Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg prøvede engang at flytte det lille jackstik, så det lå ned mellem mine lår ( Ja hun var ikke kommet dertil at hun havde fået det rejst ;) ) Hun så forbavset, og lidt skuffet på mig, men holdt sig dog fra den. Jeg var ikke i humør til at blive tirret, uden afslutning den dag. Normalt synes jeg dog det er ret skægt.

Hun havde engang en ung let buttet massør, som lige gav jackstikket et par strøg nu og da, men heller ikke mere. Jeg tilbød hende enddag lidt mammon, men hun pegede ud mod disken, antydede med grimasser at Mayuree ville blive gal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ray Hollis skrev, for 5 minutter siden:

De har mange kvindelige kunder også, og jeg spekulerer på om de får en tilsvarende "lyserød" massage...

Jeg kender en der jævnligt kommer der. Hun undrede sig over at hendes bryster blev så grundigt masseret. De er nu også ret flotte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange kunne man godt ønske sig at de tog den et skridt videre, så man kunne få lettet trykket. Men det der gør det spændende at besøge dem, er at man ligesom er på et "pænt" sted hvor man får en rigtig uartig massage :D

Og HVIS de så lagde stilen om og begyndte at rykke fyrene af, så tror jeg stedet ville blive for lummert til at de kvindelige kunder gad komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ray Hollis skrev, for 3 minutter siden:

Nogle gange kunne man godt ønske sig at de tog den et skridt videre, så man kunne få lettet trykket. Men det der gør det spændende at besøge dem, er at man ligesom er på et "pænt" sted hvor man får en rigtig uartig massage :D

Og HVIS de så lagde stilen om og begyndte at rykke fyrene af, så tror jeg stedet ville blive for lummert til at de kvindelige kunder gad komme.

Ja, det rygtes hurtigt. Nogle mænd kan bare ikke holde kæft, især efter et par pils. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ray Hollis skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har en enkelt gang fået massage af den unge af hendes assistenter. Hun er ret hot og rigtig sød, men hendes massage lever altså ikke op til Mayurees...

Den let buttede? Altså langt fra tyk, men ca det dobbelte af Mayuree :mrgreen:

Hende troede jeg at der var lidt at hente ved, og nussede hendes numse mv under massagen. Hun rykkede lidt tættere på, men ikke om jeg kunne få hende til at pille ved jackstikket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Den let buttede? Altså langt fra tyk, men ca det dobbelte af Mayuree :mrgreen:

Hende troede jeg at der var lidt at hente ved, og nussede hendes numse mv under massagen. Hun rykkede lidt tættere på, men ikke om jeg kunne få hende til at pille ved jackstikket :D

Sammenlignet med Mayuree er hun absolut til den tunge side! Men nu er Mayuree jo ekstreeeemt spinkel :D

Hendes numse gad jeg faktisk godt nusse lidt med... hmmm...!

Jeg var hos Mayuree i sidste uge, og den "buttede" assistent var der også :)

Redigeret af Ray Hollis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...