Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde i dag en fridag fra jobbet -  så turen gik til Odense og Anastasia var den udvalgte pige. Jeg havde besøgt hende en enkelt gang før - var dog tilbage i efteråret 2016 i Århus. Så i dag fik jeg det længe ventede gensyn med hende. :)

Ananstasia lever fuldt ud op til de forventninger man får, når man kigger på hendes annonce. Hun er ung, smuk og sød. Hun har de kønneste øjne. Hendes krop er dejlig slank og indbydende. Ingen tats eller piercinger. Søde bryster med stive brystvorter og en dejlig glat mis. Som person er hun meget imødekommende og nem at snakke med. Hun er meget nærværende og berøringsvenlig. Ikke bange for øjenkontakt og dejlige tungekys. Med andre ord: Perfekt GFE. :)

Vil ikke gå alt for meget i detaljer angående det seksuelle. Men kan dog sige at hendes blow er virkelig dejligt og indlevelsen fra hende under samlejet var super godt. Det kan simpelt hen ikke beskrives med ord, hvor godt det føles at knalde og blive knaldet af en så lækker ung pige. :razz:

Stedet ligger centralt i Odense og er nemt at finde. Der var dog lidt vejarbejde i området, men det var nu nemt nok at finde en parkeringsplads i nærheden . Selve stedet er fint og rent. Dejlig stor dobbeltseng og mulighed for bad både før og efter sex.

Er man som jeg, vild med GFE-piger med det klassiske girl-next-door-look, så bliver man ikke skuffet her. Al sex er med gummi og prisen var 2100 kr. for en time.

Heldigvis har jeg snart ferie. Så skal hun besøges igen. <3 

Redigeret af Lange
Et par stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok så havde jeg også en fridag i fredags - så jeg kunne tage den lange tur til Odense og besøge Anastasia. Jeg havde også besøgt hende en enkelt gang før - det var også tilbage i sommeren 2016 ligeledes i Odense. Her havde jeg aftalt 2 timer med hendes "moster" men undervejs blev der mulighed for at vi alle tre kunne hygge os. Det var en super god oplevelse og lige siden har jeg forsøgt, at få lavet en aftale med Anastasia alene.

Anastasia er en drøm af en pige. Hun er ung, smuk og helt fantastisk at være sammen med. Vi havde aftalt 2 timer. Og når man tænder på GFE så er Anastasia det perfekte valg. Jeg vil sige, at der var en super god kemi lige fra begyndelsen. Anastasia forstod mine ønske om blid gensidig sex til fulde.

Efter 2 timer var jeg helt solgt til denne fantastiske pige. Så vi aftale, at jeg uden at få udløsning, skulle gå og komme tilbage 1½ time senere, så vi kunne fortsætte legen i endnu en time. Jeg ved ikke, om I kan forstille jer, at sidde på en cafe midt i Odense godt liderlig og vente på at blive lukket ind i varmen igen.

2. halvleg var mindst lige så god en oplevelse som 1. halvleg.

Hvis du læser med her Anastasia, så skal du vide, at du er noget helt specielt. Du er så naturlig, og når du griner så er det som om hele din krop bliver endnu mere sexet. Tak for en super god oplevelse. Der var lang vej hjem, men jeg havde dig overalt på min krop. Vi må se om vi ikke kan få vores veje til at mødes. Enten i København, eller i Odense (så længe du er der) men aller bedst hvis du i fremtiden kommer til Jylland.

Samler bedømmelse: Langt uden for 12 skalaen. <3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7752 skrev, for 9 timer siden:

Sjovt nok så havde jeg også en fridag i fredags - så jeg kunne tage den lange tur til Odense og besøge Anastasia. Jeg havde også besøgt hende en enkelt gang før - det var også tilbage i sommeren 2016 ligeledes i Odense. Her havde jeg aftalt 2 timer med hendes "moster" men undervejs blev der mulighed for at vi alle tre kunne hygge os. Det var en super god oplevelse og lige siden har jeg forsøgt, at få lavet en aftale med Anastasia alene.

Anastasia er en drøm af en pige. Hun er ung, smuk og helt fantastisk at være sammen med. Vi havde aftalt 2 timer. Og når man tænder på GFE så er Anastasia det perfekte valg. Jeg vil sige, at der var en super god kemi lige fra begyndelsen. Anastasia forstod mine ønske om blid gensidig sex til fulde.

Efter 2 timer var jeg helt solgt til denne fantastiske pige. Så vi aftale, at jeg uden at få udløsning, skulle gå og komme tilbage 1½ time senere, så vi kunne fortsætte legen i endnu en time. Jeg ved ikke, om I kan forstille jer, at sidde på en cafe midt i Odense godt liderlig og vente på at blive lukket ind i varmen igen.

2. halvleg var mindst lige så god en oplevelse som 1. halvleg.

Hvis du læser med her Anastasia, så skal du vide, at du er noget helt specielt. Du er så naturlig, og når du griner så er det som om hele din krop bliver endnu mere sexet. Tak for en super god oplevelse. Der var lang vej hjem, men jeg havde dig overalt på min krop. Vi må se om vi ikke kan få vores veje til at mødes. Enten i København, eller i Odense (så længe du er der) men aller bedst hvis du i fremtiden kommer til Jylland.

Samler bedømmelse: Langt uden for 12 skalaen. <3

 

 

Shivaen gav du for den skønne omgang.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kunmig77

Jeg oplevede lidt for nylig bare for at se om det er sandt, jeg er ikke sikker. hun er flot og sød med en god krop. Men bj var bare kedelig. Jeg er sikker på, at hvis jeg tabte 2000 om en time, ville hun være bedre, men som smagsprøver går, er jeg ikke sikker på, at jeg ville skynde mig tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Dejlig kvinde :wub: Hun bliver kun en uge og tager hjem efterfølgende. Top service og klart anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunmig77 skrev, den 2/7/2018 at 19:06:

Jeg oplevede lidt for nylig bare for at se om det er sandt, jeg er ikke sikker. hun er flot og sød med en god krop. Men bj var bare kedelig. Jeg er sikker på, at hvis jeg tabte 2000 om en time, ville hun være bedre, men som smagsprøver går, er jeg ikke sikker på, at jeg ville skynde mig tilbage.

Hvad er det for noget vås at skrive? De tre indlæg kunmig77 er "mester" for bærer tydeligt præg af at det er "Google translate" eller tilsvarende der er brugt. Mon der er en der skal miskreditere andre piger for egen vindings skyld?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kunmig77

Sorry my danish is not perfect, I am only writing my experience. if you prefer i can refrain in future.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kunmig77 skrev, for 19 timer siden:

if you prefer i can refrain in future.

Jeg skal ikke bestemme om du skal skrive anmeldelser eller ej. Men vil nok anbefale dig ikke at bruge Google Translate da det der kommer ud af det tit og ofte er totalt misvisende og ikke giver nogen som helst mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville altså lige sige at det IKKE er polske anastasia der er tale om her, men den danske anastasia. Jeg har på fornemmelsen at der er nogen som tror det er polske anastasia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...