Hedonis 906 Skrevet 21. Juni, 2018 https://annoncelight.dk/showad/252990 Hvis billederne er af hende så bliver jeg en glad mand. Spørger lige om nogen har mødt hende allerede. Det er desværre ikke så nemt når pigerne er her "short time" - og det plejer også at være et lille advarselstegn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 21. Juni, 2018 Synes også "short time" skræmmer mig væk. Gider dem ikke rigtig, de skriver jo selv de ikke er der når jeg kommer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 21. Juni, 2018 Hun er godt nok en smuk kvinde......hvis billederne er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badedyr21 2 Skrevet 22. Juni, 2018 Jeg prøvede at få en tid i går aftes. Vi aftalte, at jeg kunne kigge forbi indenfor 30 minutter, og jeg skulle ringe, når jeg var ved døren. Da jeg nåede frem til adressen og ringede, var hendes telefon slukket, og jeg har intet hørt siden. Desuden mener jeg, at en annonce med samme navn, nummer og information, men med andre billeder, var oprettet tidligere på annoncelight, som siden er blevet slettet. Kvinden på de billeder var også brunette, men med langt færre former. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 906 Skrevet 23. Juni, 2018 @Badedyr21 Tak for dit forsøg og deraf brugbare oplysning. For at sige det mildt er den slags oplevelser megatrælse! Og det er netop kendetegnende for mange af disse piger, at de genbruger billeder, annoncer og telefonnumre på kryds og tværs med andre eller tidligere arbejdende piger. Der er for mange fake profiler og udskiftningen af piger er efterhånden så stor, at jeg er ved at være pi....træt af at støve mængder af nye annoncer igennem med lovprisning af pigens yndig- og herligheder og udsøgte service som ikke holder en meter i virkeligheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg