Guest Piraten Skrevet 23. Juli, 2018 Det bliver sgu en lang aften piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 8 minutter siden: Begge er korrekt tjekkede lige op på det Dit link virker ikke rigtigt - men hvis det er korrekt, er det noget helt nyt, idet 'jeg' i hvert fald indtil for ganske nyligt kun kunne stå som grundled Men sproget ændrer sig jo hele tiden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 Spider skrev, for 2 minutter siden: Dit link virker ikke rigtigt - men hvis det er korrekt, er det noget helt nyt, idet 'jeg' i hvert fald indtil for ganske nyligt kun kunne stå som grundled Men sproget ændrer sig jo hele tiden... Når øv har ellers lagt det ud som et screen shot mærkeligt Det os fuldstændig lige meget begge to er rigtige og i sidste ende uden betydning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 5 minutter siden: Når øv har ellers lagt det ud som et screen shot mærkeligt Så er det måske, fordi jeg sidder med en computer, og du sidder med en telefon. Men det er heller ikke noget, jeg gider at tærske langhalm på - det var kun, fordi Joe Bidden kommenterede det, at jeg lige sprang på dér... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 55 minutter siden: Korrekt dansk Men er sjældent efterhånden. Noget helt andet, under din profil står tlf. nr, burde "56" ikke være 55 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 23. Juli, 2018 Piraten skrev, for 28 minutter siden: Det bliver sgu en lang aften piraten Hvis du ellers kan sove i denne hede, kan du jo blot gå tideligt i seng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 JoeBiden skrev, for 1 minut siden: Men er sjældent efterhånden. Noget helt andet, under din profil står tlf. nr, burde "56" ikke være 55 ? Ejj seriøst det er da en fejl jo det burde så tusind tak havde jeg aldrig lagt mærke til hvis du ikke havde skrevet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, Lige nu: Ejj seriøst det er da en fejl jo det burde så tusind tak havde jeg aldrig lagt mærke til hvis du ikke havde skrevet det Jamen selvtak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 23. Juli, 2018 Nå. Godt der ikke bliver snakket udenom.... uanset genetiv dativ i akkusativ, er min nysgerrighed på ingen måde dalet..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 underdog40 skrev, for 4 minutter siden: Nå. Godt der ikke bliver snakket udenom.... uanset genetiv dativ i akkusativ, er min nysgerrighed på ingen måde dalet..... Jamen det kun godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 4 minutter siden: Jamen det kun godt Psst. Vi hvisker nu jeg skal nok holde tæt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 24. Juli, 2018 JoeBiden skrev, for 8 timer siden: Hvis du ellers kan sove i denne hede, kan du jo blot gå tideligt i seng Hvad hjælper det når det eneste man kan tænke på er grammatik i @Line cassopia‘s aftenskole for uartige drenge? Hvordan bliver man mon straffet når man hverken kan sidde eller tie stille? med uartig hilsen Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 25. Juli, 2018 Piraten skrev, den 24-07-2018 at 08:21: Hvad hjælper det når det eneste man kan tænke på er grammatik i @Line cassopia‘s aftenskole for uartige drenge? Hvordan bliver man mon straffet når man hverken kan sidde eller tie stille? med uartig hilsen Piraten Fokusser på grammatikken og ikke straffen Piraten skrev, den 24-07-2018 at 08:21: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg