Hop til indhold
FlyingDick

Scarlet- possible?

Recommended Posts

Thai-fan72, Thomas29 og dinosdk69. Hvorfor er det lige i vælger at svare, når i ikke hjælper den, der stiller et spørgsmål.      

Få sekunders tankevirksomhed vil vise, hvad det er FlyingDick efterspørger, men i ønsker blot at spamme med lidt lommehumor, som sikkert får jer til at klukke lidt over hvor sjove i synes i er.

Hjælp manden hvis i kan eller lad være.

En mand har stillet et spørgsmål og efterfølgende har denne tråd dukket op 5 gange om at der er nogle nye der har bidraget.

Men når man åbner tråden, kan man se at der ikke er nogle "bidrag" men blot spildtid.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Harran skrev, for 3 timer siden:

Thai-fan72, Thomas29 og dinosdk69. Hvorfor er det lige i vælger at svare, når i ikke hjælper den, der stiller et spørgsmål.      

Få sekunders tankevirksomhed vil vise, hvad det er FlyingDick efterspørger, men i ønsker blot at spamme med lidt lommehumor, som sikkert får jer til at klukke lidt over hvor sjove i synes i er.

Hjælp manden hvis i kan eller lad være.

En mand har stillet et spørgsmål og efterfølgende har denne tråd dukket op 5 gange om at der er nogle nye der har bidraget.

Men når man åbner tråden, kan man se at der ikke er nogle "bidrag" men blot spildtid.

Undskyld, men hvor finder vi FD’s spørgsmål? Jeg kan se et “?”, men hvad spørger han om? 

Jeg er med på at han stiller umådeligt mange (dumme) spørgsmål, så man kan vel dårligt bebrejde ham, at han korter sine indlæg ned til færrest mulige ord. Men det her er så arrogant, at det kalder på  ligegyldige svar  

Mon ikke der er andre der har bemærket dette efterhånden, så lysten til at hjælpe er minimal? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden

Enig. Manden stiller så dumme spørgsmål, man tror han er blodbeslægtet med Amalie..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 21 timer siden:

....et her er så arrogant, at det kalder på  ligegyldige svar  

.... så lysten til at hjælpe er minimal...

 

JoeBiden skrev, for 19 timer siden:

...så dumme spørgsmål,....

Jeg havde ikke lige bemærket det, så tjekkede mandens tidligere indlæg, der åbenlyst vidner om dovenskab og manglende interesse. Tak for input. Manden er blokeret - så generer hans bidrag ikke mit øje i fremtiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...