Hop til indhold
Martindrengen

Hygiejne og svedlugt

Recommended Posts

Man læser i mange annoncer, at pigen forventer, at man er ren og velsoigneret, når man tropper op (eller i det mindste tager bad hos hende). Og det er kun rimeligt og jeg har altid selv badet kort tid forinden et besøg.

Men de sidste 2 gange, jeg har været på besøg, har pigerne virkelig smagt af sved (eller det der er værre) i skridtet, når jeg har slikket dem. Den ene gang var hos en ung dansktalende thaipige hos Angkor (ikke Anne), og den anden gang hos en portugisisk pige forleden i "kollektivet" på Harrestrup Allé. Det er virkelig klamt og jeg mister fuldstændig lysten til at slikke og give kærtegn igen.

Jeg spekulerer på, om de ikke har vasket sig siden sidste kunde. Eller om det bare er pga varmen. Går pigerne ikke i bad mellem hver kunde? Det ville jeg da forvente.

Hvad er jeres erfaring? Er der nogle GP'er, som kan komme med egne erfaringer?

Mvh Martin

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix

Min fornemmelse er at hos nogle af de billigere piger er de ikke ligeså obs på hygiejne.

Og ja enig, der er ret klamt når det sker.

Af samme årsag, beder jeg ofte, på en respektfuld måde om at pigen tager et bad inden jeg kommer.

Redigeret af Lacroix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

En måde at undgå disse oplevelser er at benytte stedets toilet inden betalingen, og ved selvsyn få konstateret om brusekabinen har været brugt inden for de sidste 30 min....et eller andet sted er det et spørgsmål om forarbejde, for at undgå disse oplevelser....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 19 minutter siden:

Af samme årsag, beder jeg ofte, på en respektfuld måde om at pigen tager et bad inden jeg kommer.

Jeg synes jo bare ikke, at det burde være nødvendigt :!:

Røvslikker skrev, for 17 minutter siden:

En måde at undgå disse oplevelser er at benytte stedets toilet inden betalingen, og ved selvsyn få konstateret om brusekabinen har været brugt inden for de sidste 30 min....et eller andet sted er det et spørgsmål om forarbejde, for at undgå disse oplevelser....:)

Hmm....ja, det er selvfølgelig en mulighed. Men så skal man jo være klar til at tage konsekvensen: Gå eller kræve, at pigen går i bad, inden man starter. Begge dele er lidt akavet, hvis alt andet ellers virker i orden. Og igen: Det burde altså ikke være nødvendigt.

 

Men jeg vil nok prøve at indarbejde Lacroix's forslag og bede om at pigen har badet inden jeg kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange piger er friske nok på et hurtigt fælles-bad inden der skal leges, aftal det før du møder op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Martindrengen skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes jo bare ikke, at det burde være nødvendigt :!:

Hmm....ja, det er selvfølgelig en mulighed. Men så skal man jo være klar til at tage konsekvensen: Gå eller kræve, at pigen går i bad, inden man starter. Begge dele er lidt akavet,

ok,hvis det er din holdning...ja, så er det ikke noget at sige til, at du kan opleve denne form for hygiejne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Martindrengen skrev, for 3 timer siden:

Man læser i mange annoncer, at pigen forventer, at man er ren og velsoigneret, når man tropper op (eller i det mindste tager bad hos hende). Og det er kun rimeligt og jeg har altid selv badet kort tid forinden et besøg.

Men de sidste 2 gange, jeg har været på besøg, har pigerne virkelig smagt af sved (eller det der er værre) i skridtet, når jeg har slikket dem. Den ene gang var hos en ung dansktalende thaipige hos Angkor (ikke Anne), og den anden gang hos en portugisisk pige forleden i "kollektivet" på Harrestrup Allé. Det er virkelig klamt og jeg mister fuldstændig lysten til at slikke og give kærtegn igen.

Jeg spekulerer på, om de ikke har vasket sig siden sidste kunde. Eller om det bare er pga varmen. Går pigerne ikke i bad mellem hver kunde? Det ville jeg da forvente.

Hvad er jeres erfaring? Er der nogle GP'er, som kan komme med egne erfaringer?

Mvh Martin

 

jeg skriver altid inden et besøg at pigen skal ha vasket røv og fisse... indtil videre er der ingen der er blevet sure over det - jeg møder altid op ren selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 3 minutter siden:

jeg skriver altid inden et besøg at pigen skal ha vasket røv og fisse... indtil videre er der ingen der er blevet sure over det - jeg møder altid op ren selv.

og jeg beder dem altid om at have varmet op med hånden inden jeg ankommer. Så kan jeg springe på med det samme - og andre nissehistorier :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Mine piger er heldigvis gamle nok til selv at gå i bad...... og smager og dufter ualmindeligt dejligt.....mmmmmm......og så måtte han liiige tjekke vagtplaner igen. Jeg er bare en billig herre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 19 minutter siden:

ok,hvis det er din holdning...ja, så er det ikke noget at sige til, at du kan opleve denne form for hygiejne.

Ikke forstået!??

Fordi jeg synes, at det ikke burde være nødvendigt, at bede folk om at gå i bad? Eller fordi jeg synes, at det er akavet, hvis jeg skulle gøre det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Martindrengen skrev, for 13 minutter siden:

Ikke forstået!??

Fordi jeg synes, at det ikke burde være nødvendigt, at bede folk om at gå i bad? Eller fordi jeg synes, at det er akavet, hvis jeg skulle gøre det?

ja,hvis du syntes det er akavet at gå igen hvis hygiejnen ikke er iorden, så er det jo disse oplevelser man vil møde....og nej det burde ikke være nødvendigt at bede pigen om at være nybadet, og igen vil jeg mene det er et spørgsmål om forarbejde, samt tage sine forholdsregler som jo er individuel...der er nogen der tænder på at kunne lugte til smedens svedige lem, der har været på tur imellem luna's giga bryster....goooo week

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, for 3 timer siden:

Mange piger er friske nok på et hurtigt fælles-bad inden der skal leges, aftal det før du møder op.

Har gjort det nogle gange.. men pigerne begynder at tage tiden på badet også.

Forstår det lidt som om jeg så skal betale for at de går i bad ????? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes jo bare ikke, at det burde være nødvendigt :!:

Gå eller kræve, at pigen går i bad, inden man starter. Begge dele er lidt akavet, hvis alt andet ellers virker i orden. Og igen: Det burde altså ikke være nødvendigt.

Nej det burde ikke være nødvendig.

Husker stadig besøget hvor jeg får guffet gren, af en ellers velduftende smilende pænt klædt thai. Hun drejer sig rundt oven på mig, så hendes fisse er i mit ansigt. Super. :P

Så løfter hun sig lidt. 10 cm foran mine øjne, kommer en hånd ud mellem hendes ben med en papirserviet. Den bliver så lige vredet hårdt rundt i fissen, trukket gennem en nu åben fisse og ud over klitten.    og så lige med orderne... For you darling.

 

Jeg har overhovedet ikke berøringsangst for de folk der er i rummet mens der leges.

Men er altså ligeglad med hvor akavet det blev...... DEN DER rørte jeg ikke ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Må jeg have lov at indvende, at nogle kvinders sved bare lugter meget. Også selvom man lige har taget bad. OG brugt deo. Indtil jeg fandt min mirakeldeo for et halvt års tid siden, der har jeg da af og til været sammen med en gæst og tænkt: "Shiiiiit, jeg skal ikke løfte armene, da!". Selvom jeg lige havde været i bad.

Men efter vidunderdeodorantens indtog er jeg et lykkeligere menneske. Tak for hjælpen, Isangs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 5 minutter siden:

Men efter vidunderdeodorantens indtog er jeg et lykkeligere menneske. Tak for hjælpen, Isangs :)

Er du sælger i din fritid.... eller dette er din fritid ;)

Perfekt reklamespot, lige efter vaskepulver håndbogen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Mr Comeagain skrev, for 1 minut siden:

Er du sælger i din fritid.... eller dette er din fritid ;)

Perfekt reklamespot, lige efter vaskepulver håndbogen :D

Nej. Men hun burde næsten give mig rabat eller noget, for jeg taler meget varmt om alle hendes produkter. Den bedste reklame er en anbefaling...

Der var også lidt inspiration fra den gamle "Hva' snakker du om?"-CD :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 14 timer siden:

 

Men de sidste 2 gange, jeg har været på besøg, har pigerne virkelig smagt af sved (eller det der er værre) i skridtet, når jeg har slikket dem. 

 

 

Nu ikke så sart - Det er jo kun de første 3-4 slik der smager af sved. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 14 timer siden:

Man læser i mange annoncer, at pigen forventer, at man er ren og velsoigneret, når man tropper op (eller i det mindste tager bad hos hende). Og det er kun rimeligt og jeg har altid selv badet kort tid forinden et besøg.

Men de sidste 2 gange, jeg har været på besøg, har pigerne virkelig smagt af sved (eller det der er værre) i skridtet, når jeg har slikket dem. Den ene gang var hos en ung dansktalende thaipige hos Angkor (ikke Anne), og den anden gang hos en portugisisk pige forleden i "kollektivet" på Harrestrup Allé. Det er virkelig klamt og jeg mister fuldstændig lysten til at slikke og give kærtegn igen.

Jeg spekulerer på, om de ikke har vasket sig siden sidste kunde. Eller om det bare er pga varmen. Går pigerne ikke i bad mellem hver kunde? Det ville jeg da forvente.

Hvad er jeres erfaring? Er der nogle GP'er, som kan komme med egne erfaringer?

Mvh Martin

 

nogen piger gir den gas med glidecremen ,inden mødet med kunden.

ikke alt glidecreme smager lige godt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, den 22/6/2018 at 10:24:

... Jeg spekulerer på, om de ikke har vasket sig siden sidste kunde. Eller om det bare er pga varmen. Går pigerne ikke i bad mellem hver kunde? Det ville jeg da forvente.

Hvad er jeres erfaring? Er der nogle GP'er, som kan komme med egne erfaringer?

Det kan du ofte få svar på, hvis du skal på toilettet eller i bad. Jeg har været mere end ét sted, hvor badet har været knastørt. Meget afslørende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, den 22/6/2018 at 14:22:

jeg skriver altid inden et besøg at pigen skal ha vasket røv og fisse... indtil videre er der ingen der er blevet sure over det - jeg møder altid op ren selv.

Ellers er det bare "sur røv" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, den 22/6/2018 at 15:18:

Har gjort det nogle gange.. men pigerne begynder at tage tiden på badet også.

Forstår det lidt som om jeg så skal betale for at de går i bad ????? :shock:

Tjah, de piger, jeg er gået i bad med, er allerede begyndt at pille under bruseren, og jeg er da kommet et sted, hvor den første orgasme allerede rullede, inden vandet blev slukket. Så det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis man vil have en vasketur af/sammen med pigen, så er det vel ok at tiden i badet bliver regnet med.... Et bad alene regnes selvfølgelig ikke med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg har oplevet at der er nogle piger der nøjes med lige at køre en opvredet vaskeklud gennem skridtet imellem kunder, den samme klud igen og igen og ikke nødvendigvis vasket imellem. Det synes jeg fandeme er klamt og de har pænt fået at vide at den altså ikke går hvis de vil arbejde sammen med mig. En klud under armene er ok (hvis man ikke ellers er blevet snavset til af sidste gut), men fissen skal sgu have en gang med bruseren, ellers gider jeg ikke være med. Og så tager man også lige røven nu man er i gang, for røvsved er bare klamt. Morgenen inden en vagt skruer jeg desuden hovedet af bruseren, stikker slangen op og giver et par indvendige skyl så I ikke får det der sure 3 dage gamle, seje fissesnask. Hvis jeg ikke har lyst til at slikke det af jer, har I nok heller ikke lyst til at slikke det af mig. 

Og ja, man kan SÅ MEGET godt tillade sig at bede pigen om at gå i bad hvis hun ikke er ren nok, og nej, det bør ikke tælle med i tiden, for det burde virkelig være gjort inden! Og hvis det var mig der var kunde ville jeg faktisk bare kræve mine penge tilbage, fortælle hende at hun er en klam kælling og skride, for hvis hun ikke engang kan tage et fucking bad hvordan er hun så med andre hygiejne ting som sygdomme? Går hun måske på arbejde selvom hun har svamp eller noget? Ja føj... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Hvis man vil have en vasketur af/sammen med pigen, så er det vel ok at tiden i badet bliver regnet med.... Et bad alene regnes selvfølgelig ikke med. 

 

Smiler... ja og er fyren stor nok sammen med pigen, så kan et bad jo nok godt tage en time :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...