Hop til indhold

Recommended Posts

Tror måske lillefyr30 at vi var nogen der var interesserede i hvad Domina Ginz kan og vil, hvordan hun ser ud  om der er nogen der har gode eller dårlige oplevelser hos hende. Venter spændt på en fortsættelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er pæn unge pige, meget dygtig til det hun lave og går op i det, har være der 3 gang og er ikke bliver skuffe, har for de tinge jeg har bedt om.

Hun er god til det hun lave og hun hold øje og går lige til grænsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr30 skrev, den 24/6/2018 at 12:56:

hun er pæn unge pige, meget dygtig til det hun lave og går op i det, har være der 3 gang og er ikke bliver skuffe, har for de tinge jeg har bedt om.

Hun er god til det hun lave og hun hold øje og går lige til grænsen

Det var ski en noget tynd anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter mit første besøg hos Miss GinZ.

Vi havde i ugen optil kommunikeret på mail, omkring mine forudsætninger og tanker omkring mit første besøg.

Jeg kan kan sige YES, blev mødt af en smilende miss GinZ, og i løbet af kort tid var jeg klar til at blive taget under kærlig behandling.

I denne lune sommeraftener foregik det hele udendørs. Det har jeg aldrig prøvet før, og selv vi er på landet, sviger det hele tiden i hovedet”bare der nu ikke kommer nogen”. Kan kun sige, det gjorde oplevelsen super. Om jeg kommer igen. Helt sikker. Der er meget der skal prøves. Og miss GinZ, hun bestemmer suverænt hvad der skal. Jeg nød det til fulde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...