WomanCheck 99 Skrevet 21. Juni, 2018 Hej med jer. Jeg søger en god deepthroater der kan tage en pik lige til roden (19cm) uden at gagge eller pive. Skal kunne klare det 5-10 minutter indtil jeg kommer. Kender Balery, så det må godt være en anden:-) håber i kan hjælpe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 271 Skrevet 21. Juni, 2018 Mettetøsen er god til deepthroat og hun er samtidig rigtig sød. Red Lilly Chili kan klare stort set det hele - deepthroat, gag og facefuck. Sylvia skulle også være god til ovennævnte, men hende har jeg ikke besøgt Hører gerne om andre forslag. Dokteren 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. Juni, 2018 Respekt for en helt vild catchy overskrift.. siger det bare... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 21. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, for 8 minutter siden: Respekt for en helt vild catchy overskrift.. siger det bare... Ja man sætter da ikke sit lys under en skæppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg