Hop til indhold
kvinde 1966

Rigtigt go aften

Recommended Posts

Guest Piraten

Husk nu, piger, at få kosten til service og syn, der skal læses op på reglerne om lavtflyvning og flyvning i tættere bebygget område. I skulle jo gerne undgå at få en bøde:)God aften til jer alle

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, 1 time siden:

Husk nu, piger, at få kosten til service og syn, der skal læses op på reglerne om lavtflyvning og flyvning i tættere bebygget område. I skulle jo gerne undgå at få en bøde:)God aften til jer alle

vh. Piraten

Den har været til syn og alt er læst igennem.. Så tænker jeg kommer helskindet frem... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
kvinde 1966 skrev, for 51 minutter siden:

Den har været til syn og alt er læst igennem.. Så tænker jeg kommer helskindet frem... :D

Bare jeg vidste hvor Bloksbjerg ligger. Det er vist stedet hvor man som mand burde være i aften. Så mange dejlige “hekse” forsamlet et sted:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 55 minutter siden:

Bare jeg vidste hvor Bloksbjerg ligger. Det er vist stedet hvor man som mand burde være i aften. Så mange dejlige “hekse” forsamlet et sted:)

vh. Piraten

Jeg ved det heller ikk... Men regner med kosten selv ka finde vej... :D

Ja jeg tror det er godt sted... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Pis også. Jeg troede det var lige i nabolaget. Hvis nu man kan en trolddomskunst eller to, det er der piger der siger jeg kan:), kan jeg så komme bag på?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 18 minutter siden:

Pis også. Jeg troede det var lige i nabolaget. Hvis nu man kan en trolddomskunst eller to, det er der piger der siger jeg kan:), kan jeg så komme bag på?

vh. Piraten

Ja troede os det var i landet... Men ka nu os godt li og komme på langfart... :) 

Du kommer bare... Ka godt li trolddom... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...