvrigt også imod EG’s regulativer at dele oplysninger der ikke fremgår af annoncen. Apropos regler, så har jeg vist lige overtrådt en, afsporing af en tråd, så vi må vist tilbage til emnet:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
hottekenneth skrev, for 12 timer siden:

Er der nogle der har kontakt data på nogle af de der babes ???

Er gift så det går ikke jeg betaler for sugar daters

Hvis du bare betaler med kort så kommer det ik til at fremgå på din kontoudskrifter noget om at du har betalt for et medlemskab på sådan en site

Redigeret af Klumb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...