Hop til indhold
s.f.s

Flensborgoplevelse

Recommended Posts

Fredag blev "Flensborg-dagen"

Efter div. forslag faldt valget på http://sexnord.net/profiles/view/2130/Flensburg/Samanta.

Samanta er fra polen og taler perfekt tysk.

Jeg fandt adressen kl. 10,00 og ringede på. Der gik rigelig lang tid i opgangen med flere alm. beboerer på andre etager. Endelig lukkede hun op, iført badekåbe og bød mig forsigt inden for. Jeg spurgte på "spass", og så blev hun en hel anden.

Hun spurgte på ønsker, og jeg spurgte hvad hun tilbød - alles!!

½ time blandet med kys.50 euro - med fransk uden + 20 og fransk total + ekstra 20. Hvis der var andre ønske skulle jeg bare spørge.

Jeg sagde at jeg gerne ville have alm. med fransk uden, men ikke ville kysse, men havde et ønske om at hun tog noget tøj på, som jeg havde med. Jeg bliver ekstra tændt af at trække pigen stille og roligt af noget specielt tøj. Det var hun helt med på.

Da hun stod der foran mig i dresset og jeg i mit, trådte hun helt til mig og tog bagom mine baller og trykkede sit underliv hårdt imod mit. Herefter gik hun ligeså stille ned i knæ, og knappede og lynede bukserne ned. Hun tog den halvslappe pik i munden, og begyndte på den mest fantiske franske jeg har oplevet.

Efter kort tid trak hun mig over til sengen og jeg kom af tøjet samtidig med at hun servicerede mig. Så skulle hun af tøjet, - det var også tiltrængt med en "pause".

Herefter fortsatte hun så det franske. Hun er slank, nok 175-180 cm høj. og nok nærmere 25-28 år end de 23 - hendes ansigt er pænere i virkeligheden

Hun er utolig smidig som en kat. Bedst som hun lå nede mellem benene lå hun ved siden af og snoede sig rundt.

På det tidspunkt var jeg nok klar over at jeg ikke fik noget ud af hverken dansk eller blive redet, da jeg straks ville komme. Jeg foreslog hende så med afslutning - gerne sagde hun. og hun lagde sig så i en 69 - helt fantastisk fisse. Jeg tror at jeg holdt i ½ minut inden jeg måtte overgive mig hun fik 100 euro, og er bestemt det værd

Gentagelsesfare 100% skal bestemt rides og give hende en rigtig doggy 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er enig, hun er en vildkat, og super til fransk.

Jeg er blot lidt nysgerrig, hvad havde du med af tøj som du fik Sam til at trække i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse, tak for det. Hun var den første tulle jeg besøgte i Fl for et par år siden. Jeg husker især hendes gode blæs. Får helt lyst til at duske hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vist nogle af de modige,Samantha ligner jo en mand i ansigtet.

Jeg skulle ikke nyde noget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...