Hop til indhold

Recommended Posts

Guest keep it simpel

Undskyld mig - men hvor er det dog en total doven forespørgsel 

Der bliver jo konstant skrevet om de gode Thai kvinder der er værd og ikke værd at besøge - og alligevel stiller man det samme spørgsmål tit og ofte på siden.

Hvorfor læser man ikke bare hvad der står på siderne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Gabel skrev, for 8 timer siden:

Hvem kan i anbefale af unge smukke og lille sag fra Fredericia, Kolding eller Vejle området? 

Jeg har tidligere besøgt både Lisa og S hos Nara i Vejle - begge piger fantastiske i min optik, og opfylder dit krav om petit. Samtidig er de smukke.

En anden mulighed er Jaja (Yaya) hos Thong i Vedelsgade i Vejle. Hun er også en meget smuk petit lille sag, som samtidig giver en dejlig hård massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 15 timer siden:

Jeg har tidligere besøgt både Lisa og S hos Nara i Vejle - begge piger fantastiske i min optik, og opfylder dit krav om petit. Samtidig er de smukke.

En anden mulighed er Jaja (Yaya) hos Thong i Vedelsgade i Vejle. Hun er også en meget smuk petit lille sag, som samtidig giver en dejlig hård massage.

Har du link? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 5 timer siden:

Er der slet ingen billeder/link af S? 

Nej ikk hvad jeg ved. Hun er den pæneste thai jeg har været ved. Og så kan hun li sex, så det er et kæmpe plus. 

Jeg tror ikke du bliver skuffet. Så får du ihvertfald svært ved at finde nogen der lever op til dine forventninger. Så skal du ikk vælge thai ihvertfald. 

Men prøv og læs dig lidt frem på sitet, du kan få en god fornemmelse og information af de forskellige ved lige at bruge lidt tid på det. Det jo gratis;) det er en dårlig oplevelse ikke. 

God jagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...