al3000 695 Skrevet 23. Juni, 2018 Hej lige et spørgsmål, har haft kontakt med en SD. Det er undrer mig er at jeg får lov til at se hendes billeder, men efter hun fik set mit billede, så forsvandt hun, og de beskeder vi har sendt til hinanden forsvandt også. Jeg kan ikke finde hende når jeg søger. Er jeg "bare" blevet blokeret? eller hvad er der sket? Nu vil jeg da ikke mene at jeg ser så forfærdlig ud at hun ligefrem sletter sin profil Jeg har et screenshhor af hendes gamle profil, (anonymiseret), som jeg kan uploade hvis det er OK? Ellers kunne jeg skrive hendes profilnavn, så kan andre se om hun stadig er aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 23. Juni, 2018 Du kan da god give hendes profilnavn, men lyder som om hun af en eller anden grund har blokket dig. Men hjælper dig ikke, hvis hun havde slettet sin profil ville samtalen stadig eksistere i din postkasse. Op på hesten igen og kom videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 23. Juni, 2018 Det har jeg også været udsat for et par gange. Pludselig er profilen væk og alle beskeder slettet. Har nogle gange tjekket via en vens profil og jeg var ikke blokeret. Sugarbaben var simpelthen bare forsvundet ud i den blå luft. Hvorfor de gør det, aner jeg ikke. Måske keder de sig. Find nogle andre at skrive med. Der er massed af sugarbabes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 23. Juni, 2018 Hun hedder Misslux, Er personligt ikke bekymret for at hun blokerer mig, har andre jeg har kontakt med, og en jeg har mødtes med, og som gerne vil mødes med mig igen, så ingen ko på isen der Der står at hun er fra Åbenrå i profilen, men hun skriver at hun er fra Haderslev. Kan være at hun har genkendt mig, og derfor har blokeret mig, men kender umiddelbart ingen på 22 fra Haderslev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 23. Juni, 2018 al3000 skrev, for 15 minutter siden: Hun hedder Misslux, Er personligt ikke bekymret for at hun blokerer mig, har andre jeg har kontakt med, og en jeg har mødtes med, og som gerne vil mødes med mig igen, så ingen ko på isen der Der står at hun er fra Åbenrå i profilen, men hun skriver at hun er fra Haderslev. Kan være at hun har genkendt mig, og derfor har blokeret mig, men kender umiddelbart ingen på 22 fra Haderslev Hun er stadig derinde - hun har bare blokeret dig. Videre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
broderskab 39 Skrevet 23. Juni, 2018 al3000 skrev, for 25 minutter siden: Hej lige et spørgsmål, har haft kontakt med en SD. Det er undrer mig er at jeg får lov til at se hendes billeder, men efter hun fik set mit billede, så forsvandt hun, og de beskeder vi har sendt til hinanden forsvandt også. Jeg kan ikke finde hende når jeg søger. Er jeg "bare" blevet blokeret? eller hvad er der sket? Nu vil jeg da ikke mene at jeg ser så forfærdlig ud at hun ligefrem sletter sin profil Jeg har et screenshhor af hendes gamle profil, (anonymiseret), som jeg kan uploade hvis det er OK? Ellers kunne jeg skrive hendes profilnavn, så kan andre se om hun stadig er aktiv Hun er stadig synlig for mig, så det er desværre en blokering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 24. Juni, 2018 Tak for svarene, så blev jeg det klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 24. Juni, 2018 Hvis sugardaters.dk vælger at slette en profil, så ser det ligesådan ud. Der var en svindler for et par uger siden, som forsvandt mens jeg var ved at anmelde hende, og så bekræftede supporten, at de havde slettet profilen. Men i dette tilfælde har hun blokkeret dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 25. Juni, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=Misslux Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg