Hop til indhold
Esbjerghanhund

Ferie for singler?

Recommended Posts

Hej 

Har I en rejsearrangør eller et sted, som kan anbefales? Jeg er 42 år. Søger ikke en knaldeferie, men en fed tur med ligesindede. Gør ikke noget om det er med eller uden børn. Afrejse fra Billund er at foretrække. 

Vuuf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 19 minutter siden:

Hej 

Har I en rejsearrangør eller et sted, som kan anbefales? Jeg er 42 år. Søger ikke en knaldeferie, men en fed tur med ligesindede. Gør ikke noget om det er med eller uden børn. Afrejse fra Billund er at foretrække. 

Vuuf

Ruby rejser har en hel del "fællesrejser" -  hvor der er meget fællesskab.  

Af dem er der også uger med singelrejser - både med og uden børn.

Prøv at kig på dem - DU kan bare google Ruby rejser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Prøv at google der kommer flere hits og nadana tours, eller noget i den stol  er godt, der er også steder der tilbyder højskole ophold i Norditalien så har jeg været i jungle pensionatet i Thailand...det var godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har været fint tilfreds med de rejser jeg har været på, der var rimelig god “babe rating” og i Thailand var der high ranking of fuckability, man havde sin engen massøse i tre timer hver dag og fik massage, som en del af rejsen, hvad der skete mere er en privatsag mellem massøsen og kunden...hvis du er lidt frisk og ikke for nærig så er der god score muligheder med rejsebureauerne single ture. Enjoy og tjek evt trustpilot...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med ø-lejr? Det er billigt, super hyggeligt og der er noget for enhver smag, total afslapning eller aktiviteter dagen lang. Uger med børn, og uger uden. Der er helt sikkert også en uge for singler et sted. Jeg har været glad for Græsrodsgården, der er knap så primitiv som de andre lejre ;) 

Kig på http://oelejr.dk/

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Bøsseøljer i uge 32 på Omø.....tror jeg fravælger ø lejr, ingen single tema...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Bøsseøljer i uge 32 på Omø.....tror jeg fravælger ø lejr, ingen single tema...

Der er da singler med børn-uge på Skarø, men måske er du mere til Hygge, Humle og Håndværk på Hjerk? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Liv skrev, for 7 timer siden:

Der er da singler med børn-uge på Skarø, men måske er du mere til Hygge, Humle og Håndværk på Hjerk? ;) 

Mmmm næ tænker mere på thai yoga massage på En eller anden ø der står i programmet. Håndværk overlader jeg til andre og humle er ligegyldigt hygge er bedst med mig og et par kvinder, sådan klassisk madras polka..med visse accenter i det franske af super typen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...