Hop til indhold
al3000

Blokeret af SD? Eller hvad skete der?

Recommended Posts

Hej lige et spørgsmål, har haft kontakt med en SD.

Det er undrer mig er at jeg får lov til at se hendes billeder, men efter hun fik set mit billede, så forsvandt hun, og de beskeder vi har sendt til hinanden forsvandt også.

Jeg kan ikke finde hende når jeg søger.

Er jeg "bare" blevet blokeret? eller hvad er der sket?

Nu vil jeg da ikke mene at jeg ser så forfærdlig ud at hun ligefrem sletter sin profil :D

Jeg har et screenshhor af hendes gamle profil, (anonymiseret), som jeg kan uploade hvis det er OK?

Ellers kunne jeg skrive hendes profilnavn, så kan andre se om hun stadig er aktiv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da god give hendes profilnavn, men lyder som om hun af en eller anden grund har blokket dig. Men hjælper dig ikke, hvis hun havde  slettet sin profil ville samtalen stadig eksistere i din postkasse.

Op på hesten igen og kom videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også været udsat for et par gange. Pludselig er profilen væk og alle beskeder slettet. Har nogle gange tjekket via en vens profil og jeg var ikke blokeret. Sugarbaben var simpelthen bare forsvundet ud i den blå luft. Hvorfor de gør det, aner jeg ikke. Måske keder de sig.

Find nogle andre at skrive med. Der er massed af sugarbabes :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hedder Misslux, Er personligt ikke bekymret for at hun blokerer mig, har andre jeg har kontakt med, og en jeg har mødtes med, og som gerne vil mødes med mig igen, så ingen ko på isen der :)

Der står at hun er fra Åbenrå i profilen, men hun skriver at hun er fra Haderslev.

Kan være at hun har genkendt mig, og derfor har blokeret mig, men kender umiddelbart ingen på 22 fra Haderslev :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
al3000 skrev, for 15 minutter siden:

Hun hedder Misslux, Er personligt ikke bekymret for at hun blokerer mig, har andre jeg har kontakt med, og en jeg har mødtes med, og som gerne vil mødes med mig igen, så ingen ko på isen der :)

Der står at hun er fra Åbenrå i profilen, men hun skriver at hun er fra Haderslev.

Kan være at hun har genkendt mig, og derfor har blokeret mig, men kender umiddelbart ingen på 22 fra Haderslev :)

 

Hun er stadig derinde - hun har bare blokeret dig. Videre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 25 minutter siden:

Hej lige et spørgsmål, har haft kontakt med en SD.

Det er undrer mig er at jeg får lov til at se hendes billeder, men efter hun fik set mit billede, så forsvandt hun, og de beskeder vi har sendt til hinanden forsvandt også.

Jeg kan ikke finde hende når jeg søger.

Er jeg "bare" blevet blokeret? eller hvad er der sket?

Nu vil jeg da ikke mene at jeg ser så forfærdlig ud at hun ligefrem sletter sin profil :D

Jeg har et screenshhor af hendes gamle profil, (anonymiseret), som jeg kan uploade hvis det er OK?

Ellers kunne jeg skrive hendes profilnavn, så kan andre se om hun stadig er aktiv :)

Hun er stadig synlig for mig, så det er desværre en blokering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis sugardaters.dk vælger at slette en profil, så ser det ligesådan ud.

Der var en svindler for et par uger siden, som forsvandt mens jeg var ved at anmelde hende, og så bekræftede supporten, at de havde slettet profilen.

Men i dette tilfælde har hun blokkeret dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...