Hop til indhold

Rigtigt go aften

Featured Replies

Skrevet

Husk nu, piger, at få kosten til service og syn, der skal læses op på reglerne om lavtflyvning og flyvning i tættere bebygget område. I skulle jo gerne undgå at få en bøde:)God aften til jer alle

vh. Piraten

Skrevet
  • Author
Piraten skrev, 1 time siden:

Husk nu, piger, at få kosten til service og syn, der skal læses op på reglerne om lavtflyvning og flyvning i tættere bebygget område. I skulle jo gerne undgå at få en bøde:)God aften til jer alle

vh. Piraten

Den har været til syn og alt er læst igennem.. Så tænker jeg kommer helskindet frem... :D

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 51 minutter siden:

Den har været til syn og alt er læst igennem.. Så tænker jeg kommer helskindet frem... :D

Bare jeg vidste hvor Bloksbjerg ligger. Det er vist stedet hvor man som mand burde være i aften. Så mange dejlige “hekse” forsamlet et sted:)

vh. Piraten

Skrevet
  • Author
Piraten skrev, for 55 minutter siden:

Bare jeg vidste hvor Bloksbjerg ligger. Det er vist stedet hvor man som mand burde være i aften. Så mange dejlige “hekse” forsamlet et sted:)

vh. Piraten

Jeg ved det heller ikk... Men regner med kosten selv ka finde vej... :D

Ja jeg tror det er godt sted... :P

Skrevet

Je:Dps

Skrevet

Pis også. Jeg troede det var lige i nabolaget. Hvis nu man kan en trolddomskunst eller to, det er der piger der siger jeg kan:), kan jeg så komme bag på?

vh. Piraten

Skrevet
  • Author
Piraten skrev, for 18 minutter siden:

Pis også. Jeg troede det var lige i nabolaget. Hvis nu man kan en trolddomskunst eller to, det er der piger der siger jeg kan:), kan jeg så komme bag på?

vh. Piraten

Ja troede os det var i landet... Men ka nu os godt li og komme på langfart... :) 

Du kommer bare... Ka godt li trolddom... :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.