Hop til indhold
Wicker

Hamborg i juli

Recommended Posts

Kære alle

 

Skal en tur til Hamburg i slutningen af juli for første gang i mange år. Så vil høre til lidt gode råd om steder, klubber, mad og hvad I ellers gerne selv ville vide :-)

FKK...:

Blandt andet ikke sikker på jeg helt forstår FKK, er det korrekt at man betaler for indgangen og derefter et "gebyr" for hver pige/tur man får trang til?

Hvis jeg skulle prøve det, hvor er det så bedst? Og hvad er sådan setup/priser...?

Har blandt andet kigget på: http://www.fantasy-lounge.hamburg/preise.htm, nogen der har prøvet det og vil fortælle lidt?

Er der strip/underholdning på klubberne?

Ander steder med strip/lir/lapdance (gerne med mulighed for lidt ekstra service)?

 

Udover modelle-hamburg.de, hvor er det så smart at søge piger og oplevelser? Gerne et sted hvor man kan komme med ønsker og pigerne så kan "melde" sig :-)

 

Er der klubber/steder for os med lidt "anderledes/kinky" ønsker?

 

Hvor skal jeg holde mig fra - kan næste forstå at Herbertstrasse i dag ikke er pengene værd, men er der andre "turistfælder"?

 

Og hvor kan jeg få rigtig god tysk/Hamburg-klassiker mad?

 

Og selvfølgelig hvad I ellers har af råd/vejledning...

Skal så til gengæld prøve at komme hjem med lidt beretninger...

 

Tak!

/Wicker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, den 21/6/2018 at 06:54:

Har blandt andet kigget på: http://www.fantasy-lounge.hamburg/preise.htm, nogen der har prøvet det og vil fortælle lidt?

Synes jeg har anmeldt stedet så mange gange, men jeg kan se at du blander Flattrate og FKK koncepterne sammen - så lige en kort update:

FKK: du betaler en entre, som giver dig ret til at benytte lokalerne, buffetten, div. drinks, se fjernsyn, nyde sauna, dampbad, pool, kino - og ikke mindst kigge på pigerne, som ofte er helt nøgne, så du kan se hvad du får, hvis du inviterer dem med på Zimmer - som så koster ekstra - som regel € 50 - 60,-/½ time i Hamburg.

Flattrate som f.eks. Fantasy: Her betaler du en entre - og så har de som noget nyt tilbud efter hvormange gange du påtænker at få en fornøjelse med pigerne - men sidst var det kun en tur med hver enkelt pige - sidst havde jeg købt til 5 ture - og da jeg manglede en enkelt tur tilbage, var der kun en høj blond ugidelig pige, som jeg egentlig ikke havde lyst til - og hvad der var værre hun havde heller ikke lyst til mig - selvom jeg prøvede til flere gange - men så trådte Joanne til og spurgte om jeg ville have en tur med hende istedetfor - og hun giver altid en god tur, selvom hun efterhånden er blevet noget stor i det.

På Reeperbahn står de stadig og vil lokke en ind bag store forhæng til strip og lapdance - men det er på eget ansvar - så er det bedre og billigere at opsøge et bordel - eller et sted med flere piger som f.eks. Flatt99:

http://www.flat-99.de/events?agecheck=1

hvor jeg før har fået en lapdance, så min kammerat, der var med ikke mente at han kunne have holdt til det. Men pigerne der vil gerne have ekstra - og lokalerne bliver hurtigt tilrøgede - og de spiller højere og højere musik ud på aftenen for at komme af med gæsterne ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

Synes jeg har anmeldt stedet så mange gange, men jeg kan se at du blander Flattrate og FKK koncepterne sammen - så lige en kort update:

 

Tak for super info!

Tror bare jeg får forvirret mig selv når jeg har læst anmeldelser af både steder og koncepter, så virkelig fedt du gider opklare det for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...