Hop til indhold
Strejferen

Roksana new in Sydhavn - glem hende!

Recommended Posts

Jeg bruger helst min tid på at lave gode anmeldelser, men i dette tilfælde føler jeg dog trang til at advare mine logebrødre mod at besøge hende her 

Til hendes cadeau må siges at alderen passer og billederne er ægte, hun er så absolut en laber ung kvinde fra Polen.

Jeg bad om en halv times blandet leg, som hun forlangte 800 spir for.

Men, men men...når man direkte føler lede ved at leje sin krop ud som en glædespige jo gør, bør man måske finde en anden bibeskæftigelse. Jeg mener aldrig at have oplevet en mere forfjamsket, fraværende og pinligt berørt glædespige end hende, hun undgik så vidt det var muligt al kontakt og skulle trækkes igennem seancen. Legen stoppede brat, da hun efter 9-10 min. fik øje på noget præ-spærm i kondomet, der naturligvis havde været monteret solidt på banditten fra første sekund. 

"you come baby"  var hendes begejstrede kommentar, derefter løb hun simplethen ud af lokalet og stangede noget køkkenrulle ind gennem sprækken så jeg selv kunne gøre arbejdet færdigt!

Det var så det.

Med til historien hører at jeg godt tør betegne mig selv som en fyr med udseende og fremtoning et godt stykke over gennemsnittet, så det er formentlig bare mænd generelt hun ikke kan udstå.

Jeg fik på vej ud af døren anbefalet hende at tage den første bus tilbage til Polen, et råd jeg meget håber hun følger.

 

:-( Strejferen 

    

 

 

Redigeret af Strejferen
  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg bruger helst min tid på at lave gode anmeldelser, men i dette tilfælde føler jeg dog trang til at advare mine logebrødre mod at besøge hende her 

Til hendes cadeau må siges at alderen passer og billederne er ægte, hun er så absolut en laber ung kvinde fra Polen.

Jeg bad om en halv times blandet leg, som hun forlangte 800 spir for.

Men, men men...når man direkte føler lede ved at leje sin krop ud som en glædespige jo gør, bør man måske finde en anden bibeskæftigelse. Jeg mener aldrig at have oplevet en mere forfjamsket, fraværende og pinligt berørt glædespige end hende, hun undgik så vidt det var muligt al kontakt og skulle trækkes igennem seancen. Legen stoppede brat, da hun efter 9-10 min. fik øje på noget præ-spærm i kondomet, der naturligvis havde været monteret solidt på banditten fra første sekund. 

"you come baby"  var hendes begejstrede kommentar, derefter løb hun simplethen ud af lokalet og stangede noget køkkenrulle ind gennem sprækken så jeg selv kunne gøre arbejdet færdigt!

Det var så det.

Med til historien hører at jeg godt tør betegne mig selv som en fyr med udseende og fremtoning et godt stykke over gennemsnittet, så det er formentlig bare mænd generelt hun ikke kan udstå.

Jeg fik på vej ud af døren anbefalet hende at tage den første bus tilbage til Polen, et råd jeg meget håber hun følger.

 

:-( Strejferen 

    

 

 

Tak for at dele :)

Hun lyder ikke som en pige der har forstået branchen og dens præmisser.

Hvad sagde hun til dit råd om bussen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 18 minutter siden:

Med til historien hører at jeg godt tør betegne mig selv som en fyr med udseende og fremtoning et godt stykke over gennemsnittet, så det er formentlig bare mænd generelt hun ikke kan udstå.

    

 

 

Hun er et menneske.

Måske deler hun ikke denne opfattelse.

Måske havde I ikke god gensidig kemi.

Måske oplevede hun dig ikke som en fyr med udseende og fremtoning et godt stykke over gennemsnittet.

Måske. Siger det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 20 minutter siden:

Hun er et menneske.

Måske deler hun ikke denne opfattelse.

Måske havde I ikke god gensidig kemi.

Måske oplevede hun dig ikke som en fyr med udseende og fremtoning et godt stykke over gennemsnittet.

Måske. Siger det bare.

Måske  har du ret men hvis man vælger at arbejde i denne branche så skal hun enten tage sådanne forbehold i sin annonce så en potentiel kunde ved det inden han bestiller en tid. Eller være så professionel at hun kan se bort fra dårlig kemi, fysisk fremtoning mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 25 minutter siden:

Hun er et menneske.

Måske deler hun ikke denne opfattelse.

Måske havde I ikke god gensidig kemi.

Måske oplevede hun dig ikke som en fyr med udseende og fremtoning et godt stykke over gennemsnittet.

Måske. Siger det bare.

Du er velkommen til at prøve Manfred, det er et frit land..;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 28 minutter siden:

Du er velkommen til at prøve Manfred, det er et frit land..;) 

Øhh.... Ja.... Det ved jeg godt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 3 timer siden:

Med til historien hører at jeg godt tør betegne mig selv som en fyr med udseende og fremtoning et godt stykke over gennemsnittet, så det er formentlig bare mænd generelt hun ikke kan udstå.

 

Jeg er ikke helt med. Siger du at du er mere lækker end de andre kunder hun har, ergo det kan ikke være derfor det var skidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 timer siden:

Jeg er ikke helt med. Siger du at du er mere lækker end de andre kunder hun har, ergo det kan ikke være derfor det var skidt?

Lækre mænd er jo som bekendt aldrig røvhulsagtige, den egenskab er kun forbeholdt grimme mennesker! :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
DK fyr 34 skrev, for 22 timer siden:

Tak for at dele :)

Hun lyder ikke som en pige der har forstået branchen og dens præmisser.

Hvad sagde hun til dit råd om bussen?

Blot til info - nu har du mere end 1.900 indlæg og mange sætter pris på, at man ikke " gentager" hele trådstarters review i sin replik. Jeg ved det er off topic ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 2 timer siden:

Blot til info - nu har du mere end 1.900 indlæg og mange sætter pris på, at man ikke " gentager" hele trådstarters review i sin replik. Jeg ved det er off topic ;)  

Jeg plejer at skære til/fra så dette netop ikke sker. Men tak for reminderen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...