Hop til indhold

Paradise Massage (Østerbro)

Featured Replies

Skrevet

Tror det er "Mia" under en ny annonce 

Skrevet

Nej, Mia siger selv, at det er hendes veninde....eller det sagde hun til mig for længe siden ;-)

Skrevet
  • Author
Thomsen skrev, for 12 timer siden:

Nej, Mia siger selv, at det er hendes veninde....eller det sagde hun til mig for længe siden ;-)

Apropos Mia. Jeg havde en aftale med hende i går, bekræftet dagen før. Da jeg dukkede op på den herlige adresse ved Bopa Plads, blev der ikke åbnet. Jeg ringede, skrev og ringende på døren nogle gange i 10-15 minuntter mens café folket sad og kiggede på B)

Har ikke hørt noget fra Mia og hendes annonce er fjernet. Nogen som ved noget?

Skrevet
Northernstar skrev, for 11 timer siden:

Apropos Mia. Jeg havde en aftale med hende i går, bekræftet dagen før. Da jeg dukkede op på den herlige adresse ved Bopa Plads, blev der ikke åbnet. Jeg ringede, skrev og ringende på døren nogle gange i 10-15 minuntter mens café folket sad og kiggede på B)

Har ikke hørt noget fra Mia og hendes annonce er fjernet. Nogen som ved noget?

Sidst jeg besøgte hende, at adressen oppe ved Lyngbyvej....det er nogle måneder siden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.